Gå til innhold

MissStiles, mann & baby - vår hverdag!


MissStiles

Anbefalte innlegg

For en dag! Idag har vi vært i dåp. Dagen startet kl. 6:30. Frem til rundt halv 9 gikk det rolig for seg men etter det var det bare stress. E ville ikke sove. Så da måtte vi bytte på å dusje og kle på oss før vi kledde på henne. Når hun ble født, fikk hun en penkjole av moren min og vi har ikke hatt noen anledning til å ha den på før nå. Men den er str 68 men vi er jo på str 74 nå. Heldigvis passet den kjempefint! Og jeg hadde på min første "ikke-vennlig-ammekjole" for første gang. Ingen vits å amme E når det er så mange mennesker rundt henne. Da er det bedre å gi flaske. 

 Dåpen begynte kl. 11 og vi var ute av døra kl 10:15. Ikke verst. Hun fikk sove en halvtime i bilen. Hun var flink i kirken. Etterpå så vi henne nesten ikke. Hele familien ville jo holde henne. Det var utrolig hyggelig å møte folk igjen. Spesielt siden flere ikke bor her og vi ikke ser dem så ofte. Vi kom hjem litt før halv 6. Og vente på at klokken skulle bli 19 sånn at vi kunne legge E. 

M skal kjøre besteforeldrene sine til flyplassen nå og gjett om jeg ikke sender han innom McDonalds på vei hjem. Plutselig veldig sulten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lenge siden vi har hatt en dårlig natt. Men inatt... Hun holdt oss våkne fra kl 1-3 inatt. Først prøvde jeg å roe henne i 1,5 t men nei.. Til slutt tok M over. Da sovnet hun. Dårlig samvittighet. Fordi han står jo opp kl 5. Regner med at han er trøtt idag han og. La henne ned kl 9 og hun sover fortsatt. Eller nei, nå våknet hun.. Jaja, da rakk jeg i hvert fall å dusje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag allerede? Dagene bare flyr avgårde. Bare 9 dager til vi overtar huset! Og vi er igang med å pakke ned ting men det går sakte fremover. 

Den siste uka har jeg fått vite at ei venninne fra høyskolen skal ha barn til våren og en kamerat av meg & dama skal ha barn i mars. Så gøy med flere i vennekretsen som skal ha barn. Allerede 2 stk i familien til M som har fått barn i år, pluss en til som får barn i desember. Mange lekekamerater til E. Det liker vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så stas med venner som får barn som blir omtrent like gamle. S får mange lekekamerater i alle våre ulike vennegjenger, og det er veldig koselig! Tipper det gjør at man holder kontakten mer etter hvert som årene går også, når man kan finne på ting med barna. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at så mange i omgangskretsen får barn. Her er vi først ute i begges vennegjenger, men jeg har tro som at flere følger etter om 2-3 år. Så kanskje det blir noen jevnaldrende for nestemann. 

Nå nærmer overtakingen seg med stormskritt, så spennende! Det blir nok godt å få lagt flyttinga bak seg tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes også det er stas med venninner som får barn. Spesielt siden i omgangskretsen til samboer så var han først mens i min omgangskrets var vi sent ute :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har E blitt forkjølet. Igjen. Ikke 1 måned siden sist gang. Så natta var rett og slett ikke bra. Hun sov med meg i senga. Og hun våknet ganske ofte. Det ble litt søvn men gleder meg til imorgen fordi da kan M hjelpe til. De neste to ukene. 

Nå prøver jeg å legge henne. Men vil hun sove? Nei! Man skulle tro hun kom til å sovn fort siden hun våknet kl 5 idag morges. Jeg er i hvert fall trøtt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er vi forkjølet alle 3. Dårlig timing! Hatt 3 dårlige netter med lite søvn. Alle sammen. Ikke bra.. E sov til kl 3 nå og holdt oss til kl 4. M sover. Mens jeg er lysvåken... Hm...

bare 4 dager til vi flytter! Fortsatt masse som må gjøres!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår var 9 måneders dagen til E. Og idag var vi på siste kontroll på den helsestasjonen. Litt synd siden vi liker helsesøsteren til E. Hun er nå 69cm og 10kg. Jenta vår!!

Idag fikk jeg kjøpt førjulsgave til meg selv. Ny Iphone!! 

Og nå er det bare 2 dager til vi overtar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 9 måneder og ny iPhone. Jeg har også 5s og er veldig fornøyd med den. Er dere i rute hva gjelder overtakelse? Hva er planen når det gjelder flytting og første overnatting i nytt hjem og slik? Jeg tenker at jeg har lyst til å prøve å legge en god plan for hele flytteprosessen, men kjenner jeg meg selv rett så kommer det til å koke bort i kålen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny telefon og kontroll på helsestasjonen :)  

Bare 2 dager igjen jo. Så spennende! Det blir nok noen slitsomme dager med flytting, men godt når det er unnagjort :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere i rute hva gjelder overtakelse? Hva er planen når det gjelder flytting og første overnatting i nytt hjem og slik? Jeg tenker at jeg har lyst til å prøve å legge en god plan for hele flytteprosessen, men kjenner jeg meg selv rett så kommer det til å koke bort i kålen. 

Både ja og nei. Idag skal jeg pakke alt det siste som kan pakkes mens M tar seg av E. Vanskelig å få pakket når hun krabber etter oss hele tiden. Vi skal flytte alt sammen på lørdag. Så første natta i det nye huset blir ikke imorgen men på lørdag. Det blir spennende!! Føler ikke at jeg har kontroll over alt men det viktigste er at vi har fått beskjed om at oppgjøret er på plass og overtakelse kan gå som planlagt imorgen. Litt viktig siden den nye vaskemaskinen vår blir levert og Canal digital kommer dit imorgen.

nei, får komme igang....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi på vei til huset. Nå angrer vi litt på at vi ba om en tidlig overtakelse fordi E valgte å vekke oss allerede kl 3:45. Kl 5 ga jeg opp og sto opp med henne. Vi er ganske trøtte begge to. Hun sovnet heldigvis i bilen med en gang. 

Merker at jeg gleder meg mer og mer til tirsdag. Da er vi ferdig med begge overtakelsene og kan fokusere på å komme i orden i huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren, jeg er sliten! Overtakelsen gikk greit. Vi var der allerede kl. 8. Ordnet et par ting, målte litt.. Kl. 11 kom vaskemaskinen. Og mellom kl 12-16 skulle Canal Digital komme men de kom aldri. Ringte dem og der hadde det skjedd en feil. Så vi slipper å betale for internett i en måned. TAKK!!

Nå har vi fått pakket ferdig det meste. Herregud jeg gleder meg til å bli ferdig med flytting. Spesielt siden formen min er dårlig. Idag tidlig våknet jeg uten stemme. Og nå er jeg helt utslitt. Men har jo ikke akkurat tid til å ta det med ro heller. Slappe av litt nå før jeg tar kvelden. Folk kommer allerede kl 9 så da starter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...