Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, Sjela skrev:

Emmaljunga mondial delux i grå :rodmer: Liker den klassiske stilen.

Jeg tipper jente :nigo: 

Nice :) 

8 timer siden, Frøken Vims skrev:

Jeg tipper jente :babyjente:

Hvilken dato her du OUL?

På onsdag :nigo: Hvilket vil siiiiii, om 8 daaager!

2 timer siden, N85 skrev:

Jeg tror også jente :)

 

1 time siden, lille_frosk skrev:

Jeg har også jentefølelse - men min følelse stemmer aldri! 

 

 

Tippeliste :babyjente: :babysmokk:

Jente :hjerte: 

LilleMy

@BeKind 

@Shinigami 

@Sjela 

@Frøken Vims  

@N85

@lille_frosk

 

Gutt :hjerte: 

@Beccy87 

@Sille4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå er magen igrunn kommet ganske godt her og jeg ser mer gravid ut enn tjukk ut :P Kjenner at livmoren ligger framme og helt opp til navlen! Den har forresten blitt grunnere?? Tror jeg mister den snart... :vetikke: 

Ellers så var vi på OUL i går :) Det var en veldig spesiell opplevelse! Der var det både ett friskt hjerte, nyrer, magesekk, to hjernehalvdeler og lillehjernen, blodårer og navlestreng :jepp: Alle målene var fine og stemte med svangerskapslengden. Når hun skulle måle lårbeinet så fikk vi ett glimt undenifra slik at vi så rett opp mellom beina. Og i et kort glimt der så så jeg hva som ligger i magen :hjerte: Men det var ikke før helt på slutten at sambo spurte om hun kunne sjekke kjønn og at hun aktivt så etter det. Sambo så det visst ikke første gangen når jeg og jordmor gjorde det ;) For å si det slik, hvis det blir ei jente så er babyen ekte tryllekunstner for her var det tydelig en gutt! :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjetta visst feil jeg,hehe

Men så flott at det gikk bra på OUL :) 

Er så kos å se at baby vokser som han skal og at alt er bra :)

Og hurra for gutt :) Jeg kunne også tydelig se snoppen da de så mellom lårbeina på min ;)

Endret av Shinigami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen tanker om at det kunne være gutt egentlig, hadde liksom ikke sett for meg det :fnise: Men det var jo helt fantastisk! Og spesielt etterpå når vi hadde fått vite at det kommer en liten gutt :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så er det så koselig nå som du endelig kan omtale han som "han". Blir litt mer personlig synes jeg da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for gutt! Gutter er gøy! :hoppendeglad:
Og så bra at alle mål var fine, nå skal du se at tiden bare raser av gårde.
Snart står du der å pakker fødebaggen og lurer på hvor mange bodyer du skal ta med og om du skal risikere sykehusdopapir eller ta med eget. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å lese at det var en vellykket OUL og at det skulle bli gutt, gutt er så gøy altså :rodmer: . Hadde tenkt å tippe gutt når jeg leste tippelista, noe som er sensasjon fordi jeg tipper alltid feil :ler:

Så, gratulerer så mye. Snart er du halvveis og alt. Tiden bare flyr nå fremover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med gutt! Det finnes så utrolig mange fine gutteklær. Jeg er begynt å shoppe mer til gutta enn meg selv :P Like greit kanskje. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for vellykket OUL, for frisk og fin liten baby som følger målene sine OG for en gutt! Det er jo sååå gøy med små gutter! :strix: Gratulerer så mye kjære LilleMy! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Shinigami skrev:

Ja, så er det så koselig nå som du endelig kan omtale han som "han". Blir litt mer personlig synes jeg da :) 

Ja kjenner at det er litt mer virkelig og føler at det går an å planlegge litt mer :fnise: Deilig å vite hvertfall! 

4 timer siden, Beccy87 skrev:

Hurra for gutt! Gutter er gøy! :hoppendeglad:
Og så bra at alle mål var fine, nå skal du se at tiden bare raser av gårde.
Snart står du der å pakker fødebaggen og lurer på hvor mange bodyer du skal ta med og om du skal risikere sykehusdopapir eller ta med eget. :fnise:

hurra! :hoppendeglad: Jeg har jo lyst til å rope det ut til alle, men ser for meg det er litt rart å stå på butikken og si til personen i kassen "jeg har en gutt i magen!" Tror jeg kvalifiserer til mentalt ustabil i så tilfelle.... 

Tror nok det går fort-sakte nå ja ;) JEG SKAL HA MED EGET!! Det er så utrolig viktig :fnise: Han har allerede endel bodyer å velge i så det blir spennende å se hvilke det blir.... 

2 timer siden, Pyntestøv skrev:

Så fint å lese at det var en vellykket OUL og at det skulle bli gutt, gutt er så gøy altså :rodmer: . Hadde tenkt å tippe gutt når jeg leste tippelista, noe som er sensasjon fordi jeg tipper alltid feil :ler:

Så, gratulerer så mye. Snart er du halvveis og alt. Tiden bare flyr nå fremover :)

Hadde ikke sett for meg gutt men tror nok jeg overlever ;):fnise: Tror også at det blir veldig gøy! Takk Pynte! Halvveis om ikke mange dagene :sjokk: 

2 timer siden, Weebs skrev:

Så gøy med gutt! Det finnes så utrolig mange fine gutteklær. Jeg er begynt å shoppe mer til gutta enn meg selv :P Like greit kanskje. 

Jeg veeeet. Lillemann har allerede 8 bodyer, 3 bukser, 2 pysjer, 4 par sokker og to luer.... :fnise: Mesteparten ble lagt til i går som følge av etter-OUL-shopping :danse: 

4 minutter siden, lille_frosk skrev:

Hurra for vellykket OUL, for frisk og fin liten baby som følger målene sine OG for en gutt! Det er jo sååå gøy med små gutter! :strix: Gratulerer så mye kjære LilleMy! :hjerte:

Tusen takk lille_frosk! Det var veldig deilig å se og høre at alt er bra :hjerte: Den følelsen etterpå, når man vet hva det blir osv, den går ikke å beskrive :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en liten gutt :babygutt: i magen! Små gutter er veldig gøy altså :rodmer: 

Både jeg og min kjære så også at det var gutt når vi var på oul, lenge før hun som undersøkte sa noe. Jeg så testiklene i et bilde nedenfra, og da var det ikke så mye tvil liksom :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med guttegull :strix: Så godt at OUL gikk fint! :nigo: Skjønner godt at du har lyst til å rope det ut til alle i verden :ler: Synes du skal rope så mye du bare orker :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 18.2.2016 at 22.10, N85 skrev:

Herlig med godt overstått UL! Gratulerer med gutt:biggrin:

Takk :danse: 

Den 19.2.2016 at 7.57, Frøken Vims skrev:

Gratulerer så mye med en liten gutt :babygutt: i magen! Små gutter er veldig gøy altså :rodmer: 

Både jeg og min kjære så også at det var gutt når vi var på oul, lenge før hun som undersøkte sa noe. Jeg så testiklene i et bilde nedenfra, og da var det ikke så mye tvil liksom :ler: 

Takktakk! Var samme greia her egentlig ;) Så det på en måte nedenfra og var ganske sikker på at det var gutt uten hjelp fra jordmor :fnise: 

Den 19.2.2016 at 9.46, BeKind skrev:

Gratulerer med guttegull :strix: Så godt at OUL gikk fint! :nigo: Skjønner godt at du har lyst til å rope det ut til alle i verden :ler: Synes du skal rope så mye du bare orker :jepp: 

Takk for det :hjerte: 

23 timer siden, Sjela skrev:

Gratulerer så mye med gutten! Så moro! :strix:Rett ut å shoppe nå da? ;) 

Takk Sjela :nigo: Det gjorde vi rett etter OUL ;) Vi kan faktisk ikke kjøpe flere bodyer i de minste str... :hoho: 

Ble litt shopping på meg og i dag. Magen har vokst endel siste uka og navlen blir bare grunnere og grunnere.... (Helt besatt av den navlen altså :fnise: ). Jeg måtte rett og slett ha noe klær for genserne har begynt å sige oppover og gir meg en sånn sjarmis glippe av mage nederst :hjerte: Og alle bukser og tightser strammer uansett hvor linningen blir plassert. Eneste som er behagelig er pysjbuksa mi og Cubus-buksa. Og det kan man jo ikke akkurat gå ut i offentligheten i, kanskje til nøds Cubus-buksa.... Dermed ble det to amme-bher, to gravidtightser og en gravidtopp på HM :rodmer: GLEDER meg til det kommer! 

:danse: for å være i uke 20!! Og neeesten halvveis! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes gravidbuksene fra HM var veldig gode!
Og jeg merker at jeg blir helt svett bare av å tenke på den mageglippen som kommer. Der eeeeeeeer så ulekkert! :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...