Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Så trist med katten! Vi har tre katter her i hus. Jeg hadde to fra før, han hadde en. Rart hvor knyttet vi blir til et så overlegent og selvstendig dyr :klem: :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at du kanskje kjenner liv allerede da! 
Det tar ofte et par ganger før man virkelig forstår at det er DET man kjenner og ikke prump eller andre ting. :fnise:
Jeg kjente ikke liv før nærmere rundt uke 20, men jeg hadde morkaka foran da og da blir det jo litt annerledes! 
Hos meg var det mer som bobler inni magen men har hørt utallige forskjellige beskrivelser så hvordan det føles er nok veldig individuelt i starten. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Shinigami skrev:

Jeg kjente liv i uke 17 tror jeg. Kjenner ikke igjen det med sug i magen, men jeg kjente et lite trykk i magen, som at noen trykka med en liten finger inni der :)Vet ikke om det er sånn du føler det, men jeg tror at det er baby du kjenner :)Det er ikke umulig å kjenne såpass tidlig heller :)

:hjerte: Det kjentes skikkelig ut som noe trykket innenifra livmoren.... Var i rett høyde også ;) 

7 timer siden, Weebs skrev:

Så trist med katten! Vi har tre katter her i hus. Jeg hadde to fra før, han hadde en. Rart hvor knyttet vi blir til et så overlegent og selvstendig dyr :klem: :hjerte:

Ja det blir et familiemedlem, hvertfall for oss. Jeg synes faktisk ikke de er særlig overlegne eller selvstendige (babyene mine :hjerte: blir de) men nå har jeg hatt veldig sosiale, nyskjerrige, klengete og kosete katter da :rodmer: Jeg kunne gjerne hatt 3 eller flere!!! Lykken å være omgitt av puser! 

Nå driver vi å snuser litt på hva som blir neste steg. For hun som vi har nå så virker det ikke riktig å være fosterhjem flere ganger. Hun blir skikkelig stressa og jeg tror det blir best resultat om vi tar inn en kattunge som kan sosialiseres fremfor en voksen katt som er ferdig utviklet og kanskje redd for andre katter. 

I tillegg har vi begge alltid hatt en fascinasjon for stooore katter og da i hovedsak Maine Coon :hjerte: Jeg har veldig lyst til å få inn en Maine Coon (gentle giant) i familien pga gemytt. Det er en veldig familievennlig katt med herlige særtrekk! Jeg kunne også gjerne tenkt meg å dra på utstillinger og senere starte avl (katteri) :fnise: *crazycatlady*. 

Så passer det jo veldig bra nå når vi skal i permisjon og har tid til å være hjemme med en ny (og gammel) katt da! La den få en lang periode å bli trygg på :) 

5 timer siden, Beccy87 skrev:

Så gøy at du kanskje kjenner liv allerede da! 
Det tar ofte et par ganger før man virkelig forstår at det er DET man kjenner og ikke prump eller andre ting. :fnise:
Jeg kjente ikke liv før nærmere rundt uke 20, men jeg hadde morkaka foran da og da blir det jo litt annerledes! 
Hos meg var det mer som bobler inni magen men har hørt utallige forskjellige beskrivelser så hvordan det føles er nok veldig individuelt i starten. :) 

Det var veldig fint at det skilte seg sånn ut i fra alt jeg har kjent før hvertfall! Men må nok kjenne litt etter og få flere pekepinner før jeg tør å si at DET var det! 

Jeg synes det er så vanskelig å forstå hvordan det kan kjennes ut som bobler i magen??? :vetikke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, LilleMy1989 skrev:

Ja det blir et familiemedlem, hvertfall for oss. Jeg synes faktisk ikke de er særlig overlegne eller selvstendige (babyene mine :hjerte: blir de) men nå har jeg hatt veldig sosiale, nyskjerrige, klengete og kosete katter da :rodmer: Jeg kunne gjerne hatt 3 eller flere!!! Lykken å være omgitt av puser! 

Nå driver vi å snuser litt på hva som blir neste steg. For hun som vi har nå så virker det ikke riktig å være fosterhjem flere ganger. Hun blir skikkelig stressa og jeg tror det blir best resultat om vi tar inn en kattunge som kan sosialiseres fremfor en voksen katt som er ferdig utviklet og kanskje redd for andre katter. 

I tillegg har vi begge alltid hatt en fascinasjon for stooore katter og da i hovedsak Maine Coon :hjerte: Jeg har veldig lyst til å få inn en Maine Coon (gentle giant) i familien pga gemytt. Det er en veldig familievennlig katt med herlige særtrekk! Jeg kunne også gjerne tenkt meg å dra på utstillinger og senere starte avl (katteri) :fnise: *crazycatlady*. 

Så passer det jo veldig bra nå når vi skal i permisjon og har tid til å være hjemme med en ny (og gammel) katt da! La den få en lang periode å bli trygg på :) 

Den ene min er veldig mammadalt og det hender den fotfølger meg som en hund. De to andre "belønner" meg med kos og oppmerksomhet hvis de er mette og fornøyde :laugh: Katter er utrolig morsomme dyr. Skjønner godt du vil ha en Maine Coon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, N85 skrev:

Så koselig å begynne å kjenne liv! :) Maine coon er fiine:hjerte:

Ja det vil jo vise seg om det faktisk er det eller ikke :fnise: De er nydelige :hjerte: 

16 timer siden, Weebs skrev:

Den ene min er veldig mammadalt og det hender den fotfølger meg som en hund. De to andre "belønner" meg med kos og oppmerksomhet hvis de er mette og fornøyde :laugh: Katter er utrolig morsomme dyr. Skjønner godt du vil ha en Maine Coon!

Hun vi har er kjempekosete og sover gjerne i senga vår ;) Tror nok ikke jeg kunne levd uten katter nei, Det blir for tomt :P I dag så vi oss nødt til å kjøpe kattegress så hun ikke skal spise opp alle plantene her. De kan jo være giftige!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiskehale skjønte aldri jeg heller, men bobler - ikke som champagnebobler, men rett og slett som luft i magen - det kjente jeg helt i begynnelsen. Som om man har spist noe som gjør at luften liksom "bobler seg" gjennom tarmen, og det var den type bevegelser jeg kjente først også ... Sidelengs liksom. Det var mens jeg fremdeles ikke skjønte at det var baby jeg kjente, jeg ble ikke ordentlig sikker før jeg kjente det som små "pokes". Trykk har ikke jeg kjent, men man kjenner det jo på forskjellige måter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg derimot, skjønner tanken om en liten fisk inni der. Syntes det føltes litt sånn ut helt i starten. Små sveip liksom :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg full av forventning om hvor fort man kan kjenne det :) og ikke minst hvordan det kjennes. Tenker det må være en veldig spesiell følelse :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ventet Sjela :hjerte: Det er veldig spesielt, hvis det er det jeg kjenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada. Fornøyd med den :) Fått din? 

Eneste er at den er litt tungvint å bruke i senga fordi den er så stor. Den er jo så behagelig å bruke at det nesten veier opp for det :P Veldig god å bruke i sofaen da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, den har fått fast plass på siden av meg i senga og jeg må innrømme at jeg er glad for at vi kjøpte 180 seng nå nylig :fnise: Men den kan jo virkelig brukes til alt så det er genialt! Selv som nakkepute i sofaen ;) Liker at den er så knaete og formbar. Mannen har også lagt sin elsk på den og bruker den når jeg ikke gjør det :fnise: 

Men what?! Melk allerede? :sjokkert: Har dine endret farge? Mine har ikke det enda... Leser jo at noen får endret farge på areola (?) før de tester positiv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det du sa :P

Ja jeg tenkte også what????? Men joda, kan visst det ;) Brystvortene har endret fasong og farge og areola har vel blitt større :) puppene er generelt blitt spissere . ...

.......

Vi har kjøpt vogn :hjerte: Det ble Teutonia Elegance i hvitt "skinn" :hjerte: Sparte noen tusen på å kjøpe brukt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med vogn! Det er gøy :nigo: Angående lekkende pupper - anbefaler å ikke stimulere de, for da økes visst produksjonen. "Noen" *kremt* syntes det var veldig fascinerende å kunne melke seg selv nemlig :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lille_frosk skrev:

Grattis med vogn! Det er gøy :nigo: Angående lekkende pupper - anbefaler å ikke stimulere de, for da økes visst produksjonen. "Noen" *kremt* syntes det var veldig fascinerende å kunne melke seg selv nemlig :hoho: 

Veldig fornøyd :) Ja jeg leste det :P Men klarer ikke å la være å se "om det kommer noe nå"??? Hehe heldigvis så lekker det ikke, bare hvis jeg er borti og av og til noen ganger utenom. Kjøpte meg ammebher av den myke typen uten spiler (249 for 2 pk på hm) som jeg kanskje begynner å bruke nå. Vanlige bher er så ukomfortabel og stive.... Så tenkte jeg å sove med de ;)

 

:hoho: fascinerende ja, behagelig, nei.....

1 time siden, Shinigami skrev:

Hehe, rart det hvor tidlig kroppen noen ganger forbedreder seg til barnet kommer ;)

Ja voldsomt tidlig og! Men det er vel sånn det skal være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...