Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Gratulerer med vognkjøp :) Den vognen har jeg faktisk aldri hørt om før. Hvordan endte dere opp med den? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! Den var til salgs på Finn så vi dro og så på den og endte opp med å kjøpe ;) Ser nesten ikke brukt ut, noe som jeg trodde den kom til å gjøre iom at den er hvit. Var visst lettstelt og de har aldri gjort noe annet enn å vaske vekk hvis det kom flekker :) Den er god å trille og skikkelig fin :hjerte: Det var kun en til til salgs i hele landet men den var ikke i skinn. Så tror ikke det er så mange som har denne :P Og det er jo på en måte litt fint ;) 

---------------------

Var å handlet noe klær i går etter vognkjøp. Måtte ha ny bh og tenkte jeg skulle kjøpe noen ammebher og til å sove i. Endte opp med kun ammebher fordi jeg ikke fant en annen som passet og fordi vanlige bher er så stive og kantete og ekle! Tror faktisk jeg bare begynner å bruke ammebhene, de er jo skikkelig behagelige!!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med vogn som skiller seg litt ut ;) Jeg måtte google den og den var veldig fin :rodmer: Akkurat min smak det der! 

Skjønner godt du har gått til innkjøp av noen mer behagelige bh-er. Jeg begynner å merke at jeg trenger litt mer støtte om natten jeg også. Med mine små pupper har det aldri før vært et problem, men nå som de har vokst hjelper ikke akkurat tyngdekrafta på ømheten når man snur seg i senga :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er akkurat det som er problemet. Blir så øm så det var deeeeilig å sove med den i natt :):nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ammebh'er er superbehagelige, særlig hvis man har litt ømme pupper! :strix: Samme med deilige hipstere i bomull, ah, det har jeg hamstret etter jeg ble gravid. Godt undertøy er faktisk ganske viktig for å føle seg bra! (Selv om akkurat dette undertøyet ikke akkurat gjør at jeg føler meg så veldig sexy :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veeeldig sexy nei :P Men så veldig behagelig... Bortsett fra at ting vises gjennom tynne topper og at det kjennes når noe kommer borti... :( 

Ny legetime i dag, spent på hva som skjer. Kiro har anbefalt gradert videre og jeg må jo fortelle han at så mange timer i kassen gjør at jeg får problemer med skulder og nakke... Hadde sånn møte med sjefen i går og vi kom vel fram til at det ikke var mer å tilrettelegge på en hensiktsmessig måte. Jeg må jo jobbe når jeg er på jobb. Med det sagt så kjeder jeg meg fælt på jobb nå når jeg ikke får holde på med prosjekter og ikke lenger kjenner butikken... Gruer meg egentlig litt til hva legen sier... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Off. Tror du at du ender opp med 100 % sykemelding? Det er forferdelig slitsomt med vonde skuldre og nakke da! Du får oppdatere oss på hva legen mener er best for deg. Lykke til! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei tror nok ikke det. Legen min er jo ikke så glad i det vettu ;) Nei jeg tenker og kjenner at 50% er minimum så håper jeg at jeg får litt mer, det er tross alt lenge igjen mtp kroppen... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner på en måte legen og da, det er jo ganske tidlig ;) Men nå er faktisk 40% av graviditeten gjennomført! Hurra! Ja jeg kommer ikke til å være enkel å ha med å gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ullinnlegg i de BH'ene der, så slipper jeg nipple-show! :fnise: Håper det går bra hos legen ... Når skal du dit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegg ja ;) Bare det at jeg føler ikke jeg kan begynne med det enda for jeg "trenger" det jo ikke :flau: Uansett, jeg er nesten avhengig av de ammebhene nå :P 

Legen viste seg fra en veldig positiv side i går :) Det var ingen tvil om å fortsette gradert og jeg måtte bare ringe hvis jeg trengte mer enn 50%. Legen ville jo helst unngå 100% men sa nå at han tror ikke at vi klarer det... Og det tror ikke jeg heller, 3 timer på beina i går var nemlig nok til sengeliggende kveld.... Så jeg kjenner det veldig godt i bekkenet nå og det er ingen tvil om at sykemelding er riktig. Tror ikke jeg klarer mer med 50% lenger enn til mars, om jeg klarer det så lenge...

Neste uke er det første jordmortime og om bare 18 dager er det tid for ULTRALYD!!! :hoppendeglad: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo kjempefort!! Allerede 16 uker :hoppendeglad:Så bra det gikk fint hos legen :) Det skulle jo egentlig bare mangle at man har en fastlege som lytter og tar dine behov på alvor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo det er klart at man forventer det :) Heldigvis så ordner det seg :)

Våkner hver natt med smerter eller trykk rundt livmoren og det kjennes ut som jeg må tisse. I tillegg kommer det kjempende smerter på siden slik at jeg ikke klarer å bevege meg! Hva er dette? Er det ligaments meter eller er det bekkenløsningen? Eller er det farlig!  Kommer altså hver eneste natt men jeg greier å sovne igjen uten å stå opp.... Anyone? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men tenker ligamentsmerter. Spør jordmir til uka, eller ring om du blir bekymret :) Det var da jeg var ca like på langt vei som deg at jeg fikk smerter pga. myom (muskelknute i livmoren) men tror ikke smertene var akkurat som du beskriver, så er sikkert ikke det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De smertene på siden høres i alle fall ut som ligamentsmerter! Det trykket du nevner - sånn kjente jeg det da jeg begynte å få kynnere, da var jeg omtrent så langt på vei som du er? Ligamentsmerter er skikkelig pain, hos meg kommer de alltid på sidene, og særlig hvis jeg snur meg i sengen eller bare rører meg litt rart. Supervondt! Men jeg ville nevnt det på neste kontroll jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror selv det er ligament.  Kom på andre siden når jeg nøs i går og ved belastning av ben og vridning.... Sikkert ligament.  

Skal til legen igjen idag og øke sm. Livredd for at dette skal bli kronisk. ... Har jo vondt hele dagen og får ikke gjort noe annet enn jobb. Hatt forverring i helga med mye smerter og jeg begynner å bli litt bekymret fordi det går veldig utover humøret mitt. Akkurat nå er alt bare teit og vondt og sånn vil jeg faktisk ikke oppleve graviditeten... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det er kjedelig å ha så vondt, men det går over. Tenk på at det gjør vondt fordi at babyen vokser masse nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så leit at du er så dårlig! Jeg tror det er viktig å prøve å ikke tenke for mye langt fremover, men ta hver dag som den er. Da jeg var på det dårligste i starten kunne jeg nesten få panikk hvis jeg tenkte på at det KUNNE fortsette sånn hele svangerskapet, det kunne bli verre, det kunne bli kronisk og så videre - mens det ikke gikk like hardt utover humøret og psyken hvis jeg klarte å tenke at jaja, sånn er det i dag. Det er jo helt fullstendig umulig å vite hvordan det blir fremover også, heldigvis kanskje? Jeg har hatt bekkenløsning/symfysesmerter i perioder, i noen perioder har jeg såvidt klart å stavre meg ut på badet, og nå kjenner jeg nesten ingenting! Krysser fingrene for at du også blir bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig leit å lese at du har så mange plager nå :( Håper virkelig det bedrer seg utover svangerskapet. Skjønner at det blir temmelig utmattende og går utover humøret når man har smerter over så lang tid. Godt du i det minste har en lege som forstår nå at du ikke kan fortsette i samme tempo. Du kan jo ikke bruke opp alt av deg selv på jobben heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...