Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Hadde tenkt å kjøpe gode bher ja.... Trenger nye allerede og gidder ikke kjøpe noe annet enn ammebher bare sånn i tilfelle :P Så kan det jo hende jeg ikke trenger de men det får bare være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så vilt å lese her om pupper. Jeg tenker ubevisst at folk ser ut som de de har bilder av på profilen sin. Så jeg ser for meg Lille My (i Mummidalen) med pupper og ler meg ihjel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig er det bare stor stas å endelig få pupper :nigo: Men kan skjønne at det er litt mer slitsomt med de som allerede har en del fra før. Akkurat nå er de så stive og harde at de kjennes ut som silikon :fnise: Eller... det er liksom sånn jeg ser for meg at silikon føles da. Sånn plastikk-pupp liksom :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Friday, March 04, 2016 at 7.22, Weebs skrev:

Så vilt å lese her om pupper. Jeg tenker ubevisst at folk ser ut som de de har bilder av på profilen sin. Så jeg ser for meg Lille My (i Mummidalen) med pupper og ler meg ihjel :ler:

Hahaha hahahah!  Å herregud! :hoho:

19 timer siden, Sjela skrev:

Foreløpig er det bare stor stas å endelig få pupper :nigo: Men kan skjønne at det er litt mer slitsomt med de som allerede har en del fra før. Akkurat nå er de så stive og harde at de kjennes ut som silikon :fnise: Eller... det er liksom sånn jeg ser for meg at silikon føles da. Sånn plastikk-pupp liksom :ler: 

Jo det er sikkert det hvis man har "lite" fra før :) Jeg har erfart at tyngde, ømhet og hardhet varierer hele tiden. Jeg har hatt flere perioder liksom...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kjente jeg selv spark utenpå magen :hjerte:

 Og ikveld når vi la oss så holdt mannen på magen mens vi lå heeelt stille og etter en stund holdt han en real sparkefest der inne! Mannen fikk dermed kjenne spark for første gang ikveld  Så utrolig deilig! :rodmer::strix:

Mongokgpåmobil!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 3/4/2016 at 7.22, Weebs skrev:

Får ikke bort sitat på mobil, sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig fint ja ;) 

...............

Vi har faktisk kjøpt inn endel utstyr allerede :strix: Mye som skal ordnes og tiden går jo fort! Vi har kjøpt vogn, vippestol, seng, lekegrind, stellebord og stellematte. 

Ellers så driver jeg å drømmer ganske mye og har litt mareritt, spesielt ekkelt er det når det handler om lillegull :( 

Er det forresten noen som vet hvorfor man må ha med seg helsekortet overalt?? Altså alltid ha det på seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det er for at man skal vite at du er gravid om det skulle skje deg noe, hvis du svimer av på matbutikken eller no for eksempel. Men jeg kan ta feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg også har tenkt men har liksom ikke oppfattet at jeg burde ha den med overalt før legen kjefta på meg sist. Da var jeg på jobb og fikk akutt-time pga svimmelhet, hadde den derfor ikke med meg. Men HALLO sånt må de jo si fra om fra begynnelsen av da..... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Aldri jeg hørt. Legen din er rar :P 

Koselig at mannen kjenner spark :rodmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri hørt om at man må ha med seg helsekortet overalt jeg :klo: har glemt det flere ganger når jeg er hos legen, aldri vært noe problem.. Streng lege du har :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ADVARSEL: frustrasjon og syting (igjen)

Kjenner jeg blir litt frustrert på legen min. Av en eller annen grunn så bestemte han seg for å endre på diagnosen på sykemeldingen denne gangen slik at det ikke står bekkenløsning... HVORFOR!?!?!?! Hvorfor gjør han det! Det er jo derfor jeg ikke er på jobb uansett andre plager.... Kjenner jeg blir skikkelig sur for det påvirker retten til sykepenger etter fødsel (som jeg virkelig håper jeg ikke trenger) i tillegg så blir sykemeldingen da ikke på grunn av graviditet og da blir legetimen ikke dekt.... Drittlege.... Veldig lite gjennomtenkt av han syns jeg og jeg forstår ikke hvorfor han bare finner på å gjøre det. 

Jeg har klart å bli forkjøla. Sånn kjennes-ut-som-jeg-har-feber-men-har-det-ikke og vondt i halsen, slapp, småvondt i hodet osv. Håper det går over igjen med en gang, typ 24t virus elns :P Synes forferdelig synd i meg selv.... :daane: 

............................................................

Jeg har nå kommet til et punkt i graviditeten hvor jeg må veeeldig tisse på kvelden og natta. Vi snakker do før leggetid, stå opp før man sovner for å gå på do og muligens våkne i løpet av natta for å gjenta.... En annen effekt er at om jeg ler skikkelig så må jeg skifte truse... skikkelig deilig :hjerter:  

Håper jeg klarer en mer positiv tone her inne framover :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg troor at det påvirker retten for sykepenger uansett om det står bekkenløsning eller noe annet på sykemeldingen dessverre. Er om man får godkjent svangerskapspenger det ikke påvirker.. Men de andre tingene er jo virkelig et poeng. Hvorfor endret han det? Ga han noen grunn? :klo: 

Krysser fingrene for at forskjølelsen går fort over. Spis masse appelsiner og kos deg med varm te :hjerte: God bedring! 

Og du.. Det er fullt lov å klage og syte synes jeg :hug: Er godt å få det ut iblant! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sisti

Ja jeg tror også det påvirker retten til sykepenger uansett - det skilles ikke på årsak til sykemelding. Spørsmålet er vel heller om du kanskje skulle hatt svangerskapspenger i stedet for sykemelding? Leser mye forskjellig om dette, vet at noen får det innvilget pga bekkenløsning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan vel hende, jeg tror ikke jeg orker å bry meg.... Har ikke et av de svangerskapene hvor man er i strålende form og ikke merker noe for å si det sånn....  Det er heldigvis for en kort periode, 4 uker, så får jeg sørge for at han skriver det riktig beste gang. 

Svangerskapspenger var visst ikke aktuelt siden han mente at sykemelding kom av arbeidsgivers manglende mulighet for tilrettelegging (det går ikke an å tilrettelegge mer). 

Vet ikke hva den legen tenker,  ikke alt som er like logisk føler jeg.  

Jeg synes det er på høy tid at våren kommer med litt sol og mindre snø og is! Det gjør så mye for humøret og jeg trenger virkelig å få kommet meg ut og bevege meg! Det skal bli så deilig :sol:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Så koselig med babyspark :rodmer: Tenk at den lille er blitt så stor og sterk at mannen din også kjenner det :) 

Veldig kjedelig at du sliter sånn med bekkenet :( Jeg skjønner meg ikke på dette med sykemelding og svangerskapspenger og sånn, men håper det ikke blir en ekstra stressfaktor for deg. 

Teit spørsmål sikkert, men blir bekkenløsning kun verre etter hvert når man først har fått det, eller kan det holdes ved sjakk liksom? :klo::fnise: 

Endret av BeKind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...