Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Jippi for gutt i magen :strix: Jeg trodde det var jente hos meg, men når jeg vendte meg til tanken kunne jeg ikke tenke meg noe annet. Og nå når han er kommet så kan jeg skrive under på at det å være gutte-mamma er verdens koseligste ting :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvaaa, mageglipen er jo kjempelekker! :fnise: Gir meg så fine minner tilbake til slutten av 90-tallet! :nigo:

Gravidtights er helt nydelig altså ... Kos deg med å kle deg og vise frem den fine magen de neste ukene og månedene! Det kommer muligens et punkt hvor du nesten uansett hva du har på deg føler at magen er litt vel hval-aktig nemlig :fnise: Jeg må i alle fall si at det var enklere å føle meg skikkelig fin i uke 29 enn nå! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok veldig bra @Poppsilopp :jepp: 

Jeg elsker gravidklær :hjerte: Skal bli så deilig å få de i posten nå! Vet jeg har sagt det før men siste uka så har magen virkelig kommet og ofte når jeg går så kjennes den "tung" ut, jeg kjenner at det er vekt frampå liksom :P Samme når jeg legger meg ned på ryggen, da kjenner jeg ett trykk fra livmoren :rodmer: Har kommet dit at gravidtopper osv er mye mer kledelig enn stoore gensere, og så er de skikkelig digg å ha på! 

..............

Ellers så er jeg svimmel. Legen synes jeg hadde lavt blodtrykk (118/62) og mente det kunne være i kombinasjon med problem i ørene... Så da er det bare å ta det med ro og prøve å få til øvelser for å stabilisere krystallene i øret ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, det kan være veldig slitsomt med lavt BT, hadde BT nede i 96/58, og det merkes for å si det sånn! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blodtrykk på 100/55, fikk beskjed om at det var normalt jeg :fnise: Men er også mye svimmel.

Så gøy med mage! Det er utrolig koselig med gravidmager synes jeg :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel normalt men spørs hva du har hatt tidligere... Jeg har lagt litt høyere. Uansett om det er normalt så er det ofte årsak til svimmelhet ;) Og utmattelse, slik som idag. Kjenner jeg er helt tom. 

Det kjennes godt ja :) Føler meg mye sliten for tiden. 

 

Mye syting i boka nå :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips når du har lavt blodtrykk er å ille ta deg lange, varme dusjer. Da kan blodtrykket synke enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha merka det i går når jeg tok meg et timeslangt bad... Var jo utslitt etterpå :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting jeg har skjønt, så er det at blodtrykk og form er utrolig individuelt! Jeg føler meg på topp når jeg har sånt blodtrykk som du har nå, men det er også mitt utgangstrykk. Nå som jeg ligger på 125-135/85-ish har jeg mye vondt i hodet og flimring for øynene, selv om blodtrykket i seg selv er fint! Så det kommer helt an på utgangstrykk og hva kroppen helst vil ligge på. Håper det hjelper med avslapning, og at det stiger litt etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det mye syting her altså!! :nigo: 

Noen som har tips om ammebh som funker? Har to sånne "tuber" nå og finner ikke noe annet som passer og er behagelig. De må jo da være ganske store iom at det vokser her :fnise: 85E er det største jeg har funnet i butikk...

Det er veldig deilig å være sykmeldt nå. Kjenner at kroppen og toppen har godt av det. Tror ikke det hadde fungert så bra med energi og BL på jobb nå :) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet også mye med å finn ammebh som passet. Mine pupper ble enorme! 
Tror det var på Lindex jeg fant de beste så du kan prøve å ta deg en tur dit. ;) 
Ikke Lindex, mente Kappahl.. #ammetåke

Endret av Beccy87
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig å finne store størrelser i butikkene ja :/ Anbefaler å kjøpe gode og myke bomullsbher. Kjøpte først en ammebh som hadde spiler og innlegg, men har ikke brukt den etter at jeg kjøpte de myke bhene. Mye mer behagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Beccy87 skrev:

Jeg slet også mye med å finn ammebh som passet. Mine pupper ble enorme! 
Tror det var på Lindex jeg fant de beste så du kan prøve å ta deg en tur dit. ;) 
Ikke Lindex, mente Kappahl.. #ammetåke

Thank you thank you. Tror jeg har sett på Kappahl og de har ikke så store der? Eneste er de flerpkene som er i xs-xl.. Men har ikke prøvd de så verdt et forsøk ;) 

6 timer siden, Shinigami skrev:

Er vanskelig å finne store størrelser i butikkene ja :/ Anbefaler å kjøpe gode og myke bomullsbher. Kjøpte først en ammebh som hadde spiler og innlegg, men har ikke brukt den etter at jeg kjøpte de myke bhene. Mye mer behagelig.

Ja takler ikke spiler lengre :( Har sååå lyst på de nye fra Pierre Robert men vet jo at de ikke kommer til å passe... Behagelig for the win!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke så mange innspill, men følger med for tips! Jeg synes både Boob og Nappies sine virker veldig gode og behagelige, men de er jo litt dyrere da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Hvordan går det med deg Lillemy? :) 

Du kan gjerne ta litt blodtrykk av meg. Mitt ligger på 130/95.. Aaalt for høyt, men jeg nekter å starte på blodtrykksmedisin, for jeg leste at mange av disse ikke skal tas dersom man prøver :fnise:  Nå har jeg alltid hatt høyt blodtrykk uansett vekt eller fysisk form da, så det virker som om det kan være normalt for meg. 

Hvis du gjør noe som øker blodtrykket ditt kan jo jeg forsøke å gjøre det motsatte :hoho: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker fast food bra fra Boob, men usikker på om de finnes i store nok størrelser? Mine pupper er nemlig enorme i forhold til vanlig, men var ikke så mye å skryte av i pre-gravid tilstand. :P Kjøpte en fra hm som var helt grusom forresten, den har en vertikal spile på siden (altså fra armhulen og ned langs siden på et vis) som er altfor lang og som krøller seg sånn at det står ut som en hump. Ikke pent og på ingen måte behagelig. :roll: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Øy, jeg vil også ha større pupper :opplyser: Her har jeg liksom endelig klart å fylle ut 70A BH-ene mine og de som har litt ekstra liten cup er blitt for små. Yay :laugh: Samtidig kan jeg fremdeles bruke enkelte av dem som har vært for store for meg før, så det har foreløpig ikke vært nødvendig å kjøpe ny. Hvor mange størrelser har du gått opp så langt? Noen får jo gigapupper med en gang :fnise: Ei venninne startet som meg og endte på 70F eller noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, BeKind skrev:

Hvordan går det med deg Lillemy? :) 

Du kan gjerne ta litt blodtrykk av meg. Mitt ligger på 130/95.. Aaalt for høyt, men jeg nekter å starte på blodtrykksmedisin, for jeg leste at mange av disse ikke skal tas dersom man prøver :fnise:  Nå har jeg alltid hatt høyt blodtrykk uansett vekt eller fysisk form da, så det virker som om det kan være normalt for meg. 

Hvis du gjør noe som øker blodtrykket ditt kan jo jeg forsøke å gjøre det motsatte :hoho: 

Nei jo ja... :P sådær. Litt kjedelig, mye trøtt og ønsker sterkt at våren kommer med litt sol :sol:Det tror jeg hjelper :)

Ja det var høyt... Vet ikke om mitt egentlig er så lavt da, det er liksom ikke så langt unna de andre målingene. Får sikkert høre hos jordmor neste uke :) Jeg gjør ingenting. Svimmelheten har gått over!! Hurra! 

Spiser myyye sukker osv for tiden da :( Vet ikke om det har noe å si. Må virkelig skjerpe kostholdet vårt snart men vanskelig nå når sambo er syk og har lyst på alt. I tillegg så merker jeg at jeg går fra stappmett til skrubbsulten på et øyeblikk.... Ble litt utenom her @BeKind

12 timer siden, juliane skrev:

Jeg elsker fast food bra fra Boob, men usikker på om de finnes i store nok størrelser? Mine pupper er nemlig enorme i forhold til vanlig, men var ikke så mye å skryte av i pre-gravid tilstand. :P Kjøpte en fra hm som var helt grusom forresten, den har en vertikal spile på siden (altså fra armhulen og ned langs siden på et vis) som er altfor lang og som krøller seg sånn at det står ut som en hump. Ikke pent og på ingen måte behagelig. :roll: 

Aldri prøvd.... De med spiler på siden har jeg derimot prøvd! Helt forferdelige! !!!! At det går an å lage noe sånt??? :vetikke:

9 timer siden, Sjela skrev:

Øy, jeg vil også ha større pupper :opplyser: Her har jeg liksom endelig klart å fylle ut 70A BH-ene mine og de som har litt ekstra liten cup er blitt for små. Yay :laugh: Samtidig kan jeg fremdeles bruke enkelte av dem som har vært for store for meg før, så det har foreløpig ikke vært nødvendig å kjøpe ny. Hvor mange størrelser har du gått opp så langt? Noen får jo gigapupper med en gang :fnise: Ei venninne startet som meg og endte på 70F eller noe. 

Du vet ikke hva du ønsker deg :fnise: Før jeg ble gravid brukte jeg 90E. Nå vet jeg ikke for har ikke funnet noe som passer :P Men er nok opp minst en str. .. I vanlige bher altså men de er så ubehagelige at det har jeg sluttet med! :opplyser:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med spiler på siden? Hvilket anatomisk idiotisk påfunn er det?? Tipper det er en mann som har designet! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan si at å ha store pupper har både sine fordeler og ulemper :P

Og spiler på siden ja... Er sånn på den ammebhen jeg kjøpte på Lindex... De bøyer seg og endene på spilene gnager seg inn i huden. Grusomt! Har ikke brukt den igjen etter at jeg kjøpte meg bomullsbher, som er det du burde gå for som sagt. 

Nå er det fortsatt lenge til, men når du har født og melka renner ordentlig til, så må du for all del ha en stor og myk bh med bra støtte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...