Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Vi satt på første rad på Nationaltheatret og to skuespillere forsvant ned i orkestergraven (hvor det ikke var noe orkester) og ut av syne. I det jeg lurte på om jeg skulle lene meg framover og se hva som skjedde kom en av dem opp over kanten med et brøl, akkurat der vi satt. Godt man ikke har hjerteproblemer... :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Here's to the ladies who lunch... :kaffekopp: 

Lunsj med søster i går, lunsj med nypensjonert far i dag. Dessuten ramlet jeg på tre pakker te (minst to var planlagte), tre par øredobber og en nål (helt salgsspontant) på vet hjem. En tur innom legen også, som fant flere løse krystaller (vestkant-versjonen av løse skruer...?) enn sist - da var det visst ikke bare jobb og stress og tilliggende herligheter som gjorde at formen sank som et blylodd i februar... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en bra dag - kanskje med unntak av legebesøket. 

Men det kan jo være greit å vite at det også var medisinske årsaker til synkende form. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får fortelle krystallene dine at nå er det vår, og at de må smelte sammen med resten av snøen. Makan til frekke (snø)krystaller som har flyttet inn hos deg!

Jeg har vært til Lillestrøm og tatt botox i myserynka og "kråketærne" i dag. Litt fordi jeg har tendens til spenningshodepine siden jeg myser mye, mest av ren forfengelighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Bli bra, så setter jeg opp forestillingen igjen.

Nå ble jeg litt rørt... Det må jo være det ultimate marerittet for en danser, å nesten rive av seg beinet. Ghosts ble en så stor suksess at det neppe var noe problem å forsvare å sette den opp igjen, men bare det å komme med et sånt løfte sier jo litt om Ingrid Lorentzens omsorg for danserne sine...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Men det retter du på i andre omgang.

Karen-Marie Ellefsen har som vanlig en myndig, men oppmuntrende tone med hoppgutta :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En herre med bart, en herre med bart... :romeo:

...hopper gjerne en kvart kilometer på ski tre ganger tidlig en lørdags morgen... Sjuk i hodet, for å parafrasere Kenneth Gangnes (men i motsetning til ham knuser jeg ikke glass med det utsagnet :fnise: ). De gutta der må jo mangle noe - normale overlevelsesinstinkter, for eksempel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp, jeg skrudde på tven og det første som skjedde var at de avlyste resten av hopprennet. Var ikke det litt unødvendig...? Men Jernej Damjan rakk hvertfall å filme seg seg i leader box og legge det ut på insta :fnise: 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt på en benk i sola ved sjøen oppslukt av boka jeg holdt på med (de siste kapitlene av Wallis Simpson-biografien) da jeg plutselig kjente at noe rørte på seg ved føttene mine. Da jeg kikket ned forsvant en mørk skygge inn under benken - og ut på baksiden kom en 11 uker gammel liten boxer-hvalp (tror jeg. Hunderaser har aldri vært min styrke...). Søt var bare fornavnet... :hjerter: 

Andre høydepunkt i helgen har vært omvisning på Det Norske Teatret, hvor jeg endelig fikk sett med egne øyne at Ferdaminne-diktet til Halldis Moren Vesaas henger i personalheisen, en svært eksklusiv kikk på en modell til scenografien til Book of Mormon (så hemmelig at vi fikk fotoforbud) og ikke minst gleden av å oppdage at det på systova hang rollelister til flere av høstens stykker, lenge før de offentliggjøres :nigo: *nerdelykke* Enkeltes nerdelykkke var vel når sant skal sies såpass åpenbar og entusiastisk at det muligens moret omviseren en smule...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en gang en grevling...

 

...men det var visst en stund siden. Ikke bare blomster som dukket opp i veikanten da jeg gikk kveldstur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg rakk ikke engang å skrive at man fikk jo gi den nye landslagssjefen en sjanse - det kan jo være det blir gøy å se landskamper igjen - før Nord-Irland scoret. God start i ny jobb, det... Men jeg er enda mer umiddelbart skeptisk til Eurosport som landslagskanal - det høres da virkelig ut som om det er Reka de har hentet inn som kommentator?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nå ser han gravid ut, han puttet ballen under skjorta og da ble det en voldsomt stor mage...

Ingen detalj er for liten til å rapporteres av NRK Radios reporter :fnise: 

NRK på nettradio ligger litt etter tv-bildene, NRK DAB ligger litt i forkant. Satser på det siste - da får jeg jo varsel så jeg rekker å se opp fra pc-skjermen og se høydepunktene :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Stussen til Søderlund går gjennom hele det norske feltet.

*vet ingenting om overtolkninger og dobbeltbetydninger*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der er jo gamle KG-takter over tråden om avvikling av private blogger - både når det gjelder engasjementet og admins vage og intetsigende svar som stort sett kan summeres opp med "sånn er det bare". Interessant nok sies det nå at moddene ikke har tilgang til private blogger, der har jo noen av oss vært noen runder før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Celine Dion og My heart will go på nettradioen, og der var man jammen 17 igjen på et øyeblikk :hjerte::trist: 

I'll never let go, Jack. I'll never let go...

:grine:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens musikal-trivia: Låta Defying gravity har blitt brukt av NASA for å vekke astronauter... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...