Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Daria skrev:

Etter å ha sett diskokule-med-juletrebelysning-antrekket til Frigg i Edda trengs det mer en en skarve glitter-bh for å imponere meg :filer: Dessuten er det det noe med selfie-video som scenedekorasjon...

Ja, Frigg slår ut alt av glitter-bh'er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Daria skrev:

Tror det er i alles interesse at jeg styrer unna den trenden...

Skal ikke det være ferieantrekket vårt i år altså?

 

 

(puster lettet ut)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer for at både Sverige og Norge sender joik-numrene sine i år - det hadde vært spenstig :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Daria skrev:

Jeg stemmer for at både Sverige og Norge sender joik-numrene sine i år - det hadde vært spenstig :jepp: 

Ja! Det hadde jo vært kult. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Røykmaskin og "meningsfulle" armbevegelser *krysser av på mitt imaginære MGP-bingobrett*

Men oi, de danserne var jo litt stilige...

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

You make me wanna wag my tail :rulle:

Men de er jo litt søte da - og jeg kan allerede refrenget, et godt MGP-tegn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det visst både et Personlig Budskap og en Vanskelig Fortid - men det hjelper så lite når det blir så surt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk, Jan Fredrik, vi er alle klar over mye mye du pratet i fjor (også)... Masken og pesingen var igrunnen å foretrekke.

Zappe-delen av kvelden er i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til Sverige og en av kveldens favoritter - og jeg skjønner jo hvorfor. Synger greit gjør hun også, med tanke på formiddagens twitterbekymring rundt sykdom og stemmeproblemer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså - et kvarter inn i den norske sendingen venter vi fortsatt på kveldens første låt? På tide å sette opp tempoet en smule? Det er jo adskillig mer fart over rockabilly-Thörnqvist på 80+ hos svenskene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, Daria skrev:

Men altså - et kvarter inn i den norske sendingen venter vi fortsatt på kveldens første låt? På tide å sette opp tempoet en smule? Det er jo adskillig mer fart over rockabilly-Thörnqvist på 80+ hos svenskene.

De må jo forklare hvordan stemmegivningen skal være.... og så må publikum få delta litt og i det hele tatt gjøre oppstarten så puteflau som mulig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Kåre Magnus sjekket at det aldri har blitt sunget om enhjørninger i MGP-historien før? Men det er faktisk mulig at hun har tidenes mest irriterende stemme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hockeysveisen sin, det... Må jeg velge tror jeg faktisk jeg holder en knapp på den foran dagens cowboy-hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...