Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Du burde da ha sett at hun kom og flyttet deg - du som er så ung burde greit være i stand til å hoppe over seteryggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, Daria skrev:

Du burde da ha sett at hun kom og flyttet deg - du som er så ung burde greit være i stand til å hoppe over seteryggen...

Ja, eller bare smeltet gjennom bussveggen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Skravla skrev:

Når det gjelder idioter i trafikken - så finnes de på busser også. 

Jeg satt innerst på et dobbelsete da en eldre dame "rygger" inn og dumper bokstavelig talt ned i fanget mitt. Fatter ikke at hun kom så langt inn, men det klarte hun. Og i stedet for et "beklager" til meg så snur damen seg mot meg og sier " du må se deg for unge dame"...... Jeg ble mildt sagt litt satt ut...... 

:ohmy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Daria skrev:

Det minste man kan forvente - husk at hun var med på å bygge landet.

:skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wallis er endelig i hus. Jeg har bokbunker overalt og en plan om å rydde og omorganisere bokhyllene - hvis jeg er lur er dette den siste boken jeg kjøpte innen det prosjektet er gjennomført. Rekk opp hånda alle som tror jeg er lur...? *sier ingenting om at at bokklubben og tanum ligger åpen i hver sin fane i skrivende stund*

I formiddag hadde jeg besøk av en mann med rare apparater, han snoket i sikringsskapet og gjorde merkelige ting med stikkontaktene og slo fast at det elektriske anlegget hadde det helt fint. I brevet jeg fikk på forhånd sto at det var satt av en time til kontrollen, jeg var veldig nysgjerrig på hva han skulle bruke så lang tid på. I praksis tok det et snaut kvarter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lyset ble dempet og alt var klart til den tredje av kveldens fire balletter. Så kom plutselig lyset på igjen og en mann kom ut på scenen:

-Vi trodde vi var klare, men vi mangler visst en orkestermusiker vi må ha i graven først (sic!). Vi leter etter ham np og regner med å starte snart...

:fnise:

Jeg har sett ballettdansere danse til diktlesning. Det må jo nødvendigvis medføre bokkjøp, sånn er det bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15. mars - og jeg har sett årets første sommerfugl allerede! I likhet med meg nøt den sola i Slottsparken i formiddag, dog i motsetning til meg uten bok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Astrid Uhrenholdt Jakobsen fikk brudd i hoften i fallet i Lahti.... og hun gjennomførte, fikk bronse og gikk i Holmenkollen. 

 

:daane: Superwoman. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vene, har ikke hun fått nok snart nå? Man kan jo bare lure på hva hun er laget av, både fysisk og mentalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stephen Fry: Which of these names are made up?

David Mitchell: In a sense, all names are made up, aren't they?

:rulle:  :pls::strix: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er Idus Martiae i dag - Caesars dødsdag. Mvh har litt for mange historikere i twitter-feeden :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I avdeling for kunstnere som du lurer litt på hvor (eller med hjelp av hva) de finner inspirasjonen, presenterer vi i dag Takashi Murakami. En dose manga, en dose buddhisme, en dose pop-art og veldig mye farger og rare detaljer - søster og jeg hadde det ganske gøy på utstilling og assosierte fritt om både gamle barnebøker og ymse annet...

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forslag:

Når du går rundt og banker på dørene til folk og forstyrrer dem hjemme i relativt sene kveldstimer, så er det minste du kan gjøre å akseptere et nei. Ja, jeg ser at du kommer fra Unicef, jeg skjønner at du ikke er en dørselger per se (selv om du like fullt er ute etter pengene mine) og jeg vet at dere gjør en god og viktig jobb, men jeg er likevel ikke interessert i å bruke tiden min på deg nå, eller argumentere med deg om hvorfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.3.2017 den 18.56, Skravla skrev:

Astrid Uhrenholdt Jakobsen fikk brudd i hoften i fallet i Lahti.... og hun gjennomførte, fikk bronse og gikk i Holmenkollen. 

 

:daane: Superwoman. 

:daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyt oppe på irritasjonslisten: Folk som bruker navet ditt i hver og annenhver setning, enten de snakker til deg eller om deg (mens du er til stede). Det skaper ingen følelse av nærhet og intimitet eller hva som nå er meningen, det skaper bare irritasjon og motvilje. Folk som snakker ned til deg som om du er mindre begavet og belærer deg om ting du allerede gjør og/eller har gjort (og som de er informert om) er heller ikke høyt elsket.

mvh Har vært på møte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angela Merkel er på besøk hos Trump - håper hun benytter anledningen til å fortelle ham hvor skapet skal stå og utvalgte andre sannheter han trenger å høre. Men se på dette klippet - han ser jo faktisk ikke på henne, selv når hun henvender seg direkte til ham. Høflighet og normal dannelse og sånn driver han ikke med...

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du umiddelbart plukker opp at en av sangerne bytter om to tekstlinjer og er sikker på at kommentarfeltet forlengst har oppdaget det samme som deg - og ingen har kommentert det... #mernerdennyoutube (Riktignok er den lagt ut i dag, men har allerede 40+ kommentarer...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...