Gå til innhold

The Daria diaries


Daria

Anbefalte innlegg

Nå som hoppsesongen er over og eliteserien sparkes igang er det vel på tide å fokusere litt på mer :ball: -nyheter. Som for eksempel at Bedehuskirken i Bryne forrige søndag lot kollekten gå til den lokale fotballklubben, som sliter økonomisk etter å ha rykket ned i 2. divisjon.

Sitat

 

Torstein Bjorland er pastor i Bedehuskirken som tilhører indremisjonsmenigheten. Han forteller at den overordnede tanken er å velsigne byen de bor i - og at de gjerne tenker utradisjonelt for å finne behov lokalt.

[...]

– Vi prøver å snu tanken om at vi bare skal ta inn kollekt til kristne formål. Det har vært en del fokus på at kirken maser om penger. Vi ønsker å bidra mer enn vi maser, gi mer enn vi får og skal ikke bare formidle tro, sier Bjorland til Aftenbladet.

[...]

– Det var en direkte konsekvens av det som er skrevet i mediene den siste tiden, om underskuddet og nedrykket. Dette var en symbolsk handling fra vår side samtidig som klubben har behov for hjelp, svarer Bjorland.

 

Det var vel salige pave Johannes Paul II som sa at av alle uviktige ting er fotball de viktigste... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dessuten er jo Eggen stadig hjertelig til stede på Lerkendal for å forklare nyankomne dansker hvordan ting skal være i Rosenborg:

Sitat

 

– Nicklas, du veit at det berre va to mainn som hadd huv uttpå der?

– Vad?

– Asså, lue. Det var bare to mann med lue – og begge er danske, sa Eggen med et glis til Bendter.

– Det er jo snøstorm ute, repliserte spissen.

– Pøh, sa Eggen.

 

:rulle: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenåringsgutt med sangstemme og en trengt til å steppe - Kåre Conradi må jo ha vært ansett som et kupp i det lokale tensing-koret, på mer enn en måte... :fnise: Men jeg er stadig usikker på det skjegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså, jeg har rundet 800 dagboksider og 45000 innlegg på samme dag - det må jo markeres med litt stepping...

 

 

Endret av Daria
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt usikker på om jeg egentlig har lyst til å se den nye versjonen av Skjønnheten og udyret - tegnefilmen er så nydelig, dette kan gå så galt. Og som alle andre bokelskere der ute er jeg skeptisk til om de kan få biblioteket til udyret like overveldende fantastisk... Men Disney kjenner mine svakheter og lokker med Josh Groban på soundtracket :fnise: 

 

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy f... for ei skravlekjerring du er. 

 

 

 

Og Beauty and the Beast håper jeg å få med meg før den tas av plakaten....... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den innleggsmengden jeg bygget opp da jeg bodde på øya og ikke hadde noe liv skal ha en del av skylda... :ler: Det skal også sies at i motsetning til en del av de andre som vanker her inne (og ja, jeg vet at du ikke er blant dem) har jeg hatt samme bruker i alle KG-årene mine. Jeg har skiftet brukernavn en gang, men jeg har aldri slettet meg,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, man burde vel finne senga :sove: Må bare ha en nattasang fra Jonathan Groff først...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

På 28.3.2017 den 18.20, Daria skrev:

Dagens musikal-trivia: Låta Defying gravity har blitt brukt av NASA for å vekke astronauter... :fnise: 

Det samme gjelder for Dvoraks 9. symfoni, Den nye verden.

Hvorfor dukker sånne ting opp i helt forskjellige sammenhenger to dager på rad, når jeg aldri har hørt noe om det før...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: 

Dersom noen skulle finne på å kalle meg skravlekjerring så vet jeg med meg selv at jeg knapt er for en lettvekter å regne :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må legge inn en alvorlig innsats for å komme i nærheten av så mange innlegg. :ler: 

Hilsen "tause Birgitte" 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...