Gå til innhold

Borten Moe sier at der var EN som sendte meldingen til Navarsete.


SoWhat?

Anbefalte innlegg

For min del er dette politikken har blitt til. En gjeng høns som går berserk i fylla. En spøk her og en spøk der, men ingen folkelighet lenger. De vet ikke ut og inn på sin egen underbuske. Skal man gjøre noe med slikt så må systemet forandres kraftig. Vi MÅ kunne stole på de fokevalgte og at de har VÅRE interesser i sinn. Men det har de ikke. De har allerede gitt opp og går i ledtog med globalistiske krefter som bare vil ødelegge vårt folk og samfunn. Depresjonsnivået er på topp. Jeg lurer på hvorfor.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det andre plausible forklaringer enn at han var med på å sende meldingen? Det forklarer jo hvorfor han ikke vil anmelde at noen har misbrukt mobiltelefonen til å sende en melding som kunne ødelagt hans posisjon i partiet.  

Anonymkode: 6a78c...18c

Ja

Han ikke vet, og ikke vil vite er en annen kjøpbar grunn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har dere noe å være virkelig stolt av. Forfedre som bygde opp disse leveområdene, uten noen som helst hjelp. I grisgrendte strøk, uten noen svikere til politikere. Hvis ikke folket består, så kan dere bare glemme det. Folket er alt. De som ikke liker det, bør dra. De som vil kjempe vil være her. Vi trenger dere.

https://www.youtube.com/watch?v=xWMU8XalsvE

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, Katana said:

Det er alvorlig når betrodde maktpersoner i samfunnet viser mangelfull vurderingsevne

Slik som Grande-saken?

Anonymkode: 29e12...d61

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slik som Grande-saken?

Anonymkode: 29e12...d61

Ja, jeg har vel ikke uttalt at Skei Grande er noe unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

1) Man kan forvente at man ikke lar venner ta skylden for noe en selv har gjort. Har man sendt en stygg melding til Navarsete så lar man selvsagt ikke hele vennegjengen få mistanke mot seg. Det er hva vennskap er. 

Helt ærlig. Om det var du som sendte Navarsete-meldingen med kompisens mobil hadde du da sagt til kompisen "Si til arbeidsgiveren din og Navarsete at det ikke var du som sendte meldingen, men at du ikke vet hvem som sendte den. Du tåler  at alle tror alle skjønner at du lyver og trolig var med på meldingen.". Er det det du kaller vennskap? 

2) Borten Moe ventet 10 år før han skrev noe som helst om Grande -saken og Borten Moe sa INGENTING da den herjet i mediene. Så ser han at hans #metoo sak kommer i mediene og bestemmer seg for å fyre opp Grande-saken på nytt. Borten Moe bruker nevøen sin  for egen vinning. Det er det motsatte av "blod er tykkere enn vann". 

 

Anonymkode: da9a8...727

Mitt inntrykk er at Navarsete eller Haga er irritert på Borten Moe fordi  han kritiserer Grande, og faktisk så forbannet at denne gamle sms-saken blir sluppet ut. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, herzeleid skrev:

Ja det er kanskje nødvendig. Ellers finnes det jo mye flott innen elektrisitet og, men det blir kanskje litt vell miljøbelastende. 

Kanskje. I sann Sp-ånd kan de ta i bruk bærekraftige pressmiddel, som pløying av kornåker med ljå. F.eks den hvor Grande hadde seg med slektningen til Borten Moe. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
4 hours ago, I Grosny said:

Mitt inntrykk er at Navarsete eller Haga er irritert på Borten Moe fordi  han kritiserer Grande, og faktisk så forbannet at denne gamle sms-saken blir sluppet ut. 

Det er en historikk mellom Navarsete og Moe da. Det var en voldsom maktkamp mellom de en gang som sammen med et par andre hendelser endte med at Navarsete til slutt røk ut av partiledelsen. Det kan virke som at Haga og Navarsete bruker denne saken for å svekke Moe.

Jeg synes forslaget deres om suspensjon er ganske latterlig. "Om ikke en står frem tar vi alle". Det er sånt lærere sier på barneskolen liksom. Man kan ikke stå ansvarlig for at andre skriver noe til Navarsete på en mobil. Dette er også en sak de kunne tatt internt i partiet, men som er blitt valgt å ta i mediene. Det er egentlig vanskelig å se hva Navarsete tjener på å gjøre denne saken offentlig, annet enn å sette den gjengen som var på hyttetur i en/et dårlig posisjon/lys.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Avviser at de verner om hverandre. I et Facebook-innlegg forteller fylkesvaraordfører Tomas Hallem nå sin versjon av den mye omtalte hytteturen i 2016. Han skriver at han «en tid» etter turen ble gjort kjent med at meldingen var blitt sendt, via andre deltakere." https://www.adressa.no/nyheter/innenriks/2018/04/23/Sp-toppene-drøfter-sexmeldingen-i-kveld-16544853.ece

Anonymkode: 8f15c...820

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.4.2018 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Nå holder det! At Trine Skei Grande kan ture fram videre mens Ola Borten Moe skal suspenderes fordi han KANSKJE sendte eller vet hvem som sendte en spøkefull, riktig nok litt i overkant, melding!?

Hva slags samfunn har dette blitt!? Ola Borten Moe er barnebarn av hedersmannen Per Borten, som bestefar, så barnebarn! Et framtidig statsministeremne!

Anonymkode: fd6d1...8b5

Forskjellen er at Grande hadde sex med en fyr hun møtte på fest. Moe (eller noen andre i gjengen) sendte upassende melding til en partikollega. Jeg hadde overhodet ikke syntes det hadde vært ok å fått en sånn melding av en av mine arbeidskollegaer iallfall.

Anonymkode: cdc07...75b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Minesveiper skrev:

Det er en historikk mellom Navarsete og Moe da. Det var en voldsom maktkamp mellom de en gang som sammen med et par andre hendelser endte med at Navarsete til slutt røk ut av partiledelsen. Det kan virke som at Haga og Navarsete bruker denne saken for å svekke Moe.

Jeg synes forslaget deres om suspensjon er ganske latterlig. "Om ikke en står frem tar vi alle". Det er sånt lærere sier på barneskolen liksom. Man kan ikke stå ansvarlig for at andre skriver noe til Navarsete på en mobil. Dette er også en sak de kunne tatt internt i partiet, men som er blitt valgt å ta i mediene. Det er egentlig vanskelig å se hva Navarsete tjener på å gjøre denne saken offentlig, annet enn å sette den gjengen som var på hyttetur i en dårlig posisjon.

Fullt mulig at det er ett flott resultat for Navarsete, selv om hun hadde blitt enda mer glad dersom synderen hadde krøpet fram i offentligheten og tilstått.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
24 minutter siden, I Grosny said:

Fullt mulig at det er ett flott resultat for Navarsete, selv om hun hadde blitt enda mer glad dersom synderen hadde krøpet fram i offentligheten og tilstått.  

Jeg tenker at dersom dette hadde handlet om "hva som er rett og galt" for henne, så hadde hun tatt denne saken internt. Det er ikke en sak som på noen måte slik jeg ser det stiller Sp i et bedre lys. Når man går ut med denne saken i mediene skapes det intern spenning i eget parti samt at man tvinger partiledelsen til å faktisk gjøre noe. Kanskje Navarsete øker litt i popularitet når det kommer til kvinnene i partiet siden hun er kvinnen som gjør noe med intern seksuell trakassering? Vet ikke jeg, synes det egentlig det er ganske rart at hun gikk ut med dette. Partiet er ikke særlig tjent med saken, og den eneste som vinner noe særlig på at saken er offentlig er enkelt individet Navarsete. For meg ser det bare ut som et forsøk på å posisjonere seg selv samt svekke en "fiende" i eget parti. 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Minesveiper skrev:

Jeg tenker at dersom dette hadde handlet om "hva som er rett og galt" for henne, så hadde hun tatt denne saken internt. Det er ikke en sak som på noen måte slik jeg ser det stiller Sp i et bedre lys. Når man går ut med denne saken i mediene i mediene skapes det intern spenning i eget parti samt at man tvinger partiledelsen til å faktisk gjøre noe. Kanskje Navarsete øker litt i popularitet når det kommer til kvinnene i sitt eget parti siden hun er kvinnen som gjør noe med seksuell trakassering i partiet? Vet ikke jeg, synes det egentlig det er ganske rart at hun gikk ut med dette. Partiet er ikke særlig tjent med saken, og den eneste som vinner noe særlig på dette er enkelt individet Navarsete.

Jeg er enig med deg.

Ingenting er søtere enn en velplassert hevn.

Senterpartiet taper på dette.

Navarsete taper politisk, men det kan tenkes at det gjør såpass godt personlig at det er verdt det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/21/2018 at 9:40 PM, herzeleid said:

Igjen, de andre mediene tok ikke tak i dette slik du hevdet.

Igjen, du kaller det "ekstremt trakasserende og truende" når noen sender en teit fyllemelding. Det er en overrekasjon som en del av oss ler litt av. Ingen sier at denne meldingen var "grei". Det mange av oss sier er at rekasjonene og språkbruken beveger seg over i det komiske. 

Jeg er sikker på at dette fremstod som et sterkt poeng i hodet ditt, men det har lite med det jeg skriver å gjøre. 

Jeg kan være enig med deg hvis jeg ikke tar med bakgrunnshistorien mellom Navarsete og denne gruppen menn. Når jeg gjør det framstår det hele som mobbing og trakassering. Det var jo de samme som presset henne til å trekke seg, og oppførselen deres(særlig Borten Moes) den gangen var noe av det mest ufine jeg har vært vitne til i norsk politikk. De er åpenbart ikke ferdige med å trykke henne ned enda, ellers hadde de ikke sendt den meldingen. Det er ingenting komisk med denne saken spør du meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper
5 minutter siden, I Grosny said:

Jeg er enig med deg.

Ingenting er søtere enn en velplassert hevn.

Senterpartiet taper på dette.

Navarsete taper politisk, men det kan tenkes at det gjør såpass godt personlig at det er verdt det.

Hm, tror du virkelig hun er så snever? Hun har kanskje en historie bak seg som viser at følelsene kan ta overhånd. Mulig du har rett.
https://www.nettavisen.no/nyheter/hevder-navarsete-skjelte-ut-sin-egen-ungdomsleder/3491361.html
 

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hm, tror du virkelig hun er så snever? Hun har kanskje en historie bak seg som viser at følelsene kan ta overhånd. Mulig du har rett.
https://www.nettavisen.no/nyheter/hevder-navarsete-skjelte-ut-sin-egen-ungdomsleder/3491361.html
 

Jeg vet ikke, og jeg vet ikke om det er hun eller Åslaug Haga som er pådrivere her. En ting jeg er sikker på er at politikere er like rare og idiotiske som vanlige mennesker.   Jeg forsto fra Hind sitt innlegg at Borten Moe har vært ekkel mot henne på en annen måte. Så jeg tror at denne feiden er personlig greier.

Jeg klarer iallfall ikke å se noen grunn til å offentliggjøre slik snuskehistorie enn personlige hevnmotiver eller maktkamp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken er 2 år gammel. Jeg mistenker at den kom fram slik at media sluttet å gå etter Grande,. Og det har selvsagt fungert.

Anonymkode: 082b5...758

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Forskjellen er at Grande hadde sex med en fyr hun møtte på fest. Moe (eller noen andre i gjengen) sendte upassende melding til en partikollega. Jeg hadde overhodet ikke syntes det hadde vært ok å fått en sånn melding av en av mine arbeidskollegaer iallfall.

Anonymkode: cdc07...75b

Jeg er enig i at det er ugreit, men det er virkelig ikke noe som er så viktig at NRK trenger å skrive flere saker om dagen om det, og ha dem som førstesak på nrk.no dag etter dag. Dette er blåst fullstendig ut av proporsjoner.

Anonymkode: 678c3...086

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne saken er 2 år gammel. Jeg mistenker at den kom fram slik at media sluttet å gå etter Grande,. Og det har selvsagt fungert.

Anonymkode: 082b5...758

Det er jo omvendt. Det var Borten Moe som fikk Grandesaken tilbake i mediene for å overskygge sin egen sak. Grandesaken hadde vært ute av media i over en måned før Moe tilfeldigvis etter å ha visst om saken i 10 år! valgte å poste et innlegg på facebook om saken. 

Media har INGEN motiv for å få vekk grandesaken. De vet jo at sex selger. Er jo bare å se på Resett. Men ikke alle aviser kan melke en sex-sak for 10 år siden i 3 måneder. De fleste går lei og de som ikke går lei går til Resett. 

Anonymkode: 6a78c...18c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...