Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

8 DPO: Eggstokkene er ikke lenger ømme. Puppene derimot, de er ekstremt ømme. Kjenner det murrer i magen også, typiske mensenmurringer. For å være ærlig så kjennes puppene "gravide ut", men vet det er tidlig å kjenne på noe og jeg tror at jeg reagerer veldig på den Cyclogesten. Det er skummelt med forhåpninger, men jeg kjenner jeg har det litt. Eller, dvs at det veksler veldig. De dagene her altså, ordentlig skumle! Jeg kommer til å bli ordentlig skuffet om det ikke går denne gangen her heller, så la oss håpe. Lille spire; fest deg & hold deg fast!!! ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, LillyBe skrev:

Jeg krysser alt jeg har🙏 Føler så med deg nå! I morgen/søndag skal streken være sterkere 😄

Ja, håper det ❤️😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 DPO: Kjenner jeg er på vei halvveis ned i kjelleren! Den testingen altså, den er bare å holde seg unna helt til IKM! Å drive på sånn jeg gjør nå, med testing- og mysing- og grubling- og styring, gjør bare at helgen blir skikkelig dritt. Spesielt når testene er sånn som de er. Kjenner jeg både er redd og lei meg, redd og lei meg for at det ikke skal gå denne gangen heller! 

Test fra i går og i dag. De er så svake at hvis det i det hele tatt er en strek der, så er det nok mest sannsynlig skyggestrek eller Ovitriellen som fortsatt henger igjen.

Vet det fortsatt er tidlig, jeg er tross alt bare 9dpo. Men, msgefølelsen er ikke på topp! Testen må bli tydelig med to streker ila de nærmeste dagene. Vær så snill! 🙏🏼

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser også fingrene for deg! :hjerte: Det er bare vondt med den usikkerheten, og testing er forferdelig, selv om man ikke klarer å la være. Jeg skjønner godt at du vil holde deg unna til IKM, hvis det er mulig å få til. Hvis det er litt skygge på testen i dag, velger jeg å tro at det er et godt tegn. Og 9 dpo er for tidlig, heldigvis. Masse, masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, Illy skrev:

Krysser også fingrene for deg! :hjerte: Det er bare vondt med den usikkerheten, og testing er forferdelig, selv om man ikke klarer å la være. Jeg skjønner godt at du vil holde deg unna til IKM, hvis det er mulig å få til. Hvis det er litt skygge på testen i dag, velger jeg å tro at det er et godt tegn. Og 9 dpo er for tidlig, heldigvis. Masse, masse lykke til!

Jepp. Har studert de gamle positive testene mine, har til og med vært å sett på de du la ut. Din strek 9dpo var sterkere enn det min er. Hehe, blir helt gæern altså, det er finnes ikke bra det testekjøret 🙈😅 

Menmen, jeg har heldigvis en svaaaak strek da, nå må bare den svaaake streken bli sterkere i morgen. Tenk det, nå handler ALT om en strek, eller, TO streker. Hele livet kan forandres bare ved det.

Men, tusen takk! Hyggelig at du titter innom her. Håper du har det bra! Termin nærmer seg vel med stormskritt 😉😘 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir jo litt gæærn, det hører med. Jeg har sammenlignet utallige tester, og egentlig blir man ikke noe klokere av det:P 9 dpo skal Ovitrelle være ute av kroppen da, for å være litt positiv. Og min test 9 dpo tror jeg det var noe litt "galt" med. Den syns jeg var sterk, så jeg var skikkelig positiv den dagen, men så var streken svakere igjen dagen etter. Dagenene blir virkelig styrt av strekene. Håper, håper du får en sterkere strek i morgen, og får en god dag da!

Her begynner termin å nærme seg, ja. Veldig uvirkelig og fantastisk å ha kommet dit, og det skal du også. Snart!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud, å herregud, å herregud! Idiot som jeg er har jeg tatt enda en test nå. Streken er allerede tydeligere!!! Dette her er ikke en Ovitrielle-strek, men jeg er livredd for at det plutselig skal være en kjemisk! Plis, la dette gå veien 🙏🏼

Den øverste er fra i går, den i midten fra i dagtidlig og nederst er fra nå! 

259F7388-FF44-41EB-8C9C-8F4E0C73EDAE.jpeg

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å ja, herregud så spennende! Nå må det bare øke og øke🙏 Krysser alt jeg har🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tuppelene skrev:

Å ja, herregud så spennende! Nå må det bare øke og øke🙏 Krysser alt jeg har🙏

Ja, det her er bare et drama uten like 🙈

Takk! Streken MÅ være sterkere i morgen 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, LoveTrain skrev:

Denne skal klamre seg fast! 🤞❤️ 

Jaa 🤞🏼❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo kjempe lovende!!!!! Husk hvor kort du faktisk er på vei ;) å streken er jo kjempe tydelig!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, LillyBe skrev:

Dette er jo kjempe lovende!!!!! Husk hvor kort du faktisk er på vei ;) å streken er jo kjempe tydelig!!!

Ja, jeg vet!!! Om jeg er stresset da, klarer virkelig ikke tenke på annet. 

Men ja, det er veldig lovende. Men, ingen vet hvordan det ser ut i morgen, så her er det bare å krysse alt jeg har 😅🙈🤞🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:jippi!! Mine tester har ofte vært  sterkere på kvelden:):) krysser fingrene for deg og spiren!:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...