Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, miore skrev:

Lykke til i morgen! :hjerte: 

Takk ❤️

 

11 minutter siden, Ysera skrev:

Åååååhhh!! :blomst: Lykke til i morgen!!! :hoppendeglad: Håper virkelig du får ut BARE gode egg!! sender alt av gode vibber og babystøv til deg! DETTE bare må være den gangen du får gullegget!! :nori:

Takk! Lykke til med innsett 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uttak vel overstått! Det gikk fint, både fysisk, psykisk og mentalt 😅 Fornøyd med antallet å, fikk ut 14 egg 👌🏼😊

Så da får vi se hvor mange som er blitt befruktet i morgen 🙏🏼 Planen er innsett av blasto på tirsdag. Så jepp, nå er det noen spennende dager i vente 😊🤞🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 14 egg! Det er jo et kjempeflott antall 😃 Masse egg, men ikke for mange heller, så nå slipper du forhåpentligvis overstimulering? Det blir sikkert ei litt lang helg, krysser fingrene for et fint antall befruktede i morra, sånn at det blir lettere å slappe av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 er et fint tall😊 Spennende dager fremover nå. Når ringer de med oppdateringer i det private? Kun en gang eller hver dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Illy skrev:

Gratulerer med 14 egg! Det er jo et kjempeflott antall 😃 Masse egg, men ikke for mange heller, så nå slipper du forhåpentligvis overstimulering? Det blir sikkert ei litt lang helg, krysser fingrene for et fint antall befruktede i morra, sånn at det blir lettere å slappe av.

Masse egg, men ikke for mange nei. Veldig glad for antallet. Hadde blitt nervøs om det hadde blitt som sist (20egg), selvom jeg ikke ble overstimulert. Men 14, fint det altså 😊

 

1 time siden, tuppelene skrev:

14 er et fint tall😊 Spennende dager fremover nå. Når ringer de med oppdateringer i det private? Kun en gang eller hver dag?

Spennende ja? Herregud! De ringer i morgen mellom kl. 9 - 11 om befruktning. Så tipper jeg at de ikke ringer før til mandagen igjen. Hjelp 😅

 

43 minutter siden, Ysera skrev:

wow kjempebra! :hoppendeglad:Gratulera med 14 egg ut! Krysser fingrane for at GULLegget er der! :klem:

Takk!! Hvordan har det gårr med deg i dag? Har du hatt innsett? E får gå inn å se om du har oppdatert dagboka di 😊😊

 

23 minutter siden, miore skrev:

14 egg! Perfekt! Heier på en masse flotte blastocyster nå :nigo: 

Juhu!! Heia heia!!! 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Spennende ja? Herregud! De ringer i morgen mellom kl. 9 - 11 om befruktning. Så tipper jeg at de ikke ringer før til mandagen igjen. Hjelp 😅

Å herregud, for en spennende helg det blir! ;)  Krysser fingra!

Hihi.. jeg fikk nettopp telefon fra Riksen, egguttak uke 16, wohoo! :nordvesta:Trodde løpet for den uken var litt kjørt jeg, i hvert fall når jeg har hatt eggløsning nå, 6 dager etter "skjema". Men det gikk visst så fint så. Oppstart med nesespray neste fredag.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, tuppelene skrev:

Å herregud, for en spennende helg det blir! ;)  Krysser fingra!

Hihi.. jeg fikk nettopp telefon fra Riksen, egguttak uke 16, wohoo! :nordvesta:Trodde løpet for den uken var litt kjørt jeg, i hvert fall når jeg har hatt eggløsning nå, 6 dager etter "skjema". Men det gikk visst så fint så. Oppstart med nesespray neste fredag.

 

Jeg skal nok sette inn frossen embryo i uke 16 selv! :-) vi får satse på januarbaby

 

Gratulerer med flott fangst, nå er det bare å telle ned timer til tirsdag. :-) Du er jo allerede 2 uker på vei nå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Fortunatus skrev:

Jeg skal nok sette inn frossen embryo i uke 16 selv! :-) vi får satse på januarbaby

 

Gratulerer med flott fangst, nå er det bare å telle ned timer til tirsdag. :-) Du er jo allerede 2 uker på vei nå :fnise:

JA ;) Vinterbaby blir fint! Vi kommer rett bak deg @Chickenwings85 . Blir sikkert ikke så kaldt neste år heller, siden alt av snø og kulde kom i år.. Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppelene skrev:

Å herregud, for en spennende helg det blir! ;)  Krysser fingra!

Hihi.. jeg fikk nettopp telefon fra Riksen, egguttak uke 16, wohoo! :nordvesta:Trodde løpet for den uken var litt kjørt jeg, i hvert fall når jeg har hatt eggløsning nå, 6 dager etter "skjema". Men det gikk visst så fint så. Oppstart med nesespray neste fredag.

 

Hehe, jaaa, det blir veldig spennende!!! :)

Oi, oppstart med nesespray allerede neste fredag altså? Så sykt bra!!! Åh, digg å endelig komme i gang igjen :)

51 minutter siden, Fortunatus skrev:

Jeg skal nok sette inn frossen embryo i uke 16 selv! :-) vi får satse på januarbaby

 

Gratulerer med flott fangst, nå er det bare å telle ned timer til tirsdag. :-) Du er jo allerede 2 uker på vei nå :fnise:

Takktakk! Vinterbaby på oss alle tre. Det hadde vært noe :):) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Hehe, jaaa, det blir veldig spennende!!! :)

Oi, oppstart med nesespray allerede neste fredag altså? Så sykt bra!!! Åh, digg å endelig komme i gang igjen :)

Ble litt skuffet når de ikke ringte forrige uke.. Så hadde forsonet meg med det og funnet frem alle positive grunner til at uttak skulle være i mai. Så nå ble det jo bare lykke i hodet igjen ;) hehe.. Riksen har forresten begynt med  e-resept nå. Klapp-Klapp til det, så slipper en å vente seg ihjel på brev. Blir godt å begynne igjen nå ja, sommerfuglene kom brått tilbake gitt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

E-resept? Er det sant? Jammen på tide, det hadde de ikke får en måned siden, hehe. Men ja, så mye bedre enn å måtte gå håpefullt til postkassa hver eneste dag ;) 

Så bra at du fikk komme i gang raskere enn planlagt altså. Ingenting er bedre enn det :) Nå et du, NÅ skal det klaffe :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

10 egg befruktet. Så, alt bra så langt 😊

Så bra👏🏼 Da må den gode trenden bare fortsette🤞☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres jo supert ut, da bør du være rimelig safe på at det blir noen bra til innsett og forhåpentligvis frys!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ringte fra klinikken, men jeg rakl selvfølgelig ikke å ta tlf. Så irriterende!! Det er ikke så lett å ringe på igjen heller akkurat, siden det er lørdag.

Fikk heldigvis en sms om at eggene fortsatt henger med og at det fortsatt bli innsett som planlagt. Hadde vært gøy å vite antall. Menmen, blir enda mer spennende til uka da 😉

Magen er oppblåst, stinn og ubehagelig. Spesielt ubehagelig er det på høyre side. Usikker på om det er tegn til overstimulelering eller om det rett og slett er forstoppelse. De medisininene er ikke bra for magen akkurat 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, oj, oj! så kjekt å høyra at du fekk 10 befrukta!! :bolledeig: Tok litt tid før eg fekk summa meg og tatt ein tur innom her, både med ei oppdatering og få sett korleis det går med deg. Det er på mandag du har innsett, sant? Krysser fingrane for at alt går bra og du får noen embryo på frys og, slik at du har til søskenforsøk ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...