Gå til innhold

Chickenwings´dagbok! (IVF) 🌸


Chickenwings85

Anbefalte innlegg

1 time siden, tuppelene skrev:

Nei, har ikke fått mensen enda🤔 Men er mye igjen av dagen, så det er bare å håpe videre. Hadde sinnsyke magekramper nederst i magen etter lunch, trodde det skulle komme da, men har heller begynt å komme typisk eggløsningsslim😮 Skjønner ingenting. Får ta en el-test etterpå, bare for å sjekke. Sluttet å teste etter dag 32, tenkte at det da var fraværende denne Mnd. 

Oioi.. spennende å ha noen datoer og tiden går jo så fort nå frem til jul synes jeg👏🏼 Håper virkelig det går veien for dere nå altså, og at lille eskimo sitter🙏 Kroppen har det nok litt bedre av denne prosessen enn opplegget med spray og sprøyer👍 Blir spennende å høre på torsdag da. Fikk du forresten time tidlig eller sent på dagen?

Jepp. Det er mye igjen av dagen- og morgendagen. Heldigvis! Magekramper er et godt tegn. Men dritt med det eggløsningsslimet, får håpe det ikke er det. Har du testet enda?

Nei, Du MÅ få mensen ila kvelden eller i morgen slik at du rekker det før jul!!! :bond: 

Ja, jeg må si det hjelper på psyken å ha noen datoer å forholde seg til altså. Man går liksom i uvissheten så lenge, så neste torsdag, da er det fint å vite at jeg skal på kontroll. Håper at alt er som det skal og at det ikke er noe som oppstår på veien. Alltid engstelig for det! Hmm, tror jeg har time sånn i 10-11tiden om jeg ikke husker helt feil. Det må jeg dobbeltsjekke!

-----

@LillyBe, hvor ligger du an i prosessen? Har du det bra? 

Endret av Chickenwings85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere  ❤

Jeg er ruger! Midt i værste tiden, 7 dpo i dag 🙈 Hadde et knall uttak og endte med 3 blastoer, så denne gangen har jeg iallfall en "trygghet" på frys. 

Nervepirrende dager 😬

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LillyBe skrev:

Hei dere  ❤

Jeg er ruger! Midt i værste tiden, 7 dpo i dag 🙈 Hadde et knall uttak og endte med 3 blastoer, så denne gangen har jeg iallfall en "trygghet" på frys. 

Nervepirrende dager 😬

Håhå, du er der allerede ja? Shiiit! Ja, 7 dpo er midt i værste tiden. Men, 3 blastoer? Fysøren SÅ BRA!!! Du satt inn ett egg og har nå to på frys da eller? Å dette forsøket gjorde dere offentlig, sant?

Tester du hver dag, eller venter du? 

Nei ånei, så spennende! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Jepp. Det er mye igjen av dagen- og morgendagen. Heldigvis! Magekramper er et godt tegn. Men dritt med det eggløsningsslimet, får håpe det ikke er det. Har du testet enda?

Nei, Du MÅ få mensen ila kvelden eller i morgen slik at du rekker det før jul!!! :bond: 

Ja, jeg må si det hjelper på psyken å ha noen datoer å forholde seg til altså. Man går liksom i uvissheten så lenge, så neste torsdag, da er det fint å vite at jeg skal på kontroll. Håper at alt er som det skal og at det ikke er noe som oppstår på veien. Alltid engstelig for det! Hmm, tror jeg har time sånn i 10-11tiden om jeg ikke husker helt feil. Det må jeg dobbeltsjekke!

-----

@LillyBe, hvor ligger du an i prosessen? Har du det bra? 

Det var vel kanskje den svakeste testen hittil ja👍 Men ingen mens enda. siste frist er i dag da.. men før i morgen tidlig går vel sikkert greit. Nei får tru den kommer, jeg vil ha innsett 22.desember☺️ Tidlig på dagen er topp. Minst mulig borte fra jobb, jobber en time unna👍 

Ai ai ai så spennende! @LillyBe håper ventetiden går fort de neste dagene🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, tuppelene skrev:

Det var vel kanskje den svakeste testen hittil ja👍 Men ingen mens enda. siste frist er i dag da.. men før i morgen tidlig går vel sikkert greit. Nei får tru den kommer, jeg vil ha innsett 22.desember☺️ Tidlig på dagen er topp. Minst mulig borte fra jobb, jobber en time unna👍 

Ai ai ai så spennende! @LillyBe håper ventetiden går fort de neste dagene🙏

Tommel opp for at det ikke er eggløsning! Tommel ned for at du ikke har fått mensen enda...Slapp av, ta deg en kopp te og få deg en god natt søvn, så skal du ikke se bort i fra at tanta kommer på besøk i morgen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Håhå, du er der allerede ja? Shiiit! Ja, 7 dpo er midt i værste tiden. Men, 3 blastoer? Fysøren SÅ BRA!!! Du satt inn ett egg og har nå to på frys da eller? Å dette forsøket gjorde dere offentlig, sant?

Tester du hver dag, eller venter du? 

Nei ånei, så spennende! 

Nei, etter mye surr fra Porsgrunn endte vi opp privat igjen...men ja, ett inn og to på frys, så det var da enda godt ;) 

Jeg har ikke testet enda, og tror nok jeg skal drøye litt til :P ingen god magefølelse, men håper det er feil. 

Blir spennende å følge dere begge utover :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 7.12.2017 den 22.01, LillyBe skrev:

Nei, etter mye surr fra Porsgrunn endte vi opp privat igjen...men ja, ett inn og to på frys, så det var da enda godt ;) 

Jeg har ikke testet enda, og tror nok jeg skal drøye litt til :P ingen god magefølelse, men håper det er feil. 

Blir spennende å følge dere begge utover :) 

Hvordan går det? Har du testet enda? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Spent på om du rakk å få mensen jeg, @tuppelene:)

Nei da.. sitter her og venter fortsatt jeg😒 Men greit å vite hvordan kroppen funker til en evnt senere gang. For da skal jeg pushe mer på tabletter for å skyve frem mensen👍 Så nå må det sitte for deg altså, siden jeg ikke rakk 😊🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, tuppelene skrev:

Nei da.. sitter her og venter fortsatt jeg😒 Men greit å vite hvordan kroppen funker til en evnt senere gang. For da skal jeg pushe mer på tabletter for å skyve frem mensen👍 Så nå må det sitte for deg altså, siden jeg ikke rakk 😊🙏

Ånei, det var kjedelig å høre! Du må absolutt få tabl evt en neste gang ja. Vet akkurat hvordan det er å gå å vente på at mensen skal komme. Veldig frustrerende 🙄

Ja, jeg håper at jeg kan gå frem som et godt eksempel. Krysser fingrene for at det er fryste embryoe som skal til ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Chickenwings85 skrev:

Ånei, det var kjedelig å høre! Du må absolutt få tabl evt en neste gang ja. Vet akkurat hvordan det er å gå å vente på at mensen skal komme. Veldig frustrerende 🙄

Ja, jeg håper at jeg kan gå frem som et godt eksempel. Krysser fingrene for at det er fryste embryoe som skal til ❤️

JA🤞 Frossent julemirakel😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Chickenwings85 skrev:

Hvordan går det? Har du testet enda? :)

Jeg har testet. 11 dpo og gravid ❤ måtte det holde denne gangen 🙏

Følger spent med på deg nå 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, LillyBe skrev:

Jeg har testet. 11 dpo og gravid ❤ måtte det holde denne gangen 🙏

Følger spent med på deg nå 😄

SÅ FANTASTISK!!! Kjære deg, la oss håpe at det holder denne gangen. Ha positive tanker! Takk for at du gir meg håp ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, LillyBe skrev:

Jeg har testet. 11 dpo og gravid ❤ måtte det holde denne gangen 🙏

Følger spent med på deg nå 😄

Aww, Gratulerer😊 Krysser fingrene for ni fiiiine måneder🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, LillyBe skrev:

Jeg har testet. 11 dpo og gravid ❤ måtte det holde denne gangen 🙏

Følger spent med på deg nå 😄

Oioi, GRATULERER!!😍 Åh, så gode nyheter!👏😄 Håper så inderlig at det holder hele veien denne gang❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Chickenwings85 skrev:

SÅ FANTASTISK!!! Kjære deg, la oss håpe at det holder denne gangen. Ha positive tanker! Takk for at du gir meg håp ❤️

 

10 timer siden, tuppelene skrev:

Aww, Gratulerer😊 Krysser fingrene for ni fiiiine måneder🙏

 

6 timer siden, Myre skrev:

Oioi, GRATULERER!!😍 Åh, så gode nyheter!👏😄 Håper så inderlig at det holder hele veien denne gang❤️

Så gode dere er altså ❤❤❤ tusen takk! Jeg er er levende nervevrak, men krysser alt jeg har for at denne sitter 🙏 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til på kontroll i morgen😊 Håper alt er som det skal👍 Jeg fikk plutselig el-slim igjen og har hatt to positive el-test i dag på dag 41🤔 Håper virkelig det er feil og at mensen kommer innen 14 dager. Fy fader det drar ut denne ventingen. Så blir spennende å følge deg, siden det skal gå så bra nå😊🙏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, tuppelene skrev:

Lykke til på kontroll i morgen😊 Håper alt er som det skal👍 Jeg fikk plutselig el-slim igjen og har hatt to positive el-test i dag på dag 41🤔 Håper virkelig det er feil og at mensen kommer innen 14 dager. Fy fader det drar ut denne ventingen. Så blir spennende å følge deg, siden det skal gå så bra nå😊🙏

Takktakk 😊

Men nå må jo du bare håpe at du ikke får mensen med det første sånn at du kan ha fryseforsøk i starten av januar? Får du mensen nå,  så må jo du vente på enda en syklus før du kan starte igjen? 

Hehe, hvis du skjønte hva jeg mente nå 🤔😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ;) Haha.. Regnet på det etter jeg skrev her i går, for kom plutselig på at DA er jeg jo innenfor for å rekke tidlig januar ;)  Kommer den som den da skal etter en eggløsning kommer den om 14-16 dager. Må ringe Riksen neste uke og informere og forhøre meg om hvordan vi gjør det. For da må jeg evnt melde mens og starte på pillene i romjula, men det bør da gå greit?! Hvis den kommer om 5 dager f.eks, må jeg vente enda en syklus ja. Forresten positiv el-test i dag også! Spent på hva de sier til deg i dag :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, tuppelene skrev:

Stemmer ;) Haha.. Regnet på det etter jeg skrev her i går, for kom plutselig på at DA er jeg jo innenfor for å rekke tidlig januar ;)  Kommer den som den da skal etter en eggløsning kommer den om 14-16 dager. Må ringe Riksen neste uke og informere og forhøre meg om hvordan vi gjør det. For da må jeg evnt melde mens og starte på pillene i romjula, men det bør da gå greit?! Hvis den kommer om 5 dager f.eks, må jeg vente enda en syklus ja. Forresten positiv el-test i dag også! Spent på hva de sier til deg i dag :) 

Ja ikke sant, det kommer til å gå bra! Fint om de kan sende deg info og resept per post sånn at du har det liggende. Det skal jo ikke være noe problem å starte i romjula. Hehe, da MÅ TR vente et psr øker før hun kommer altså! Innsett i starten av januar er jo ikke så ille. Da kan du nyte jul og nyttår uten å måtte gruble på om du er gravid eller ei 😊

Da hsr jeg vært på kontroll. Slimhinnen er tykk nok, og det er ingen store folikler å se. Alt er i utgangspunktet klsrt for innsett. Men før det må jeg gå noen dagen på Lutinus, så det starter jeg på i dag. Onsdag er dagen for innsett. Jeg har fått beskjed om å ringe labaratoriet tidligere på dagen for å høre om embryoene tåler opptining. Så ja, det blir spennende! 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...