Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjer med puppebilde i senga a..

 

Enten er det posering med den foten i samme vinkel eller så er det puppebilder i senga med den ene armen over hodet :daane:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fjerna bildet og lagde senere på dagen en ny snap med dyna trukket litt lenger opp og lovte at det ikke ble noe ny "nipple slip". Takk for det!

Endret av neiognei
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Det kan umulig være bra for kroppen å være på diett (slanke seg) hele tiden. hun hadde gått ned 30 kg før hun møtte Mats, men gikk opp alle sammen + 20 kg til da de ble sammen.

Litt "lek med tall" der også, som med startvekten før "suksesshistorien" som varierer mellom tre forskjellige utgangspunkt.

På den gamle bloggen sin, som hun skrev på før den hun har nå, står det fortsatt 25 kg i to forskjellige innlegg... På nybloggen oppgir hun kun 30 kg. Noe som igjen gir meg ennå mindre grunn til å tro at hun faktisk gikk ned hele 60 kg tilsammen sist gang. Når man har dratt en liten løgn tidligere om hvor flink man har vært, hvorfor ikke plusse på litt ekstra nå også?

Hun gikk ned mye, javisst, bra jobba! - men ut i fra opplysningene som har kommet fram nå i det siste, og når man ser hva resultatet er blitt, så er det bare trist... Håper det ordner seg for henne i det lange løp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er med henne denne helgen i hvertfall. Og han var deltagende i gårdagens sengebilde

Ja ikke vet jeg, Har jo virka som det har vært noe rusk der. Godt de ordner opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helene hadde personlig oppfølging av Silje Mariela leeeeeeenge før Fat attack kom. Så fulgte hun også FA, men det var da hun kjente Silje Mariela godt, så hun kjøpte det ikke sånn som andre gjorde. Skulle vel være litt sånn mentor/forbilde/reklame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mange andre som også har slanket seg og greid å holde vekten nede. Det er dem man vil høre om. De er gode forbilder. Det er nettopp det som er vanskelig!  Nå virker det jo som om hvem som helst kan gjøre karriere ved å være blogger og slanke seg og gå opp i vekt igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes så mange andre som også har slanket seg og greid å holde vekten nede. Det er dem man vil høre om. De er gode forbilder. Det er nettopp det som er vanskelig! Nå virker det jo som om hvem som helst kan gjøre karriere ved å være blogger og slanke seg og gå opp i vekt igjen.

Er det ikke det som er poenget her da? Hvem som helst kan jo blogge og bli "kjendis" trenger ikke være sant det man skriver en gang.. Ikke trenger man være ærlig heller.. Det er jo leserne som bestemmer at de skal få tjene på å gjøre som de gjør ved å klikke seg inn, kjøpe blader, se på tv når de er på etc.

Så hvem som helst kan jo blogge og tjene penger på det.. Man må bare være villig til å eksponere seg selv myyye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det som er poenget her da? Hvem som helst kan jo blogge og bli "kjendis" trenger ikke være sant det man skriver en gang.. Ikke trenger man være ærlig heller.. Det er jo leserne som bestemmer at de skal få tjene på å gjøre som de gjør ved å klikke seg inn, kjøpe blader, se på tv når de er på etc.

Så hvem som helst kan jo blogge og tjene penger på det.. Man må bare være villig til å eksponere seg selv myyye..

 

Jeg tenker på de fra Slankekrigen Norge 2015. Skulle ønske at noen av de blogget om det å holde vekten nede etter programmet. Det er det interessant å høre om. Jeg har inntrykk at dersom leserne vil ha seriøse bloggere, så blir bloggerne mer seriøse de også. Det er leserne som må stille krav. Samtidig har jo forbrukerombudet begynt å stille krav til merking av reklame og legeforeningen reagerer hvis man reklamerer for udokumenterte produkter.

 

Jeg fatter ikke at folk er så interessert i andres dagligliv. Jeg synes det er flaut å bruke så mye tid på bloggere, men så har jeg aldri oppdaget en blogger som har gjort meg så interessert heller. Må kanskje heller starte blogg selv og skrive om det som interesserer meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker på de fra Slankekrigen Norge 2015. Skulle ønske at noen av de blogget om det å holde vekten nede etter programmet. Det er det interessant å høre om. Jeg har inntrykk at dersom leserne vil ha seriøse bloggere, så blir bloggerne mer seriøse de også. Det er leserne som må stille krav. Samtidig har jo forbrukerombudet begynt å stille krav til merking av reklame og legeforeningen reagerer hvis man reklamerer for udokumenterte produkter.

 

Jeg fatter ikke at folk er så interessert i andres dagligliv. Jeg synes det er flaut å bruke så mye tid på bloggere, men så har jeg aldri oppdaget en blogger som har gjort meg så interessert heller. Må kanskje heller starte blogg selv og skrive om det som interesserer meg.

Mange av de som har vært med på slankekrigen har gått opp igjen etterpå. Spesielt i den amerikanske versjonen, flere av vinnerene har jo lagt på seg like mye igjen etterpå. Alle kan slanke seg, det er det å holde vekten nede som er en utfordring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de som har vært med på slankekrigen har gått opp igjen etterpå. Spesielt i den amerikanske versjonen, flere av vinnerene har jo lagt på seg like mye igjen etterpå. Alle kan slanke seg, det er det å holde vekten nede som er en utfordring.

Ja, men jeg vil høre om det som har greid å holde vekten nede. De andre interesserer meg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men jeg vil høre om det som har greid å holde vekten nede. De andre interesserer meg ikke!

Å herregud, klarer du ikke selv å se at det er en rød tråd med det å trene så mye og spise lite? Det er jo nettopp det vi diskuterer her! Hvis du lese om suksess historier fra The biggest loser er det bare å bruke Google!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den store smellen hennes kom etter at hun fikk avslag på bukplastkkk, for øvrig. Etter det raste det fort oppover. At en del slankekrigendeltagere er feite igjen nå er ikke rart. Dette er mennesker som har spist bort ulike traumer (det er en tragisk historie hos nesten alle) og der mat er mestringsmekanisme nummer 1,2 og 3. Rister ikke sånn av seg så fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun er alt for glad i mat, er ikke noe annet. Hjelper ikke trene tung styrke trening og spise som en hest. Må trene masse kardio og samtidig trene lett styrketrening spise flere medium måltider under dagen. Dette kan jeg alt om! Hun vil ikke klare å slanke seg før hun er klar for det mentalt.så sånn er det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er alt for glad i mat, er ikke noe annet. Hjelper ikke trene tung styrke trening og spise som en hest. Må trene masse kardio og samtidig trene lett styrketrening spise flere medium måltider under dagen. Dette kan jeg alt om! Hun vil ikke klare å slanke seg før hun er klar for det mentalt.så sånn er det!

hehe, du må gjerne tro du kan alt om dette, men å trene masse kardio er heller ikke svaret kjære deg!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...