Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lunch-jakt. Så det virker ikke som en som prøver å få orden på spisingen....altså å dra ut muligens på måfå for å finne mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunch-jakt. Så det virker ikke som en som prøver å få orden på spisingen....altså å dra ut muligens på måfå for å finne mat.

 Jeg hevet litt øyenbrynet av den snack-attacken, at uke 1 og 2 skal man kutte ut kaker, chips og sjokolade. Altså, hadde jeg skulle slanket meg, hadde dette vært borte fra mitt kosthold uansett, og ikke i forbindelse med å kutte ut småspisingen. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

 Jeg hevet litt øyenbrynet av den snack-attacken, at uke 1 og 2 skal man kutte ut kaker, chips og sjokolade. Altså, hadde jeg skulle slanket meg, hadde dette vært borte fra mitt kosthold uansett, og ikke i forbindelse med å kutte ut småspisingen. 

Dette er ting jeg spiste 1 gang i uken da jeg gikk ned nesten 40 kg for noen år siden...Cluet er selvkontroll :) Og jeg har klart å holde vekten...hurra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Jeg hevet litt øyenbrynet av den snack-attacken, at uke 1 og 2 skal man kutte ut kaker, chips og sjokolade. Altså, hadde jeg skulle slanket meg, hadde dette vært borte fra mitt kosthold uansett, og ikke i forbindelse med å kutte ut småspisingen. 

Alle normale mennesker skeier ut med hva faen dem vil en gang i uka. Men helene skeier nok ut hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene Drage er en jo jo slanker. Det er ikke noe å være stolt av. Man kan ikke leve på en bragd man gjorde for mange år siden når det ikke er relevant i dag. Dersom man ikke greier å slanke seg burde man ikke rette fokus mot det. Det er bare selvpining når man ikke får det til.

Endret av himmeloghav
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvorfor hun sier hun er "triatlon utøver"? Driver hun med det igså? Eller har hun DELTATT en gang bare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Lurer på hvorfor hun sier hun er "triatlon utøver"? Driver hun med det igså? Eller har hun DELTATT en gang bare?

Et eksempel på den berømmelige fjæra som ble til en hel hønsefarm? Hun velger ord og setninger som gjør henne *større og bedre* enn det som er tilfelle for hun har jo deltatt èn gang og that`s it. Folk flest sier da at de har deltatt èn gang...og får det ikke til å høre ut som dette er noe de gjør flere ganger i året på heltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et eksempel på den berømmelige fjæra som ble til en hel hønsefarm? Hun velger ord og setninger som gjør henne *større og bedre* enn det som er tilfelle for hun har jo deltatt èn gang og that`s it. Folk flest sier da at de har deltatt èn gang...og får det ikke til å høre ut som dette er noe de gjør flere ganger i året på heltid.

Ok, da er jeg en langdistanseløper/maratonløper da😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Ok, da er jeg en langdistanseløper/maratonløper da

Klart du er :) Og det ser jo imponerende ut på CV også..ikke sant :)

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal begynne å titulere meg som golfspiller. Har tross alt spilt det en gang  :fnise:

Jeg squatter en gang i blant.. *bodybuilder*  :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bordtennismester her...les 2.plass i skolemesterskap :)

Søren, det glemte jeg! Da er vi to :nigo:

Men tilbake til trådens tema. Jeg har fulgt med i tråden ganske lenge og sporadisk vært innom bloggen. Som flere andre påpeker er det fascinerende at hun lager så mye styr med dette kostholdet og gjør det så mye vanskeligere enn nødvendig. Og når ting blir for komplisert og tungvindt så er det så mye enklere å falle helt av. Og masse skjulte kalorier i smoothies og barer gjør det ikke bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Søren, det glemte jeg! Da er vi to :nigo:

Men tilbake til trådens tema. Jeg har fulgt med i tråden ganske lenge og sporadisk vært innom bloggen. Som flere andre påpeker er det fascinerende at hun lager så mye styr med dette kostholdet og gjør det så mye vanskeligere enn nødvendig. Og når ting blir for komplisert og tungvindt så er det så mye enklere å falle helt av. Og masse skjulte kalorier i smoothies og barer gjør det ikke bedre.

Grattis med mesterskapstittelen da...hihihii :) Nei hun har sporet helt av og det virker som det er lettere å gi f..enn å virkelig skjerpe seg..! Det siste er protein-øl...Jadajada....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gundagrynte

Blir kanskje mye snapper om at hun drikker protein øl nå fremover da når hun fremover skal kutte ut pepsien ;):P

Hvor mange ganger pr år pleier hun å si at hun skal enten kutte ut Pepsien eller redusere....Jeg datt ut av tellingen etter noenogseksti.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger pr år pleier hun å si at hun skal enten kutte ut Pepsien eller redusere....Jeg datt ut av tellingen etter noenogseksti.....

Jeg hadde faktisk drukket masse pepsimax om jeg skulle nedi vekt jeg, det hadde slukket søtbehovet og inneholder ikke sukker og kalorier. Bare meg da. Skjønner at det kan trigge noe hos andre, men da synes jeg ikke smoothies er bedre å drikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...