Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ifølge insta kun "noen få sprekker med nøtter" på uke 1, å sprekke 2-3 ganger på 7 dager med noe som har nesten like mye kalorier som smør og sprekk i brus-kutten også må jo sies å være en challenge vel gjennomført o.O hun har oppnådd hele 0 av to mål

 

I 2013 spiste jeg ikke sukker på 11, 5 mnd. Dette var noe jeg bestemte meg for å gjøre bare. Man må liksom ville det nok. Tror hun må jobbe med hodet og motivasjonen før hun kaster seg uti alle disse prosjektene og challengene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg så henne og mannen på oslo city tidlig i fjor faktisk, og hun var mindre da..men likevel større enn på bloggbildene. Hun er flink å skjule midten  :P

Jeg blir rett og slett oppriktig imponert av det siste bildet på insta, der hunhun løfter foten og presser ut rumpa og lar resepsjonsdisken kutte perfekt rett under puppene så kun magen blir gjemt. Merk hvordan disken er litt for kort, så hun bruker armen for å skjule øvre del av magen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir rett og slett oppriktig imponert av det siste bildet på insta, der hunhun løfter foten og presser ut rumpa og lar resepsjonsdisken kutte perfekt rett under puppene så kun magen blir gjemt. Merk hvordan disken er litt for kort, så hun bruker armen for å skjule øvre del av magen.

Wow. Denne tøy/bøy/hold inn/skjul/press/løft teknikken hennes burde jo kvalifiseres som yoga!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Helene i sommer. Så først ikke at det var henne. Hun hadde på seg en knebukse og en trang singlet. Tenkte at det var tøft av en overvektig å gå med så trange klær, så innså jeg at det var Helene. 

 

Syntes det er litt artig når hun sier at man burde være fornøyd med den kroppen man har, men samtidig prøver å posere slik at hun ser tynnest mulig ut på bilder. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Helene i sommer. Så først ikke at det var henne. Hun hadde på seg en knebukse og en trang singlet. Tenkte at det var tøft av en overvektig å gå med så trange klær, så innså jeg at det var Helene. 

 

Syntes det er litt artig når hun sier at man burde være fornøyd med den kroppen man har, men samtidig prøver å posere slik at hun ser tynnest mulig ut på bilder. 

 

Akk, bloggere og deres selvmotsigenhet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den timen hennes ser jo bare ut som surr. Etter min mening er det altfor mange øvelser (ti!) til å kunne opprettholde intensitet. Hun bør også være mer opptatt av å følge med på kundenes utførelse av øvelser og veiledning, enn å filme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes timen ser bra ut jeg :-) hun terper vel på teknikk også. Jeg håper hun også deltar på øvelsene, jeg liker når instruktørene også blir varme og gjennomsvette i løpet av timen, og ikke er megafresh hele timen og kun skriker og terper på øvelser. Men det kan bare være meg ;-) drar hun den der prowleren med seg overalt??

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Synes timen ser bra ut jeg :-) hun terper vel på teknikk også. Jeg håper hun også deltar på øvelsene, jeg liker når instruktørene også blir varme og gjennomsvette i løpet av timen, og ikke er megafresh hele timen og kun skriker og terper på øvelser. Men det kan bare være meg ;-) drar hun den der prowleren med seg overalt??

Har sett henne svett 1 gang..det var da hun fullførte triathlon...Ellers er hun mer opptatt av å posere på bildene virker det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes timen ser bra ut jeg :-) hun terper vel på teknikk også. Jeg håper hun også deltar på øvelsene, jeg liker når instruktørene også blir varme og gjennomsvette i løpet av timen, og ikke er megafresh hele timen og kun skriker og terper på øvelser. Men det kan bare være meg ;-) drar hun den der prowleren med seg overalt??

Det ser ikke ut som at utførelse av øvelser er så viktig i noen tilfeller dersom du ser på filmen hun har lagt ut på bloggen. Tenker særlig på burpees, around the world og stående roing.

 

På en slik time er det vel ikke så vanlig at instruktøren selv deltar. Man har vel nok med å holde styr på tida og passe på utførelse/filming. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke særlig god i styrketrening og disse øvelsene, derfor skal jeg ikke si noe om utførelsen av øvelsene. Men er de utført slik at folk kan få skader? De første gangene man utfører øvelser, kan de fort utføres feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Nå er jeg ikke særlig god i styrketrening og disse øvelsene, derfor skal jeg ikke si noe om utførelsen av øvelsene. Men er de utført slik at folk kan få skader? De første gangene man utfører øvelser, kan de fort utføres feil..

Nå er det faktisk slik at HD selv har sagt at det er enkelte øvelser hun ikke helt klarer og noe hun ikke vet navnet på..?? Ville vel tro at en PT bør vite hvordan man skal utføre øvelser slik at man ikke får skader og derfor blir det lit merkelig at hun er mer opptatt av å filme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gruppetimer er og forblir gruppetimer.. Dårlig teknikk og slurving. Har til gode å se en eneste instruktør som fokuserer voldsomt på teknikk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ikke særlig god i styrketrening og disse øvelsene, derfor skal jeg ikke si noe om utførelsen av øvelsene. Men er de utført slik at folk kan få skader? De første gangene man utfører øvelser, kan de fort utføres feil..

Jeg så bare filmen en gang, merk at jeg altså ikke har sittet og nistirret sytematisk :) Det som slo meg var at noen burpees var "jukseburpees" - konsekvensen av dette er vel bare at man ikke får så god effekt som man vil ha. Når det gjelder stående roing var det en del ymse og når det gjelder "around the world" så dette etter min mening for ukontrollert ut for noen. Man får neppe skader, men kan se for meg at "slengete", raske og ukontrollert "around the world" kan påføre nakken litt stress. Noen vil kan kanskje oppfatte det som pirk, men jeg synes det er viktig og relevant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gruppetimer er og forblir gruppetimer.. Dårlig teknikk og slurving. Har til gode å se en eneste instruktør som fokuserer voldsomt på teknikk..

Enig. Jeg deltar selv på crossfittimer med en dyktig instruktør (ikke noe 3-månrderskurs), men selv der er det null fokus på teknikk. Egentlig ganske trasig, men Helene er dessverre en helt vanlig pt, hun også.

Ikke en gang yogatimene på senter greier å fokusere like sterkt på teknikk som dedikerte yogasentere. Min konklusjon er hvertfall at hvis teknikk er viktig må man gå til dedikerte sentere som fokuserer på EN type trening,eller lære det på egenhånd /betale for PT.

Hadde folk vært like strenge med alle PT-er som med Helene hadde det vært flott, men man ser jo at det ikke er saken...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg så bare filmen en gang, merk at jeg altså ikke har sittet og nistirret sytematisk :) Det som slo meg var at noen burpees var "jukseburpees" - konsekvensen av dette er vel bare at man ikke får så god effekt som man vil ha. Når det gjelder stående roing var det en del ymse og når det gjelder "around the world" så dette etter min mening for ukontrollert ut for noen. Man får neppe skader, men kan se for meg at "slengete", raske og ukontrollert "around the world" kan påføre nakken litt stress. Noen vil kan kanskje oppfatte det som pirk, men jeg synes det er viktig og relevant.

Jukseburpees...eller at øvelsen er skalert ned :) det er lov.

Edit: ja, det var noen senere i videoen som juksa litt ja. :)

Endret av MiniMjau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, var inne og så på denne sirkeltrenings videon hennes, og jeg må si jeg er litt forundret. Det er ingenting feil med sirkeltreningstimer. Men å ha flere øvelser over vanskelighetsgraden til nybegynnere når det kommer til utførelse og teknikk er noe jeg vil tro en utdannet PT burde kunne litt om.

 

Skal man kjøre sirkeltime med nybegynnere, så er det enkle ofte det beste! Altså begynne med enkle øvelser for å fokusere på teknikk!!! Så kan man heller øke vanskelighetsgraden etterhvert når man ser deltagerne mestrer øvelsene, og teknikk til en viss grad. Her ser det ut som det der om å gjøre, ifølge HD, å ha de mest kreative øvelsene med en gang, gjerne legge til ting på øvelser, som allerede er vanskelig å utføre for nybegynnere teknikkmessig (les: utfall, knebøy osv.).

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bortsett fra prowler'en så syns jeg dette var likt på øvelsene på power-timer på Elixia. Der er det også gående utfall med vridning, burpees (uten armhevinger), stående roing, markløft etc og jeg har enda til gode at instruktøren går rundt og retter på teknikken. MEN instruktøren deltar alltid på alle øvelsene selv og sier alltid igjen og igjen hvordan de skal utføres. Lurer på om de som trener med henne får avslag i prisen for å la seg filme. 

 

Ang snap'ene fra når hun kuttet seg i hånden. Hadde ikke lyd på så vet ikke hva hun sa men det slo meg at hun må være veldig ensom? Eller ha veldig behov for oppmerksomhet? Siden hun bruker så mye tid på snap til og fra legen? De gangene jeg trenger akutt legehjelp så er sosiale medier det aller, aller siste jeg har i hodet..Har hun ingen å snakke med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...