Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun drakk jo vann da. Det er bare det som teller de neste to ukene 😳

Håper det ble med de to bitene samt masse salat til , virker som hun "mister hodet" kostholdsmessig innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke at lavkarbo er så dumt for henne. Hun har skrevet tidligere at småspising, godteri, snacks, brus osv. var det største problemet, og hvis man har problemer med hodeløs spising/overspising er ofte lavkarbo bra fordi selv om det er lett å få i seg mange kalorier i en smell, så er det fortsatt selvbegrensende i den forstand av at det faktisk er vanskeligere å sette seg ned og spise 3000+ kalorier med nøtter og ost enn det er å spise det i chips, cola og smågodt.

 

Og i spirit av flashback Friday, kan man jo se på et lavkarboprosjekt som fungerte kanonbra, nemlig Silje Marielas opplegg Sweating for the wedding, hun har samlet innleggene til bloggen om det der her, og det er vilt imponerende hvor bra hun fikk det til. Kjørte kardio, kjørte lite karb, hadde et moderat kaloriunderskudd (vekten hennes tatt i betraktning) og fikk kanonresultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Jeg tror ikke at lavkarbo er så dumt for henne. Hun har skrevet tidligere at småspising, godteri, snacks, brus osv. var det største problemet, og hvis man har problemer med hodeløs spising/overspising er ofte lavkarbo bra fordi selv om det er lett å få i seg mange kalorier i en smell, så er det fortsatt selvbegrensende i den forstand av at det faktisk er vanskeligere å sette seg ned og spise 3000+ kalorier med nøtter og ost enn det er å spise det i chips, cola og smågodt.

 

Og i spirit av flashback Friday, kan man jo se på et lavkarboprosjekt som fungerte kanonbra, nemlig Silje Marielas opplegg Sweating for the wedding, hun har samlet innleggene til bloggen om det der her, og det er vilt imponerende hvor bra hun fikk det til. Kjørte kardio, kjørte lite karb, hadde et moderat kaloriunderskudd (vekten hennes tatt i betraktning) og fikk kanonresultater.

Så hvorfor har hun da ikke brukt den erfaringen for å bremse vektøkningen? Syns igjen det viser at hun ikke mestrer å bruke tidligere erfaringer og kunnskap på en måte som ville gjort at hun fremsto som litt mer seriøs mener jeg.

Endret av gundagrynte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke at lavkarbo er så dumt for henne. Hun har skrevet tidligere at småspising, godteri, snacks, brus osv. var det største problemet, og hvis man har problemer med hodeløs spising/overspising er ofte lavkarbo bra fordi selv om det er lett å få i seg mange kalorier i en smell, så er det fortsatt selvbegrensende i den forstand av at det faktisk er vanskeligere å sette seg ned og spise 3000+ kalorier med nøtter og ost enn det er å spise det i chips, cola og smågodt.

 

Og i spirit av flashback Friday, kan man jo se på et lavkarboprosjekt som fungerte kanonbra, nemlig Silje Marielas opplegg Sweating for the wedding, hun har samlet innleggene til bloggen om det der her, og det er vilt imponerende hvor bra hun fikk det til. Kjørte kardio, kjørte lite karb, hadde et moderat kaloriunderskudd (vekten hennes tatt i betraktning) og fikk kanonresultater.

Mulig lavkarbo kunne funket fint for henne, men da må man jo kjøre opplegget riktig. Ikke velge lavkarbopizza proppfull av kalorier til middag også en lunch bestående av mengder med karbohydrater. Er ikke rart det blir kluss da som selvsagt resulterer i vektøkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en liten avsporing, men klarer ikke å la vær: fatter ikke at hun tør å legge ut bilder, og være stolt av denne diplomen hun har som kostholdsveileder. Det er jo åpenbart at hun har niks nada null peiling på kosthold! Rett og slett bare flaut  :bond:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har fått to kritiske kommentarer på bloggen som hun bare feier bort og sier at hun kun har lagt på seg litt og at 60 kg ned er fortsatt er en bragd..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gundagrynte

Hun har fått to kritiske kommentarer på bloggen som hun bare feier bort og sier at hun kun har lagt på seg litt og at 60 kg ned er fortsatt er en bragd..

Spesielt kommentaren fra *Mari*, en konstruktiv og fin kommentar. Bragden er ikke å gå ned 60 kg, men å ha lært på veien og klare å holde på den vekten som var målet...+ -...De som klarer det mener jeg har utført en bragd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret hennes er jo helt på viddene. "Jeg bruker ikke 60 kgs historien min for å fronte meg selv den blir brukt av andre" er jo tullete. Hun bruker det hele tiden. På PT-facebooken sin har hun fjernet det nå, men det sto der før. På Facebooksiden til bloggen. På instagrammen sin. På sin egen blogg. My Mylifestyle.no. På siden til Kamille hun fronter seg selv på. 

 

 

Bortsett fra det, bruker hun det aldri nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87

Vet hun det selv? At hun lyver, og bøyer sannheten? Eller tror hun på det?

 

Hun fronter altså vektnedgangen svært sjelden selv, bortsett fra hver eneste dag på instagrammen sin og på "Om meg" siden sin på bloggen, og i innimellom i diverse media-oppslag. Ja, det er også min definisjon på "svært sjelden". :ironi:

 

Hvis jeg tjener 600 000 i året, og gir vekk 200 000 av de til min bror, ville dere også brukt ordet "litt" på mengden jeg har gitt bort?

 

"Når det er sagt så har jeg faktisk gått ned 60kg, og det er jeg stolt av." Er du stolt over å ha sultet kroppen din til du fikk en spiseforstyrrelse? (ifølgehennesegneord) Jeg mener, jeg hadde også vært stolt over å ha gått ned 60kg selv om jeg hadde gått opp igjen 30kg. Men jeg kunne aldri vært stolt av en atferd som jeg selv kalte å sulte meg selv eller en spiseforstyrrelse. Det høres vel litt sykt ut, å være stolt av en spiseforstyrrelse?

 

Det jeg ikke forstår er hvordan jeg selv fremdeles evner å bli overrasket og frustrert over dette.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Vet hun det selv? At hun lyver, og bøyer sannheten? Eller tror hun på det?

 

Hun fronter altså vektnedgangen svært sjelden selv, bortsett fra hver eneste dag på instagrammen sin og på "Om meg" siden sin på bloggen, og i innimellom i diverse media-oppslag. Ja, det er også min definisjon på "svært sjelden". :ironi:

 

Hvis jeg tjener 600 000 i året, og gir vekk 200 000 av de til min bror, ville dere også brukt ordet "litt" på mengden jeg har gitt bort?

 

"Når det er sagt så har jeg faktisk gått ned 60kg, og det er jeg stolt av." Er du stolt over å ha sultet kroppen din til du fikk en spiseforstyrrelse? (ifølgehennesegneord) Jeg mener, jeg hadde også vært stolt over å ha gått ned 60kg selv om jeg hadde gått opp igjen 30kg. Men jeg kunne aldri vært stolt av en atferd som jeg selv kalte å sulte meg selv eller en spiseforstyrrelse. Det høres vel litt sykt ut, å være stolt av en spiseforstyrrelse?

 

Det jeg ikke forstår er hvordan jeg selv fremdeles evner å bli overrasket og frustrert over dette.  

Hunsker hun fortalte på VG-bloggen at hun har vært lystløgner helt siden barneskolen....kanskje hun ikke tenker over at hun justerer på sannheten ved behov...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er spent på hvor lang tid det tar før "folk" får opp øynene og innser at det meste hun kommer med bare er svada og løgn.... Hun lever jo i en boble som før eller siden kommer til å sprekke. Hva har hun igjen da? Tror hun har blitt avhengig av oppmerksomheten, og når den forsvinner, ja hva da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hun det selv? At hun lyver, og bøyer sannheten? Eller tror hun på det?

 

Hun fronter altså vektnedgangen svært sjelden selv, bortsett fra hver eneste dag på instagrammen sin og på "Om meg" siden sin på bloggen, og i innimellom i diverse media-oppslag. Ja, det er også min definisjon på "svært sjelden". :ironi:

 

Hvis jeg tjener 600 000 i året, og gir vekk 200 000 av de til min bror, ville dere også brukt ordet "litt" på mengden jeg har gitt bort?

 

"Når det er sagt så har jeg faktisk gått ned 60kg, og det er jeg stolt av." Er du stolt over å ha sultet kroppen din til du fikk en spiseforstyrrelse? (ifølgehennesegneord) Jeg mener, jeg hadde også vært stolt over å ha gått ned 60kg selv om jeg hadde gått opp igjen 30kg. Men jeg kunne aldri vært stolt av en atferd som jeg selv kalte å sulte meg selv eller en spiseforstyrrelse. Det høres vel litt sykt ut, å være stolt av en spiseforstyrrelse?

 

Det jeg ikke forstår er hvordan jeg selv fremdeles evner å bli overrasket og frustrert over dette.  

Kansje hun dekker over vektoppgangen med å si at hun hadde spiseforstyrrelse. Hun gikk kansje ikke ned i vekt på en kjernesunn måte, men er ikke sikkert hun fikk spiseforstyrrelse ut av det. Siden hun sier at hun er/har vært lystløgner så er det jo umulig å vite om det er sant det hun skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Er spent på hvor lang tid det tar før "folk" får opp øynene og innser at det meste hun kommer med bare er svada og løgn.... Hun lever jo i en boble som før eller siden kommer til å sprekke. Hva har hun igjen da? Tror hun har blitt avhengig av oppmerksomheten, og når den forsvinner, ja hva da?

Som jeg har skrevet tidligere; hva og hvem er hun uten slankehistorien....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svaret hennes er jo helt på viddene. "Jeg bruker ikke 60 kgs historien min for å fronte meg selv den blir brukt av andre" er jo tullete. Hun bruker det hele tiden. På PT-facebooken sin har hun fjernet det nå, men det sto der før. På Facebooksiden til bloggen. På instagrammen sin. På sin egen blogg. My Mylifestyle.no. På siden til Kamille hun fronter seg selv på. 

 

 

Bortsett fra det, bruker hun det aldri nei.

Enig. Jeg skjønner ikke helt hva hun driver med. Hun svarer på de kommentarene at hun fremdeles går ned i vekt, at hun ikke har lagt på seg SÅ mye som folk sier, og hun hopper glatt over å svare på at hun spiser hinsides mye proteinbarer, atkins, pudding, drikke og smoothier. Det virker iallefall slik siden hun stadig poster bilder av det på instagram. Jeg er litt sånn; enten KJØR på, eller aksepter deg som du er. Det må være utrolig slitsomt å stadig ligge i midten og ikke komme noen vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg skjønner ikke helt hva hun driver med. Hun svarer på de kommentarene at hun fremdeles går ned i vekt, at hun ikke har lagt på seg SÅ mye som folk sier, og hun hopper glatt over å svare på at hun spiser hinsides mye proteinbarer, atkins, pudding, drikke og smoothier. Det virker iallefall slik siden hun stadig poster bilder av det på instagram. Jeg er litt sånn; enten KJØR på, eller aksepter deg som du er. Det må være utrolig slitsomt å stadig ligge i midten og ikke komme noen vei.

Nå ser jeg at det nye argumentet er at hun "ikke har gått opp alt slik folk sier". Og det har hun helt rett i, men det er det vel strengt tatt ingen som har sagt heller, i likhet med at ingen har sagt hun ikke kan gå i bikini fordi hun er overvektig eller alle de andre merkelige tingene hun påstår. Hun veier ikke 141 kg, det er åpenbart. Men hun veier mye mer enn da slankehistorien tok slutt, når man ser på før/etterbildene og bilder hun selv har lagt ut på bloggen er det ganske tydelig.

 

http://imgur.com/JOqwa7m

 

Hvis jeg var henne, ville jeg brukt de gamle før-etterbildene til å motivere seg selv til å faktisk komme tilbake i den formen hun var i. Hun har gjort det, hun vet hva som skal til, hun må bare komme seg ut av boblen sin der hun tror at hun kan gjøre akkurat som hun har lyst til hele tiden og få de samme resultatene som da hun faktisk gjorde noen ordenlige forsakelser.

Endret av Tapet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser jeg at det nye argumentet er at hun "ikke har gått opp alt slik folk sier". Og det har hun helt rett i, men det er det vel strengt tatt ingen som har sagt heller, i likhet med at ingen har sagt hun ikke kan gå i bikini fordi hun er overvektig eller alle de andre merkelige tingene hun påstår. Hun veier ikke 141 kg, det er åpenbart. Men hun veier mye mer enn da slankehistorien tok slutt, når man ser på før/etterbildene og bilder hun selv har lagt ut på bloggen er det ganske tydelig.

 

http://imgur.com/JOqwa7m

 

Hvis jeg var henne, ville jeg brukt de gamle før-etterbildene til å motivere seg selv til å faktisk komme tilbake i den formen hun var i. Hun har gjort det, hun vet hva som skal til, hun må bare komme seg ut av boblen sin der hun tror at hun kan gjøre akkurat som hun har lyst til hele tiden og få de samme resultatene som da hun faktisk gjorde noen ordenlige forsakelser.

 

Riktig, det er ingen som hetser henne fordi hun er overvektig. For min del kan hun gå i bikini og alt hun vil. Men hvis hun skal mer ned i vekt hadde iallefall jeg sluttet med alle prosjekter og sukkerkutt i 2 uker, søtstoffkutt og litt lavkarbo her og en høykarbopizza der. Jeg hadde holdt meg til EN ting, og blitt der. Når hun skriver at hun må sitte på hendene sine for å ikke ramle i godteskåla virker det som hun bare stresser seg selv med dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor har de godteskål om hun sliter med vekta? Da må jo de finne løsninger sammen som gjør at hun når vektmålet?

Handler jo selvsagt om å ha selvdisiplin, men samtidig unngå å feks ha godis i hus, om en er svak for slikt.

Ja, mulig de er på besøk et sted da... Hva vet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vel tjene penger på å være en frustrert slanker. Det er de som gir henne oppmerksomhet som lønner henne og som ønsker å bruke henne som personlig trener og kostholdsveileder. Hun kan bare fortsette som hun gjør så lenge hun kan leve av det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil vel tjene penger på å være en frustrert slanker. Det er de som gir henne oppmerksomhet som lønner henne og som ønsker å bruke henne som personlig trener og kostholdsveileder. Hun kan bare fortsette som hun gjør så lenge hun kan leve av det.

 

Det kjøper jeg faktisk ikke. En vellykket vektnedgangshistorie hadde vært et LANGT større innsalg for henne, og det er vel også derfor hun fremstiller seg selv som om denne historien fortsatt er gyldig. Det lille som var av sponsorer har jo stort sett flyktet for lengst, med unntak av Atkins og et random reklameinnlegg i blant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun høres ut til å ha særs dårlig kondis på snap? Med mindre hun har spurtet noen intervaller akkurat da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...