Gå til innhold

Helene Drage


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er ikke dagens opplegg i såfall. Har kjørt program fra henne i år og i fjor. Har aldri spist så MYE mat før. Dyrt er det heller ikke

Sett flere av oppleggene hennes selv. Ikke noe oppsiktsvekkende greier, men selvfølgelig en beinhard overgang fra ostepop og godteri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ingen hemmelighet at opplegget til Silje Mariella er usunt: veldig lite mat, og veldig dyrt.

Var vel de tidligere oppleggene hennes, og spesielt det HD gikk på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.vixen.no/2015/10/01/6-norske-treningsbloggere-du-bor-folge/

"– Jeg ønsker å gjøre en forskjell! Jeg er målbevisst og sta, og jeg prøver å skille meg ut litt i denne bloggverdenen. Jeg er opptatt av en sunn, men balansert livsstil der hodet også er med på veien, og hvor små endringer kan gjøre store forskjeller. Jeg har selv en fortid som svært overvektig, og fra 2011 til 2013 gikk jeg ned 60 kg i vekt ved å endre livsstilen min totalt. På bloggen har leserne fått være med på hele min reise fra overvektig og utrent til å bli en aktiv personlig trener som brenner for å hjelpe og motivere andre til å gjøre en endring for sin egen skyld. Her vil du få en helt ærlig bogg som forteller om både oppturer og nedturer, feiltrinn og ikke minst lærdom man kan ta med seg videre. Jeg ønsker å vise at man kan oppnå utrolig mye selv om man går på trynet av og til, og at man ikke er mislykket fordi man går på trynet. Det handler om å reise seg opp igjen, lære av sine feil og gå videre, sier Helene til VIXEN." 😱😱😱 wow... 😣😣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

http://www.vixen.no/2015/10/01/6-norske-treningsbloggere-du-bor-folge/

"– Jeg ønsker å gjøre en forskjell! Jeg er målbevisst og sta, og jeg prøver å skille meg ut litt i denne bloggverdenen. Jeg er opptatt av en sunn, men balansert livsstil der hodet også er med på veien, og hvor små endringer kan gjøre store forskjeller. Jeg har selv en fortid som svært overvektig, og fra 2011 til 2013 gikk jeg ned 60 kg i vekt ved å endre livsstilen min totalt. På bloggen har leserne fått være med på hele min reise fra overvektig og utrent til å bli en aktiv personlig trener som brenner for å hjelpe og motivere andre til å gjøre en endring for sin egen skyld. Her vil du få en helt ærlig bogg som forteller om både oppturer og nedturer, feiltrinn og ikke minst lærdom man kan ta med seg videre. Jeg ønsker å vise at man kan oppnå utrolig mye selv om man går på trynet av og til, og at man ikke er mislykket fordi man går på trynet. Det handler om å reise seg opp igjen, lære av sine feil og gå videre, sier Helene til VIXEN." wow...

Ehhh...altså... :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.vixen.no/2015/10/01/6-norske-treningsbloggere-du-bor-folge/

"– Jeg ønsker å gjøre en forskjell! Jeg er målbevisst og sta, og jeg prøver å skille meg ut litt i denne bloggverdenen. Jeg er opptatt av en sunn, men balansert livsstil der hodet også er med på veien, og hvor små endringer kan gjøre store forskjeller. Jeg har selv en fortid som svært overvektig, og fra 2011 til 2013 gikk jeg ned 60 kg i vekt ved å endre livsstilen min totalt. På bloggen har leserne fått være med på hele min reise fra overvektig og utrent til å bli en aktiv personlig trener som brenner for å hjelpe og motivere andre til å gjøre en endring for sin egen skyld. Her vil du få en helt ærlig bogg som forteller om både oppturer og nedturer, feiltrinn og ikke minst lærdom man kan ta med seg videre. Jeg ønsker å vise at man kan oppnå utrolig mye selv om man går på trynet av og til, og at man ikke er mislykket fordi man går på trynet. Det handler om å reise seg opp igjen, lære av sine feil og gå videre, sier Helene til VIXEN." 😱😱😱 wow... 😣😣

Når man leser sånne historier forventer man jo at personen er slankere enn hun var før hun gikk ned 60 kg. Så det blir litt dumt, hadde egentlig vært bedre (for henne selv) å droppe pratet om vektnedgang men heller fokusere på at hun deler både oppturer og nedturer.

Hun har jo mye positivt å trekke frem, hun har begynt i ny jobb, fullført triatlon, flyttet til en by hun trives i, koser seg med trening (og god mat). Alle trenger ikke å være tynne, og den slankehistorien er ikke relevant lenger. Så hvorfor ikke bare hoppe over den..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye trener hun? Ser liksom for meg at en pt trener hver dAg, samt er generelt veldig aktiv? Jeg kan ikke skjønne at hun trener noe særlig evt Så må hun spise veldig mye(for mye) i tillegg?

Tenker bare på meg selv, jeg er ikke i overvektig, men skal ned 5-10 kg.... Jeg har trent i 3 uker nå(ca 4 økter/uke, kardio og styrke) og kiloene renner av. Spiser normalt sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

Når man leser sånne historier forventer man jo at personen er slankere enn hun var før hun gikk ned 60 kg. Så det blir litt dumt, hadde egentlig vært bedre (for henne selv) å droppe pratet om vektnedgang men heller fokusere på at hun deler både oppturer og nedturer.

Hun har jo mye positivt å trekke frem, hun har begynt i ny jobb, fullført triatlon, flyttet til en by hun trives i, koser seg med trening (og god mat). Alle trenger ikke å være tynne, og den slankehistorien er ikke relevant lenger. Så hvorfor ikke bare hoppe over den..

Hvem er hun uten slankehistorien....Da er hun hvem som helst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Hvor mye trener hun? Ser liksom for meg at en pt trener hver dAg, samt er generelt veldig aktiv? Jeg kan ikke skjønne at hun trener noe særlig evt Så må hun spise veldig mye(for mye) i tillegg?

Tenker bare på meg selv, jeg er ikke i overvektig, men skal ned 5-10 kg.... Jeg har trent i 3 uker nå(ca 4 økter/uke, kardio og styrke) og kiloene renner av. Spiser normalt sunt.

Da er du heldig, de fleste erfarer at trening ikke er nok for å gå ned i vekt. Kosthold er kilo, trening er gram er jo et vanlig "saying". Trening utgjør dessverre lite for vekta (men mye for helsa!).

Helene har vel vært ganske åpen om at det har blitt lite trening etter hun byttet jobb. Jobben hennes virker vanskelig å kombinere med en sunn livsstil, fordi hun får en så oppstykket hverdag.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du heldig, de fleste erfarer at trening ikke er nok for å gå ned i vekt. Kosthold er kilo, trening er gram er jo et vanlig "saying". Trening utgjør dessverre lite for vekta (men mye for helsa!).

Helene har vel vært ganske åpen om at det har blitt lite trening etter hun byttet jobb. Jobben hennes virker vanskelig å kombinere med en sunn livsstil, fordi hun får en så oppstykket hverdag.

 

 

Dette er det mye sannhet i . Det skal SÅ lite til for å spise opp det en har forbrent på en time f.eks styrketrening. En proteinbar f.eks. etterpå, og alt er spist opp. De fleste tror at de forbrenner veldig mye mer enn realiteten bare fordi man oppholder seg i treningslokaler. Det viktigste er å redusere kaloriene, deretter øke den totale aktiviteten. Det er dette Drage ikke mestrer i det hele tatt og derfor er helt inkompetent til å lære andre. De mengdene med energirik mat hun får i seg, samme hvor sunn og fancy den måtte være, blir for stor i forhold til aktivitetsmengden. Så enkelt er det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En time med halvhjertet styrketrening forbrenner kanskje 200 kcal ekstra. Når man setter til livs femgangeren av dette i sjokolade til stadighet så går man naturligvis heller ikke ned i vekt. Forskning på slanking viser jo at trening er lite utslagsgivende for suksess i vektnedgang, men er derimot alfa og omega for å holde vekten nede etter slanking. Når man kan trene til triatlon og likevel gå OPP i vekt sier det litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny utfordring. Denne gang uten sukker. Problemet er vel all den "sunnifiserte" snacksen hun putter i seg hele tiden..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en blir ikke tynn av å hvelve i seg proteinvann, proteinpudding etc.

Vær ærlig med deg selv, og tell kalorier for å få oversikt over inntaket.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke at noen orker å følge med på den bloggen. Det er jo mer oppløftende å la være når det ikke kommer noe positivt ut av det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...