Gå til innhold

Kisskiss med guttelus


kisskissbangbang

Anbefalte innlegg

Nei amming funker vissr ikke på alle i forhold til å miste vekt. :) Men det kommer vel! Du klarte jo å gå ned masse sist, så blir sikkert ikke no stort problem denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis det er noen trøst, så stoppet min vektnedgang omtrent idet jeg skrev på kg at jeg kunne spise hva jeg ville og likevel gå ned. Siden da har jeg klart å gå opp halvannen kilo.. :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Jeg har og gått opp siden fødsel :P

Hadde mindre midje to uker etter enn nå! Hahahaha....Det er litt som om ting inni der endelig har skjønt hvor de hører hjemme...årh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sårri jenter, men JA, jeg finner trøst i alt akkurat nå, dere inkludert. :ler:

Og joda, de forsvinner, det skal de. :ler: Men det eer så kjedelig å slanke seg!

***

God natt, når vi omsider kom oss i seng, og våknet til soool. Så nå blir det frokost, så ut på tur. Egentlig synes jeg det er gørrkjedelig å gå tur alene, men siden alle jeg kjenner som er i permisjon er på babysvømming i dag får det bare bli sånn. Tar med meg kaffe på thermokopp og gjør det beste utav det. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire uker allerede :o :rodmer:

Herlig vær for tiden, høres ut som det er like fint og flott på andre siden av fjellet ;) Håper dere fikk en fin tur i sola!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dro til byen heller jeg, og brukte unødvendig mye penger på ... eh, jeg husker ikke engang hva jeg kjøpte. Tydelig at det er lenge siden jeg har shoppa noe, jeg gikk inn i total kjøp-alt-du-ser-modus. :ler:

Ludvig har forresten begynt å lyve. Han raper som en gammel mann, og jeg prøver å begrense det litt. I ste spurte jeg "Ka de sir i barnehagen når du rape?", og trollungen bare "Dæm si "Bra Liddik, det e lov å rap inne!"." ... tenker at det er greit å lære seg å lyve mer eller mindre troverdig når en først skal drive med den slags. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, at det er mulig :fnise: Han har mye rart for seg han der gutten din. :P Visste ikke at de "kunne" lyve før de var nærmere fire år, men tydeligvis kan de det. ;) Altså, O kan jo fint finne på å si nei hvis jeg spør om han har bæsjet for eksempel, selv om han har det, men å bevisst komme med en slik skrøne trodde jeg de måtte være eldre for. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg og, Teriyaki. Jeg tror han er for mye med de store gutta i barnehagen, som sagt :ler:

Han har også begynt å si "pliiis" i stedet for vær så snill, så her kommer visst tenåra tidlig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Han er skjønn da!

Enig i dét, altså. :fnise:

Hei, KissKiss! :)

Gratulerer med en liten en til! Aim bækk! ;)

Hurraaaa, magen min bare: :bolledeig: ! Hei!! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jadaneidaså. J sin crappy mamma spiste salat med rødkål og purreløk til middag, og J skriker skikkelig vondtgråt for første gang. Æsj, og ævv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mmhm. Løk, erter, kinakål, rødkål og purreløk er herved på no-go-lista, med rødkål og purre som kombinasjonen fra helsikke. Isj, stakkars.

Endret av kisskissbangbang
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ai, ai....fikk ikke til å amme noe særlig jeg, dessverre...Greide å presse ut noen dråper de første tre månedene, så ble det tørke på heltid etterpå--- :rolleyes:
Sååååå....jeg er vel ikke den som kan komme med noen vettuge ammeråd.... :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj og bæsj og kjipt med magevondt! :(

Mini her har prompa råttent egg i hele dag, men bæsje skal hun visst ikke. Sånt blir det også vondtgråt av..

Håper han/dere ikke plages i hele natt, stakkars liten! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au for magevondt. Jeg er i ekstase over å kunne spise ferdige fiskekaker (med løk). Men har så veldig lyst på kikerter... Blir neste prosjekt. En formiddag vel og merke.

Kjenner ellers til lysten på enda et barn når nr to er så latterlig enkel. Jeg føler at babyen virkelig er null jobb, men vet jo ikke med en evt nr tre. Samtidig hadde jeg nok ikke følt at det var null jobb om han var den første. Jeg flyter helt klart en del på rutinen. Vet jo hvordan amming funker og sitter rett og slett inne med en del kunnskap om baby som jeg nå drar nytte av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...