Gå til innhold

Hvorfor er du singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor gamle er dere som skriver her. Føler meg så alene som singel og i 30 åra så hadde vært fint å høre om d er noen andre og at jeg ikke er alene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett fordi jeg får hetta om noen liker meg, og skygger dermed banen om mulig. Om interessen er gjensidig skremmer jeg dem vekk, like greit :)

Wow, dette var helt merkelig å lese. Jeg gjør AKKURAT det samme... Hvorfor gjør vi dette tro? :P

Jeg er forøvrig 27.

Endret av Celestia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, dette var helt merkelig å lese. Jeg gjør AKKURAT det samme... Hvorfor gjør vi dette tro? :P

Jeg er forøvrig 27.

Hvordan skremmer du dem vekk? Ble nysgjerrig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skremmer du dem vekk? Ble nysgjerrig :)

Ved å si slemme ting/såre dem/være batshit crazy... :P Totalt forsvarsmodus. Ingen skal komme nær hjertet mitt.

Endret av Celestia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi ingen blir god nok. de kan ha så masse penger de bare vil.. men følelsene MÅ være der. har en jeg liker nå, men jeg er sær når det kommer til følelser. går veeldig forsiktig fram.



Anonymous poster hash: 65680...ed8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 år. Fordi hver gang det virker som noen prøver seg på meg, så backer jeg helt ut.. Vet ikke hvorfor, kanskje fordi jeg ikke helt kan se for meg en fremtid med de mennene som spør meg ut - uten at jeg egentlig blir kjent med dem.. Bør kanskje få et mer åpent sinn, kanskje godta venneinvitasjoner på fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er kresen og har litt vanskeligheter med å knytte skikkelig god kontakt etter siste fling hvor ting ble gjort som ikke var helt optimalt. Det er vel det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke dater nå. Er usikker på hvor jeg er om 2-3 år, både bosted og jobbsituasjon. Da er det lettest å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Dårlig selvtillit

-Dårlig selvbilde

-Lite erfaring

-Lite nettverk

-For kravstor

-Under middels bra utseende

-Forelsker meg alltid i de jeg ikke kan få

-For feig

-For sjenert

-Sosial angst

-For ivrig

-Ikke i stand til å lese andres signaler

-For lite kul, morsom, underholdende eller interessant (trenger ikke alle, men én av de hadde vært kjekk å ha)

-For redd

-For snill og omtenksom

Men det er fremgang. For bare et par måneder siden så hadde svaret vært:

-Fordi at jeg ikke er bra nok, og det ikke finnes en kvinne i verden som vil ha en taper som meg.

Mann, 37 år.

Endret av Miklo Velka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har en nydelig gutt alt som er glad i meg, vil ha sex med meg, og samtidig være min beste venn, uten å kalle det et forhold eller knytte noen forpliktelser til det. Og det passer meg helt supert.



Anonymous poster hash: d1d7c...0f7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg faller for de som ikke vil ha meg, og faller ikke for de som faller for meg. Jeg sliter nok litt med å finne noen som passer meg og, har kanskje litt høye krav til personlighet.

Anonymous poster hash: 8c20c...f83

Dette... Men i tillegg til personlighet så har jeg kanskje for høye krav til utseende ☺️

Er 32

Endret av pompdelux
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel fordi jeg ikke gjør noe annet enn: sove > spise > trene > skole > spille. Trener vel rundt 15 timer i uka.



Anonymous poster hash: 00f43...0b7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg får rett og slett ikke følelser for folk... Jeg er 33 år, og har aldri vært forelsket. Det går evigheter mellom hver gang jeg treffer noen jeg i det hele tatt liker, og da liker jeg dem bare som venner.

Jeg har slitt veldig med sosial angst, men selv om jeg nå er "frisk", sliter jeg veldig med å slippe folk innpå meg. Jeg er også introvert, og blir sliten av å være sammen med folk. Og siden jeg ikke har så mange venner, og jeg ikke egentlig liker omgås folk, treffer jeg jo også veldig sjelden nye folk. Det har vært nettdating som har vært min greie, da kan jeg sile folk uten å slite meg ut med å sosialisere så mye.

Nå har jeg datet en fyr i 5 mnd, og har vel for første gang opplevd å få følelser for noen. Er livredd...



Anonymous poster hash: f0fc9...58e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 19 - er singel fordi 1) han jeg har likt i 16mnd (jeg vet...) liker ikke meg, og har kjæreste, og 2) fordi ingen er interessert i å date meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal si! Ikke verst! Kanskje jeg har funnet drømmemannen på kvinneguiden ;)

Tja, kanskje du har det, hvis du er nærmere 25 enn 35. Det var jo ganske stort aldersspenn. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har for mye mental bagasje, fordi jeg ikke klarer forstå kvinnfolk og har dårlig emosjonell intelligens. Fordi jeg også har kastet bort mange år av livet mitt å jakte etter kvinnfolk og har innsett at det ikke er verdt tiden. Fordi jeg heller fokuserer på ting som gir meg resultater og ting som gir meg noe tilbake. Å bruke en kveld på en dame er ikke like spennende som å bruke kvelden på å lese en bok eller kanskje game. I sistnevnte er jeg garrantert å få noe tilbake. Og før dere hopper på meg og sier jeg kun er ute etter sex, så kan det også hende at man ikke får noe ut av kvelden heller i form av oppmerksomhet eller gjensidig interesse.

Jeg er 30 og merker interessen etter å jakte kvinnfolk er død.



Anonymous poster hash: ceb0f...442
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...