Gå til innhold

Hvorfor er du singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er singel (25) fordi jeg for noen år siden var i et forhold hvor jeg ikke likte den jeg var. Jeg var sjalu, usikker og deprimert, og det gikk ut over vårt forhold og mitt forhold til meg selv. Jeg lovte meg selv at jeg heller skulle jobbe med meg selv og bli sikker på mine styrker og svakheter. Jeg vil være i et forhold hvor jeg er trygg nok på meg selv til å være trygg nok på partneren min. På denne jobbe-med-meg-selv-reisen har jeg også bodd i flere byer i flere land, så jeg har rett og slett ikke vært lenge nok på et sted til å utvikle et stabilt forhold til en mann, og da har jeg ikke vært interessert nok til å vurdere å bli et sted heller.

For det meste er jeg fornøyd med situasjonen min fordi jeg er selvstendig og kan flytte til den andre siden av jorden i morgen hvis jeg vil, men skulle selvfølgelig ønske jeg hadde et regelmessig sexliv og litt kos på ryggen når jeg er syk (og få slutt på maset fra familie og venner, haha).

Edit: Dette er selvfølgelig fra mitt eget synspunkt. Mennene jeg møter på har sikkert en annen mening om hvorfor jeg er singel ;)

Endret av lizzie_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonGangerTo

Jeg har ingen anelse men tipper at jeg kanskje ikke skiller meg ut, er for kresen eller tiden ikke er inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for perfekt, kvinner er redde meg!



Anonymous poster hash: adb58...008
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det er litt skummelt å snakke med fremmede. Plus at jeg er 28 år gammel jomfru som følger hjertet istedenfor pikken (min). Jeg har en drøm, og den er å møte ei ikke overvektig* jente med relativt normal eller ansikt som vil vise sin interesse for meg.



Anonymous poster hash: 333f9...7a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler det er litt "skam" i å innrømme at jeg er singel fordi jeg ikke har lyst på kjæreste. Alle skal ha kjæreste, flytte sammen, gifte seg, få barn og dø sammen. Jeg er sikkert veldig rar som tenker på den måten, men jeg har ikke lyst å leve et A4-liv. Tror ikke jeg kommer til å fortelle noen at jeg ikke har lyst på kjæreste, for da får jeg garantert blikk som indikerer at jeg er gal. Og jeg har hatt muligheter, det er ikke det. Det er bare at jeg faktisk ikke vil ha noen... Uff, føler meg litt outcast :P



Anonymous poster hash: 0b29e...b55
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...

Og Hvorfor er dere single?

Anonymous poster hash: 0b86c...84f

Fordi jeg er en egoistisk, arrogant, bedrevitende slask. Er nok flere grunner, men tror det er den viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig timing? De jeg er keen på, er som regel ikke keen på meg og omvendt.
Så nå i mangel på noen interessant lever jeg singellivet på godt og vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

Dårlig timing? De jeg er keen på, er som regel ikke keen på meg og omvendt.

Så nå i mangel på noen interessant lever jeg singellivet på godt og vondt.

Jeg har det på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avviser alle som viser interesse, og det skjer forholdsvis ofte. Vil ikke gi dem sjangs til en date en gang. Det blir den samme unnskyldningen hver gang "Du er hyggelig, og jeg liker deg godt, men jeg har dessverre noe på gang med noen andre".

Det er bare løgn. Jeg er fastlåst i et kortvarig forhold jeg var i for 2 år siden........ Ingen er bedre enn han.

Endret av Stellia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avviser alle som viser interesse, og det skjer forholdsvis ofte. Vil ikke gi dem sjangs til en date en gang. Det blir den samme unnskyldningen hver gang "Du er hyggelig, og jeg liker deg godt, men jeg har dessverre noe på gang med noen andre".

Det er bare løgn. Jeg er fastlåst i et kortvarig forhold jeg var i for 2 år siden........ Ingen er bedre enn han.

Wow, just wow.

Du har blitt en alfaenke. Trøst deg med at det finnes bedre menn der ute, det er bare følelsene dine som ikke lar deg objektivt vurdere eksen din. Men tror faktisk det er bra at du holder deg singel, for stakkars mannen som blir sammen med deg, som til enhver tid må måles opp mit din eks. Det er dømt til å feile.

Anonymous poster hash: ceb0f...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, just wow.

Du har blitt en alfaenke. Trøst deg med at det finnes bedre menn der ute, det er bare følelsene dine som ikke lar deg objektivt vurdere eksen din. Men tror faktisk det er bra at du holder deg singel, for stakkars mannen som blir sammen med deg, som til enhver tid må måles opp mit din eks. Det er dømt til å feile.

Anonymous poster hash: ceb0f...442

Du har sikkert rett.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er vel ikke nok attraktiv, pluss at jeg oppfører meg litt mandig til tider og det er sikkert turn off for mange

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi jeg har lav selvtillit, og har vanskelig for å bli kjent med noen. Jeg VIL gjerne bli kjent med en hyggelig mann, men jeg ser på det som svært lite sannsynlig. Jeg føler meg lite attraktiv og føler heller ikke at jeg har noe å tilby en annen person.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter bruddet med ex'en har jeg nytt å være alene. Jeg har datet kun en mann etter det, men da det ikke ble noe av la jeg datinga på hylla. Akkurat nå tror jeg det er på grunn av at jeg ennå ikke har truffet en som jeg ønsker å bli mer kjent med, men jeg er heller ikke så åpen for det. Jeg nyter singellivet, selv om jeg syns det kan være litt kjedelig innimellom (spesielt når jeg savner en armkrok...eller sex ;) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke vil være i et forhold, ikke nå vartfall. Føler alle forhold ender med enten utroskap, mye sjalusi eller en deprimert part. (Ser sånn ut for "alle" jeg kjenner).

Har itillegg realativt høye krav og kriterier som må oppfylles før jeg er fornøyd, fordi jeg vet selv ha jeg har og by på (Er pen, godt trent, høy utdannelse, "høy status", god råd, smart og snill/ omsorgsfull), - og ja, forventer dette av partner også. Mangler ikke tilbud, mangler bare å finne en mann som jeg faktisk kunne se for meg livet sammen med. Vil virkelig ikke være sammen med noen, kun for å ha noen. Det skal enten gjøre meg lykkelig, eller ingenting - for trives meget godt i eget selvskap og er lykkelig! Finner jeg noen er det bare et pluss, men ingen nødvendighet



Anonymous poster hash: 21f4d...f5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe til den biten enda. Vet ærlig talt ikke om at noen har sagt at de liker meg på den måten noen gang. Vært litt forelsket noen ganger, men det har blitt med det. Har ikke turt å hive meg på, av redsel for å bli avvist eller latterliggjort. Er fortsatt jomfru og ukysset.



Anonymous poster hash: c2d04...70a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...