Gjest Nosoul Skrevet 11. desember 2014 #101 Skrevet 11. desember 2014 (endret) Sukk.... Don't worry, be happy! Nytt år, nye muligheter. Ikke så mange dagene igjen nå. Endret 11. desember 2014 av Nosoul 1
Summers Skrevet 11. desember 2014 #102 Skrevet 11. desember 2014 Don't worry, be happy! Nytt år, nye muligheter. Ikke så mange dagene igjen nå. Takk:-)
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2014 #103 Skrevet 12. desember 2014 Tsaren? Anonymous poster hash: abcfe...5f0 Haha, "HET". Men så han plutselig for meg i tsarkostyme. Hadde vært råsexy om han snakket russisk også.. <3 Anonymous poster hash: ee5e6...e31
_popcorn_ Skrevet 15. desember 2014 #104 Skrevet 15. desember 2014 Singel fordi jeg ikke har funnet noen som er tiltrekkende med samme interesser og verdier enda!
Gjest Bruce Wayne Skrevet 15. desember 2014 #105 Skrevet 15. desember 2014 Jeg er singel fordi jeg vil
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #106 Skrevet 29. mars 2015 Så godt å lese denne tråden :-) trodde det var bare jeg som var utrolig sær.....stortrives som singel, og bo for meg selv, kan ikke se for meg å ha en inntrenger (les mann) som bor i mitt hjem Jeg tror jeg har blitt innmari sær, men det er godt også, bare ta hensyn til seg selv og sine behov.Har bodd lenge med en annen mann, er godt å føle på det å bare ta hensyn til seg selv, etter mange år med ofring.Har mange ganger tenkt, hvordan holdt mennesker ut i ekteskap bare fordi de måtte og hadde barn sammen, grøss og gru, og stakkar dem Anonymous poster hash: 35c69...424
bioing Skrevet 29. mars 2015 #107 Skrevet 29. mars 2015 Er singel fordi jeg gjorde det slutt med eksen. Har ikke fått ny kjæreste enda, men er på let. Ikke så lett siden jeg faller ofte for bad boysa, men er egentlig en snill nerd I tillegg MÅ gutten være utdannet da helst en master, og være morsom! Syntes det er en vanskelig kombinasjon å finne I tillegg blir jeg distrahert av ulike tilbud så syntes det er vanskelig å konsentrere seg om en person!
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #108 Skrevet 29. mars 2015 Er singel fordi jeg gjorde det slutt med eksen. Har ikke fått ny kjæreste enda, men er på let. Ikke så lett siden jeg faller ofte for bad boysa, men er egentlig en snill nerd I tillegg MÅ gutten være utdannet da helst en master, og være morsom! Syntes det er en vanskelig kombinasjon å finne I tillegg blir jeg distrahert av ulike tilbud så syntes det er vanskelig å konsentrere seg om en person! Å finne en badboy som har en mastergrad er det samme som å prøve å finne en blåøyd afrikaner. Anonymous poster hash: ceb0f...442 2
bioing Skrevet 29. mars 2015 #109 Skrevet 29. mars 2015 Å finne en badboy som har en mastergrad er det samme som å prøve å finne en blåøyd afrikaner. Anonymous poster hash: ceb0f...442 Haha! Vel ikke bad boys i kriminelle forstander, men liker dem som er litt utilgjengelige, som er utfordrende. Syntes de er spennende, men jeg vil jo egentlig ikke ha noen forhold med dem. Så det er en brist mellom hva jeg syntes er tiltrekkende og hva som jeg egentlig vil ha! Syntes det kan være vanskelig å bli tiltrukket av snille omsorgsfulle menn, men det er jo dem jeg vil ha forhold med..
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #110 Skrevet 29. mars 2015 Haha! Vel ikke bad boys i kriminelle forstander, men liker dem som er litt utilgjengelige, som er utfordrende. Syntes de er spennende, men jeg vil jo egentlig ikke ha noen forhold med dem. Så det er en brist mellom hva jeg syntes er tiltrekkende og hva som jeg egentlig vil ha! Syntes det kan være vanskelig å bli tiltrukket av snille omsorgsfulle menn, men det er jo dem jeg vil ha forhold med.. Jeg er ganske lik, men dette henger kanskje mer sammen med jakten og spenningen i begynnelsen? Jeg er singel fordi.. jeg har brukt tiden min på andre ting enn å løpe etter menn. Må kanskje begynne snart. Anonymous poster hash: fb484...ff9
bioing Skrevet 29. mars 2015 #111 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er ganske lik, men dette henger kanskje mer sammen med jakten og spenningen i begynnelsen? Jeg er singel fordi.. jeg har brukt tiden min på andre ting enn å løpe etter menn. Må kanskje begynne snart. Anonymous poster hash: fb484...ff9 Noen menn forblir utilgjengelige, i alle fall for meg. Fikk nylig en fiffig ide om å vende en fyr som aldri har hatt dame før til å bli min kjæreste, hehe. Ikke hel vellykket ettersom jeg gikk lei etter 1 måned med å prøve. Sånn helt ærlig har jeg ikke lyst til å tilbringe livet med en mann som jeg hele tiden må jakte på ettersom jeg egentlig er ganske lat selv. Vil heller ha en omsorgsfull mann som er god og snill
Gjest Nosoul Skrevet 29. mars 2015 #112 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er singel fordi ingenting går min vei. Lenge leve positivitet
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #113 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er singel fordi jeg dumpa en kontrolerende, megasjalu og lat fyr etter fler år som ulykkelig. Nå skal jeg nyte singeltilværelsen en stund, så blir jeg vel desperat og hooker opp med en dust som behandler meg dritt Story of my life. Anonymous poster hash: 25f22...5d6
Gjest Miss Selfridge Skrevet 29. mars 2015 #114 Skrevet 29. mars 2015 Fordi jeg ikke har truffet noen jeg virkelig liker eller interessert i.
guttemann Skrevet 29. mars 2015 #115 Skrevet 29. mars 2015 Er singel fordi jeg gjorde det slutt med eksen. Har ikke fått ny kjæreste enda, men er på let. Ikke så lett siden jeg faller ofte for bad boysa, men er egentlig en snill nerd I tillegg MÅ gutten være utdannet da helst en master, og være morsom! Syntes det er en vanskelig kombinasjon å finne I tillegg blir jeg distrahert av ulike tilbud så syntes det er vanskelig å konsentrere seg om en person! Master:check Morsom: Yes, pluss er djevelsk godt glimt i øyet som bør tilfredsstille noe av din badboylengsel Snill nerd: Det er jeg og.
drue Skrevet 29. mars 2015 #116 Skrevet 29. mars 2015 Singel fordi de jeg liker som regel ikke liker meg tilbake på den måten. Trodde jeg hadde møtt en nå nylig, men akk, nei. Jaja
Gjest gjestvest Skrevet 29. mars 2015 #117 Skrevet 29. mars 2015 Jeg er singel for da kan jeg ha heele senga for meg selv, og ingen som klager over popcorn i sprekken
bioing Skrevet 29. mars 2015 #118 Skrevet 29. mars 2015 Master:check Morsom: Yes, pluss er djevelsk godt glimt i øyet som bør tilfredsstille noe av din badboylengsel Snill nerd: Det er jeg og. Skal si! Ikke verst! Kanskje jeg har funnet drømmemannen på kvinneguiden
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2015 #119 Skrevet 29. mars 2015 Fordi jeg er stygg. Derfor hater alle kvinner meg. Anonymous poster hash: 15c27...332
Okapi Skrevet 29. mars 2015 #120 Skrevet 29. mars 2015 Litt usikker, er så mange muligheter. Utseendet spiller nok en rolle, jeg er også ganske rar, og kan godt være økonomien (jobber deltid/er jobbsøker) hadde sabotert om det kom så langt, men til syvende og sist er nok det mest sentrale her at jeg ikke tør ta kontakt med folk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå