AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #41 Skrevet 2. desember 2014 Fordi jeg ikke har funnet noen jeg er det minste interessert i. Anonymous poster hash: 43425...cb3
Gjest Blomsterert Skrevet 2. desember 2014 #42 Skrevet 2. desember 2014 Hva er det du vil frem til? Egentlig? At du elsker deg selv så mye at en annen alltid mislykkes.
Gjest Kaffekrus Skrevet 2. desember 2014 #43 Skrevet 2. desember 2014 At du elsker deg selv så mye at en annen alltid mislykkes. Du er helt på bærtur. 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #44 Skrevet 2. desember 2014 Leter enda etter Han. En rocka kar som helst går i converse, skinn, mørke jeans. Litt rufsete halvlangt hår. Må være både mystisk og romantisk. Møter jeg en sånn en er jeg solgt. Noen som melder seg? 😅Anonymous poster hash: 44431...2a3
Gjest Blomsterert Skrevet 2. desember 2014 #45 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Du er helt på bærtur. Ok. Men tenk litt på set da.. Endret 2. desember 2014 av Blomsterert
Gjest Nosoul Skrevet 2. desember 2014 #46 Skrevet 2. desember 2014 Fordi jeg liker meg selv bedre når jeg er singel og fri. Gøy å flørte/kikke på andre menn uten og må ta hensyn til andre. Og! Jeg er sabla kresen... Jeg vet hva jeg vil ha 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #47 Skrevet 2. desember 2014 Fordi jeg kom ut av et veldig langt forhold for noen år siden og har brukt tid på å finne meg selv, samt prøvd å få tilbake motivasjonen til å satse. Men jeg har heller ikke lett så mye etter en partner. Har hatt et par stormfulle forhold som ikke fungerte helt det siste året og er nok blitt ganske kresen, på en helt annen måte enn før (gidder ikke å satse på noe jeg ikke har 99%+ tro på). Er egentlig ganske avslappet til det hele. Nyter å ha bare meg selv å tenke på og er ikke på leting, selv om jeg er åpen for et forhold om den rette skulle dukke opp. Anonymous poster hash: 94ef2...b07 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #48 Skrevet 2. desember 2014 Fordi jeg er sjenert, introvert og har ikke stort nettverk. Anonymous poster hash: 01a17...614 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2014 #49 Skrevet 2. desember 2014 Fordi jeg er både stygg og syk. Ingen vinnende kombinasjon på sjekkemarkedet. Anonymous poster hash: e3767...fa1 1
Okapi Skrevet 2. desember 2014 #50 Skrevet 2. desember 2014 (endret) Litt utseende, litt interesser, litt beslutningsvegring, mye selvbildeproblematikk, samt omstendigheter i livet mitt som gjør meg mindre attraktiv som partner akkurat nå. Leter enda etter Han. En rocka kar som helst går i converse, skinn, mørke jeans. Litt rufsete halvlangt hår. Må være både mystisk og romantisk. Møter jeg en sånn en er jeg solgt. Noen som melder seg? Anonymous poster hash: 44431...2a3 Ville aldri satt mine ben i Converse, og har hellangt hår, men ellers passer det ganske bra. Endret 2. desember 2014 av Okapi
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #51 Skrevet 3. desember 2014 Fordi jeg ikke er attraktiv. Jeg blir så provosert av bitterpikkene her som tror enhver kvinne har et harem tilgjengelig. Jeg har hatt kort skjørt på utested, flørtet på butikken og gjort meg flid med nettdatesiden min, men får hverken dater eller oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 854e5...de4 2
totning Skrevet 3. desember 2014 #52 Skrevet 3. desember 2014 (endret) har itte funnet noen tel å laga kjøttkaker tel meg enda Endret 3. desember 2014 av totning
Summers Skrevet 3. desember 2014 #53 Skrevet 3. desember 2014 Fordi jeg ikke er attraktiv. Jeg blir så provosert av bitterpikkene her som tror enhver kvinne har et harem tilgjengelig. Jeg har hatt kort skjørt på utested, flørtet på butikken og gjort meg flid med nettdatesiden min, men får hverken dater eller oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 854e5...de4 Ingen som tror at alle kvinner har et harem, men har du bilde av en som er omtrent like stygg som deg? 2
Gjest Pop! Skrevet 3. desember 2014 #54 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er singel fordi jeg vil ha en mann som er sikker på seg selv, og av en eller annen sær grunn så trekker jeg til meg den typen dott som er usikker, som regel aldri vært særlig mye sammen med kvinner og som, når han blir sammen med meg-plutselig skal bli skikkelig autoritær og bestemmende. Men han blir det på "feil" måte. 1
99699 Skrevet 3. desember 2014 #55 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er singel fordi de kvinnene jeg tiltrekkes av føler at de er for gamle for meg. Ellers er jeg såpass støgg at der ikke finnes kvinner som synes jeg er attraktiv. Sånn er det med den saken!
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2014 #56 Skrevet 3. desember 2014 Jeg er singel fordi de kvinnene jeg tiltrekkes av føler at de er for gamle for meg. Ellers er jeg såpass støgg at der ikke finnes kvinner som synes jeg er attraktiv. Sånn er det med den saken! Det tror jeg ikke noe på! Anonymous poster hash: b66bc...b33
Gjest Emera Skrevet 3. desember 2014 #57 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har vært så uheldig. Ikke at det har vært voldsomt mange menn i livet mitt. Men jeg giftet meg med en mann som ikke har empati. Vondt mens det stod på, og ikke enkelt etterpå heller. Så har jeg truffet et par-tre menn i årene etter, men de har vært usympatiske megaegoister. Jeg ser et mønster, og tør ikke å treffe flere. Heldigvis så trives jeg godt alene.
Gjest Indiana Skrevet 3. desember 2014 #58 Skrevet 3. desember 2014 Jeg har ikke så stort nettverk og dessuten reserverer jeg meg for å komme for nært innpå folk fordi det alltid ender i mer helvete enn det er verdt.
Gjest brutal_mann Skrevet 3. desember 2014 #60 Skrevet 3. desember 2014 Er singel fordi jeg ennå ikke har funnet noen som fortjener en så bra mann som meg 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå