AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #141 Skrevet 31. mars 2015 -Dårlig selvtillit -Dårlig selvbilde -Lite erfaring -Lite nettverk -For kravstor -Under middels bra utseende -Forelsker meg alltid i de jeg ikke kan få -For feig -For sjenert -Sosial angst -For ivrig -Ikke i stand til å lese andres signaler -For lite kul, morsom, underholdende eller interessant (trenger ikke alle, men én av de hadde vært kjekk å ha) -For redd -For snill og omtenksom Men det er fremgang. For bare et par måneder siden så hadde svaret vært: -Fordi at jeg ikke er bra nok, og det ikke finnes en kvinne i verden som vil ha en taper som meg. Mann, 37 år. Veldig bra at du prøver å jobbe med deg selv og å finne ting du kan forberede, men jeg syntes du fremdeles tenker at du ikke er bra nok som du er og at du er en taper, bare at du har skrevet det i mange små ord istedenfor. Dårlig selvtillit kan jo igjen føre til st du syntes du ikke ser bra ut, selv om du kanskej kunne vært den kjekkaser med de riktige klærne og stylingen og selvtillit. Husk at det er ikke noe galt med deg, men om man som menneske ikke prøver å jobbe fremover så kommer man jo ikke videre i livet, så hvorfor kan man ikke jobbe fremover med seg selv også. Hva kan du gjøre for å gjøre det enda bedre? Anonymous poster hash: d04ee...5f6 1
Miklo Velka Skrevet 31. mars 2015 #142 Skrevet 31. mars 2015 Veldig bra at du prøver å jobbe med deg selv og å finne ting du kan forberede, men jeg syntes du fremdeles tenker at du ikke er bra nok som du er og at du er en taper, bare at du har skrevet det i mange små ord istedenfor. Anonymous poster hash: d04ee...5f6 Jeg svartmalte litt ekstra i går, men har blitt mye mere positiv enn jeg har vært, så det er ikke så ille som det høres ut som. Først steg videre er å klare å forsere kjærlighetssorgen, som gjør at de siste dagene har gått litt opp og ned. :-)
Gjest Løvemunn Skrevet 31. mars 2015 #143 Skrevet 31. mars 2015 Fordi samboeren min gjennom flere år gjorde det slutt med meg rett over nyttår. Og nå er jeg der at jeg ikke vil ha han lenger, samtidig som jeg ikke vil ha noen andre enn han heller. Trives godt alene nå som jeg har kommet opp av den helvetes gropa jeg var i, og ser ikke for meg at jeg kommer til å innlede noe nytt på en laang stund. Kanskje aldri faktisk. Fått en ripe i lakken etter det her, man tror de er ærlige og lojale, men den gang ei. Jeg ser meg selv med nye øyne etter bruddet og er veldig fornøyd med den jeg er blitt - solid og sterk.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #144 Skrevet 31. mars 2015 Hovedgrunnen er nok at jeg er syk. I tillegg har jeg relativt korte sosiale antenner, ganske lite interesse av intim kontakt og er ganske kresen på menn. Anonymous poster hash: 91a3c...009
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2015 #145 Skrevet 31. mars 2015 Fordi jeg er 23 og han jeg blir mo i knærne av er 17 år eldre enn meg.. Anonymous poster hash: 44431...2a3
Charmander Skrevet 2. april 2015 #146 Skrevet 2. april 2015 Fordi samboeren min gjennom flere år gjorde det slutt med meg rett over nyttår. Og nå er jeg der at jeg ikke vil ha han lenger, samtidig som jeg ikke vil ha noen andre enn han heller. Kjenner til den følelsen der så altfor godt.
Gjest Trollkarlen Skrevet 2. april 2015 #147 Skrevet 2. april 2015 Er 19 - er singel fordi 1) han jeg har likt i 16mnd (jeg vet...) liker ikke meg, og har kjæreste, og 2) fordi ingen er interessert i å date meg. Den 2ern der kan umulig stemme.
FitnessIna Skrevet 2. april 2015 #148 Skrevet 2. april 2015 Den 2ern der kan umulig stemme. Hehe, takk!
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #149 Skrevet 2. april 2015 Jeg er singel fordi jeg velger feil menn og blir valgt av feil menn. Jeg har nesten ikke positive erfaringer med menn og er så utrolig lei av å måtte bygge meg selv opp igjen etter nedturer. Etter å ha vurdert dette i lengre tid har jeg kommet frem til at menn, dating og forhold ikke har så høy verdi hos meg. Jeg akter ikke utsette meg selv for å bli såret igjen, og er singel etter eget ønske. Anonymous poster hash: df18d...8ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2015 #150 Skrevet 2. april 2015 Jeg er singel fordi jeg velger feil menn og blir valgt av feil menn. Jeg har nesten ikke positive erfaringer med menn og er så utrolig lei av å måtte bygge meg selv opp igjen etter nedturer. Etter å ha vurdert dette i lengre tid har jeg kommet frem til at menn, dating og forhold ikke har så høy verdi hos meg. Jeg akter ikke utsette meg selv for å bli såret igjen, og er singel etter eget ønske. Anonymous poster hash: df18d...8ed Hvor gammel er du? Jeg er 27 og føler det på akkurat samme måte...Blir det verre eller bedre med alderen? Anonymous poster hash: e954b...fc0 1
Gjest Bruce Wayne Skrevet 2. april 2015 #151 Skrevet 2. april 2015 Den 2ern der kan umulig stemme. Hehe, takk! Helt enig Trollkarlen
Gjest O.G. Skrevet 2. april 2015 #152 Skrevet 2. april 2015 Jeg er singel pga jeg er så helvetes sær.
Apocalypse Skrevet 2. april 2015 #153 Skrevet 2. april 2015 (endret) Etter å ha endt et forhold som var veldig psykisk slitsomt og hvor alt fokus i livet mitt gikk til ham, har jeg det rett og slett veldig bra som singel. Stresser ikke med å skaffe meg ny kjæreste men det er heller ikke utelukket. Endret 2. april 2015 av Apocalypse
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #154 Skrevet 3. april 2015 Hvor gammel er du?Jeg er 27 og føler det på akkurat samme måte...Blir det verre eller bedre med alderen? Anonymous poster hash: e954b...fc0 Jeg er 34 og syns det har blitt verre med alderen. For min del går det greit, men jeg sliter meg at venner, familie og kolleger hele tiden skal blande seg, spørre spørsmål og spleise meg med menn jeg ikke vil ha. Jeg klager ikke over at jeg er singel til andre enn KG og syns det er leit av folk i rl ikke respekterer at jeg ikke vil. Håper det går over når jeg blir for gammel til å få barn. Anonymous poster hash: df18d...8ed
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #155 Skrevet 3. april 2015 Jeg er 34 og syns det har blitt verre med alderen. For min del går det greit, men jeg sliter meg at venner, familie og kolleger hele tiden skal blande seg, spørre spørsmål og spleise meg med menn jeg ikke vil ha. Jeg klager ikke over at jeg er singel til andre enn KG og syns det er leit av folk i rl ikke respekterer at jeg ikke vil. Håper det går over når jeg blir for gammel til å få barn. Anonymous poster hash: df18d...8ed Kjenner så godt igjen dette m familie (særlig onkler og tanter) ,kollegaer, venner osv som spør hele tida "hvorfor har ikke du funnet noen" "klokka tikker " "skal ikke foreldrene dine få barnebarn" "føler du deg ikke ensom" kjenner jeg gruer meg til familieselskap etc for jeg får så ekkel følelse av disse spørsmålene. Hva sier nærmeste familien din? (Og hva sier du til de) jeg merker at keg helst ikke vil snakke om det. Anonymous poster hash: f47fe...c09
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #156 Skrevet 3. april 2015 Jeg er sær og liker nesten ingen mennesker. Altså, jeg hater ingen heller, men det skal klaffe veldig om jeg skal slippe noen inn i min private sfære. Er introvert og trives best med å utforske og utvide mine kognitive og spirituelle egenskaper fremfor det meste annet, så det kryr ikke av aktuelle partnere i dagens samfunn, for å si det mildt. Anonymous poster hash: 70240...682
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #157 Skrevet 3. april 2015 Kjenner så godt igjen dette m familie (særlig onkler og tanter) ,kollegaer, venner osv som spør hele tida "hvorfor har ikke du funnet noen" "klokka tikker " "skal ikke foreldrene dine få barnebarn" "føler du deg ikke ensom" kjenner jeg gruer meg til familieselskap etc for jeg får så ekkel følelse av disse spørsmålene. Hva sier nærmeste familien din? (Og hva sier du til de) jeg merker at keg helst ikke vil snakke om det.Anonymous poster hash: f47fe...c09 Mamma, pappa og søskene mine kommenterer det ikke så mye og det er jeg heldig med. Det verre med perifere folk som bekjente og kolleger. Jeg vet ikke hva jeg skal svare så jeg sier bare at jeg syns det er privat eller at jeg ikke syns jobben min trenger å bry seg. Litt frekt kanskje, men det er jo ikke så høflig av de å påpeke at jeg er enslig heller. Mitt beste tips er å ikke prate så mye om det selv, i allefall ikke klage for da tror jeg en del "inviteres" til å bry seg. Skulle ønske jeg hadde bedre løsninger å komme med. Anonymous poster hash: df18d...8ed
AnonymBruker Skrevet 3. april 2015 #158 Skrevet 3. april 2015 Fordi jeg er kronisk syk, og hadde ikke mann da sykdommen kom og utviklet seg. Kan bare glemme noen vil ha meg nå, man velger ikke en kronisk syk person, man må allerede ha noen som er glad i en før en blir syk. Anonymous poster hash: 1cedd...ff4
altflyter Skrevet 3. april 2015 #159 Skrevet 3. april 2015 (endret) Fordi jeg er stygg og sosialt tilbakestående Edit: Og fordi jeg er psykisk syk Endret 3. april 2015 av altflyter
AnonymBruker Skrevet 4. april 2015 #160 Skrevet 4. april 2015 Fordi jeg for snart et år siden gikk ut av et dårlig forhold til en mann som jeg lurte meg selv ganske lenge til å tro var drømmemannen. Så nå er jeg singel med to barn. Skulle ofte jeg kunne gå tilbake og endre fortiden, så jeg kunne ha valgt en snllere mann som far til barna mine, men det går jo ikke. Jeg håper jo at en dag så møter jeg en kar som er "hel ved", og som kan leve godt med at jeg har barn fra tidligere forhold, men jeg må bli klar for det først.Anonymous poster hash: bae11...f33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå