Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Gjest Nanna87
Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke klarer å binde meg til noen mennesker her å nå, og slik har det vært siden exen dro for 3 år siden. For 2 år siden bestemte jeg meg for å kutte ut menn samt kun fokusere på skole, da målet var å komme inn på medisinstudiet. Etter jeg kom inn på medisinstudiet og sluttet dro jeg til Mexico, og der fant jeg meg selv på nytt. Jeg har nå blitt bitt av reisebasillen og jeg kommer ikke til å være i et forhold med det første da jeg etter jul reiser ut i verden igjen.

Jeg har helt siden jeg var liten vært veldig selvstendig, og jeg trives overraskende godt i eget selskap. Jeg har hørt flere ganger at jeg er egoistisk samt alltid har gjort som jeg ville. Aldri skal noen stå i veien for mine mål samt drømmer. Ja jeg kunne tenkt meg en god venn å reise med noen ganger, eller en god venn jeg kan ha sex med. Men forpliktelser til det motsatte kjønn er inget ønske her og nå, selv om jeg savner en mann på søndager og rundt juletider.

Men møter jeg den rette som er uavhengig samt har stor toleranse for at jeg bare drar, så kan vi kanskje bli enig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg er interessert i en som er interessert i en annen :(

Skrevet

Jeg er nok en rar skrue og føler at jeg ikke har noen av de tingene en jente ser etter i en mann.

Skrevet

Jeg finner ikke menn som kan tilby meg det jeg ser etter.

Anonymous poster hash: df18d...8ed
  • Liker 2
Skrevet

Jeg er singel fordi sist jeg fikk litt forhåpninger og støttet mye, bygget hele selvtilliten opp igjen, så resulterte det bare med at hun mye heller ville ha meg på gress bare og prioritere, flørte og ha sex med noen andre heller.

Jeg var grei å ha i nærheten for selvfølelsen sin del, men, det stoppet der. Og etter det sviket har det på en måte ikke fristet med å ha noen nær lengre.

Anonymous poster hash: b381b...7f5

Skrevet

Jeg er singel fordi sist jeg fikk litt forhåpninger og støttet mye, bygget hele selvtilliten opp igjen, så resulterte det bare med at hun mye heller ville ha meg på gress bare og prioritere, flørte og ha sex med noen andre heller.

Jeg var grei å ha i nærheten for selvfølelsen sin del, men, det stoppet der. Og etter det sviket har det på en måte ikke fristet med å ha noen nær lengre.

Jeg skjønner hva du mener. Jeg har selv møtt flere menn som har brukt meg for å bygge opp deres eget ego. Jeg har flere ganger blitt så såret at jeg har ligget i sengen opp til flere dager uten å gjøre noe. Jeg har bestemt meg for å være veldig forsiktig når det kommer til menn.

Anonymous poster hash: 25f29...1c6

• Liker 1
Skrevet

Selvdestruktiv. CHECK

Har så høye krav at jeg sannsynligvis ser en enhjørning på taket før jeg finner den mannen. CHECK

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Jeg har selv møtt flere menn som har brukt meg for å bygge opp deres eget ego. Jeg har flere ganger blitt så såret at jeg har ligget i sengen opp til flere dager uten å gjøre noe. Jeg har bestemt meg for å være veldig forsiktig når det kommer til menn.

Anonymous poster hash: 25f29...1c6

Ja, det er flott. Mye å skrive hjem om. Du kan få lov til å bygge opp masse gode følelser og egenverd hos dem, løfte de godt opp og støtte dem mye, slik at de kan ta de gode følelsene ut på noen andre i stedet.

Sikkert fornuftig å være forsiktig rundt sånne tendenser ja. Du forstår vel også kanskje hvorfor en ikke blir mindre skeptisk da, hvis/når de bare har lyst å bare fortsette på samme måte som før med deg og håper på at du helt uten videre plutselig vil tro at det skal bli annerledes denne gangen. Det blir bedre. Om en stund.. Etterhvert.. ^^

Skrevet

Jeg er ikke singel nå lenger, men da jeg var, så tror jeg det var pga jeg var litt for løs på tråden :fnise:

Anonymous poster hash: 79951...d88
Skrevet

De løper som f... Når de hører diagnosen min lol.

Anonymous poster hash: ecbe6...18b

Skrevet

Jeg er singel fordi:

- Jeg er sjenert
- Ikke spesielt pen
- Har sosialangst
- Bor hjemme, er 28 - har skjønt at det er dumpegrunn
- Får ofte spørsmål om jeg er lesbisk, så jeg ser vel lesbisk ut da... Hva nå enn det betyr.
- Ble dumpa for en god del måneder siden og har egentlig ikke orket å 'jakte' noe særlig

Anonymous poster hash: b175e...036
Skrevet

har alt for stor tiss

Anonymous poster hash: 0b86c...84f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har kjæreste, men han behandler meg så dårlig at jeg i praksis er singel. Jeg er som luft. Vi har ikke hatt sex på evigheter, har generelt lite til felles og prater aldri sammen. Jeg skjønner ikke hva jeg driver med. Tiden forsvinner mellom fingrene mine mens folk der ute innbiller seg at jeg har det perfekte forhold. Situasjonen virker helt håpløs. Jeg føler meg mer alene enn jeg har gjort på flere år.

Anonymous poster hash: 48273...780
  • Liker 1
Skrevet

Singel.

Fordi jeg elsker livet mitt slik det er nå, og ikke har truffet noen som har gjort at jeg ønsker å endre på det.

Skrevet

Because I'm awsome on my own!!

Nei, vet ikke egentlig. Tenker ikke stort over det med menn og forhold og sånt. Dater ikke,har ikke ONS,er ikke på sukker/tinder etc,bryr meg vel kanskje ikke så mye om å finne en mann?

Litt har med det at jeg føler menn er for kravstore, de krever mer enn de selv kan stille opp med og litt fordi jeg har brent meg tidligere på å bli med noen som er kontrollerende/voldelige/oversjalu etc.

Hender jeg tenker at jeg vil ha sex/kose/ligge i armene osv, men det er ikke noe jeg tenker særlig mye over da.

Derimot VET jeg at jeg ville vært en bra kjæreste. Jeg liker ikke drama,konkluderer ikke med ting sånn helt uten videre, er ikke masete/klengete og "tolererer"litt rot, så egentlig så ville jeg vært en catch for den rette.

Som sagt: I'm awsome!!!

Skrevet

Fordi jeg ikke klarer å slutte å tenke på Nicolai.

Anonymous poster hash: ee5e6...e31

Skrevet

Fordi jeg ble dumpet i sommer...

Anonymous poster hash: c52a6...084

Skrevet

Fordi jeg ikke klarer å slutte å tenke på Nicolai.

Anonymous poster hash: ee5e6...e31

Tsaren?

Anonymous poster hash: abcfe...5f0

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...