Gå til innhold

Hvorfor er du singel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du ikke teller med at jeg var sammen med en i barnehagen, så har jeg vært singel hele mitt liv.

Er snart 24 år og aldri hatt kjæreste. Jeg vil gjerne ha en kjæreste, men det er ingen som vil ha meg.

Tror folk syns jeg er for stygg og feit :(

Håper jeg finner en som vil ha meg som jeg er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er singel fordi jeg har lest om alle dere her inne på KG som har et dårlig forhold.



Anonymous poster hash: 96c13...507
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er singel pga jeg er så helvetes sær.

Vet du definosjonen på å være sær? Ser i andre tråder du sliter med å vite definisjoner :jolie:

Anonymous poster hash: 96c13...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du definosjonen på å være sær? Ser i andre tråder du sliter med å vite definisjoner :jolie:

Anonymous poster hash: 96c13...507

Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke teller med at jeg var sammen med en i barnehagen, så har jeg vært singel hele mitt liv.

Er snart 24 år og aldri hatt kjæreste. Jeg vil gjerne ha en kjæreste, men det er ingen som vil ha meg.

Tror folk syns jeg er for stygg og feit :(

Håper jeg finner en som vil ha meg som jeg er

Ønsker ikke være kjip, men om du er "feit og stygg", hvorfor gjør du ikke noe med det?

Anonymous poster hash: 95c23...f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker ikke være kjip, men om du er "feit og stygg", hvorfor gjør du ikke noe med det?

Anonymous poster hash: 95c23...f69

Jeg holder på å gå ned i vekt. Jeg aner jo ikke hvordan gutter ser på meg. Men jeg syns selv at jeg er stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har høy sosial- økonomisk -status, travel hverdag og lett tilgang på "helgdamer". Eneste som kan få meg i forhold vil være en med tilsvarende livsstil og det har jeg ikke møtt på enda.

For meg er det viktig at partneren er selvstendig og ikke er avhengi av meg for å ha det bra, disse ser jeg sjelden.

Anonymous poster hash: bc1f6...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle menn hater meg. Jeg har en evig kjærlighetssorg over min ex.. og angst for menn etter jeg ble overfalt i høst 2 ganger :( Jeg er så redd at jeg gråter hvis jeg ser menn.



Anonymous poster hash: f7ce9...ad3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke møtt en som har falt for meg enda. Jeg føler jeg kan falle for ganske mange, men ingen som viser meg den type interesse :P Kun sex-interesse - men jeg er ute etter langtidsforhold, og det krever at en fyr faktisk forelsker seg i meg. Men synes det er vanskeligere nå enn før. Gutter sjonglerer med så mange damer, at jeg føler ingen tar seg tid til å bli kjent lenger? Plutselig har de et annet prosjekt gående. Veldig trist..



Anonymous poster hash: 142ad...a33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi alle menn hater meg. Jeg har en evig kjærlighetssorg over min ex.. og angst for menn etter jeg ble overfalt i høst 2 ganger :( Jeg er så redd at jeg gråter hvis jeg ser menn. Anonymous poster hash: f7ce9...ad3

Det er dine egne issues og ikke menn sin feil da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...