Gå til innhold

Hvorfor er du singel?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har ikke lyst på kjæreste fordi jenter har bokstavelig talt ingenting positivt med seg eller noe annet dem kan tilby enn intimitet og det å få barn. Er ikke spesielt interessert i sex heller, så når ikke selv kroppen deres er noe jeg vil ha så har dem ihvertfall ingenting å komme med.

Anonymous poster hash: f5326...d92
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leter enda etter Han. En rocka kar som helst går i converse, skinn, mørke jeans. Litt rufsete halvlangt hår. Må være både mystisk og romantisk. Møter jeg en sånn en er jeg solgt. Noen som melder seg?

Anonymous poster hash: 44431...2a3

Har en sønn som passer den beskrivelsen :ler:

Skrevet

har itte funnet noen tel å laga kjøttkaker tel meg enda :laugh:

Dæ kæn vi ordne, veit du ;)

Skrevet

Fordi jeg har lyst til å være singel. Jeg har kommet ut av et nesten åtte år langt forhold, og er for første gang i en alder av nærmere tretti singel. Jeg synes det er helt utmerket å være for meg selv. Dater en del gutter/menn, men er ikke på utkikk etter noe mer for tiden. Tror ikke det kommer til å være vanskelig å finne en å være sammen med når jeg bestemmer meg for at jeg er klar, tilbudene står i kø og hadde jeg faktisk hatt lyst på kjæreste kunne jeg helt fint sett en framtid med flere av de jeg dater/har datet.

Anonymous poster hash: cb8f7...ea8
  • Liker 2
Skrevet

Tror det er fordi jeg ikke treffer nok folk, og det at jeg er litt sær og trives godt alene. Føler det skal mye til.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg er singel fordi jeg ikke klarer å utvikle følelser for andre. :fnise:

Synes egentlig forhold er veldig plagsomt. Holder ikke ut i lengden fordi jeg føler meg klemt fast. Bare det å snakke sammen hver dag er for mye for meg. Det irriterer meg å ha et annet menneske rundt meg som liksom skal ta en del i livet mitt (les: være en hinder for trivsel). Med en kjæreste kan jeg ikke bare flytte til et annet land eller by helt spontant. For så vidt kan jeg det, men må da stresse med å dumpe fyren og se han gråte eller noe annet kleint :filer: . Synes det er plagsomt å måtte svare på meldinger og alt det der. I tillegg må jeg bli med han på ting, noe som sikkert blir i veien for at jeg kan gjøre mine ting.

I tillegg til alt dette blir jeg ekstremt fort lei trynet til de jeg har datet. Uansett hvor kjekke de er. Og det skjer fort. Gjerne et par dager, til 1-2 uker etter første date. Blir kvalm av å tenke på de og vil bare gi nummeret mitt til andre menn som spør (Slik at jeg kan bruke en uke på å gå lei disse også). Rekker jo ikke å ha sex engang før jeg går lei :blush: Haha. Jeg er så raaar!

Aner ikke hvor mange jeg har avvist på grunn av dette. Moralen er at jeg er singel fordi jeg vil.

Endret av Verify
  • Liker 1
Skrevet

Fordi jeg ikke helt vet hvem jeg er og hva jeg vil i livet mitt, og fordi jeg er for feig til å fortelle til personen at jeg elsker ham. :(

Anonymous poster hash: 65680...ed8
Skrevet

Fordi det er behagelig.

Gjest one of us
Skrevet

Mange grunner... :)

Fordi jeg er for sjenert/sosialt tilbakestående til å snakke med kvinner, og fordi jeg synes kvinner er litt "skumle".

Fordi jeg "kom ut av skapet" for sent i livet etter å ha kastet bort mange år på menn.

Fordi jeg synes det er greit å være singel for tiden

Fordi jeg er rar og snål.

Fordi nettdating er kleint, og det er ikke så lett å møte noen irl når man nesten aldri har fritid.

Fordi hun jeg vil ha ikke vil ha meg, og de som vil ha meg de vil ikke jeg ha.

Skrevet

Har ikke lyst på kjæreste fordi jenter har bokstavelig talt ingenting positivt med seg eller noe annet dem kan tilby enn intimitet og det å få barn. Er ikke spesielt interessert i sex heller, så når ikke selv kroppen deres er noe jeg vil ha så har dem ihvertfall ingenting å komme med.

Anonymous poster hash: f5326...d92

Da har du nok ikke truffet godt nok på den seksuelle kjemien med noen dame ennå. Første gangen jeg traff på den var jeg nesten tredve, med flere forhold bak meg.

Da ble jeg plutselig mye mer interessert i sex også. Og vi hompa nesten daglig i flere år i begynnelsen av forholdet.

Anonymous poster hash: 9d2bf...71b

Skrevet

Hvorfor? Hvorfor jeg er singel.... Jeg er drittlei jenter som bare vil ha sex, utseendeet, kulhet, blablabla. ..herregud, er det rart vi gutter til slutt gir fullstendig f...

• Liker 1
Skrevet

Dæ kæn vi ordne, veit du ;)

bare å laga kjøttkaker det så kjem je å et ;)

Skrevet

bare å laga kjøttkaker det så kjem je å et ;)

:spise:

(kremt - det hetter bære...)

Skrevet

Fordi jeg ikke er klar for et forhold og jeg trives som singel :)

Jeg skal reise en del, og liker den friheten som følger med å ikke ha noe eller noen som venter på en hjemme som gjør at en "må" komme hjem på et tidspunkt. Jeg kommer hjem når jeg føler meg klar for å komme hjem, så får man se om det dukker opp noe forhold på det punktet.

Skrevet

Jeg er singel fordi jeg ikke klarer å utvikle følelser for andre. :fnise:

Synes egentlig forhold er veldig plagsomt. Holder ikke ut i lengden fordi jeg føler meg klemt fast. Bare det å snakke sammen hver dag er for mye for meg. Det irriterer meg å ha et annet menneske rundt meg som liksom skal ta en del i livet mitt (les: være en hinder for trivsel). Med en kjæreste kan jeg ikke bare flytte til et annet land eller by helt spontant. For så vidt kan jeg det, men må da stresse med å dumpe fyren og se han gråte eller noe annet kleint :filer: . Synes det er plagsomt å måtte svare på meldinger og alt det der. I tillegg må jeg bli med han på ting, noe som sikkert blir i veien for at jeg kan gjøre mine ting.

I tillegg til alt dette blir jeg ekstremt fort lei trynet til de jeg har datet. Uansett hvor kjekke de er. Og det skjer fort. Gjerne et par dager, til 1-2 uker etter første date. Blir kvalm av å tenke på de og vil bare gi nummeret mitt til andre menn som spør (Slik at jeg kan bruke en uke på å gå lei disse også). Rekker jo ikke å ha sex engang før jeg går lei :blush: Haha. Jeg er så raaar!

Aner ikke hvor mange jeg har avvist på grunn av dette. Moralen er at jeg er singel fordi jeg vil.

Du er ikke alene om å ha det på akkurat den måten. :)

Det er godt å være rar. ;)

Anonymous poster hash: abcfe...5f0

Skrevet

fordi jeg er en bitch h som drker for my

Anonymous poster hash: f0589...5ca
  • Liker 2
Skrevet

Fordi det er køl umulig å finne noen som gjør at man ikke er singel lenger. Lar seg rett og slett ikke gjøre.

Kan med 100% sikkerhet si at det er enklere å bli mangemillionær enn det er å finne seg ny dame. Hadde jeg gitt faen i alt annet og fokusert utelukkende på jobb, kunne jeg fint tjent 1-2 mill i året, og kanskje mer.

Prioriterer imidlertid ikke dette, da jeg har brukt fritiden min til å prøve å finne meg ny kjæreste i steden. Men dengang ei. Lurer nå på å bare gi opp hele dating greiene og bli millionær isteden. Kanskje damene kommer rekende på ei fjøl da? ;);)

Litt seriøst, så har det å være singel mann i midten av 30 årene med to barn vist seg å være et lite helvete.

Har selvsagt begrenset med tid grunnet barn på deltid, og et hus og en krevende jobb som tar mye tid å holde, samt at venner og familie for øvrig og skal pleies litt. Den tiden jeg har hatt til overs har jeg datet en del og jobbet med å finne meg noen å date, men går rakt ått helvete hver gang.

Har vært singel snart 1,5 år og det ser ut som at det kommer til å vare i maaaaange år til.

Konklusjon? Singel fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få til å ikke være singel.

Anonymous poster hash: 061e7...7e4

Skrevet

Halvannet år er jo ingenting. Slapp av.

• Liker 1
Skrevet

Fordi det er køl umulig å finne noen som gjør at man ikke er singel lenger. Lar seg rett og slett ikke gjøre.

Kan med 100% sikkerhet si at det er enklere å bli mangemillionær enn det er å finne seg ny dame. Hadde jeg gitt faen i alt annet og fokusert utelukkende på jobb, kunne jeg fint tjent 1-2 mill i året, og kanskje mer.

Prioriterer imidlertid ikke dette, da jeg har brukt fritiden min til å prøve å finne meg ny kjæreste i steden. Men dengang ei. Lurer nå på å bare gi opp hele dating greiene og bli millionær isteden. Kanskje damene kommer rekende på ei fjøl da? ;);)

Litt seriøst, så har det å være singel mann i midten av 30 årene med to barn vist seg å være et lite helvete.

Har selvsagt begrenset med tid grunnet barn på deltid, og et hus og en krevende jobb som tar mye tid å holde, samt at venner og familie for øvrig og skal pleies litt. Den tiden jeg har hatt til overs har jeg datet en del og jobbet med å finne meg noen å date, men går rakt ått helvete hver gang.

Har vært singel snart 1,5 år og det ser ut som at det kommer til å vare i maaaaange år til.

Konklusjon? Singel fordi jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få til å ikke være singel.

Anonymous poster hash: 061e7...7e4

1,5 år er ingenting! Lykke til!

Anonymous poster hash: 01a17...614

Skrevet

Bare sånn av renn nysgjerrighet.

Hvor mange av dere her inne er single. Og Hvorfor er dere single?

Anonymous poster hash: 0b86c...84f

Er ikke singel, men gift med barn.

Ønsker å bli singel, men har ikke økonomi til det.

Anonymous poster hash: d8a60...8ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...