Gå til innhold

Ny fjasetråd!


QueenOfTheSidewalk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har nesten ikke orket å gjøre noe vettugt i dag på grunn av varmen.. Jeg har tørket støv og vasket litt på overflater, vasket klær og kastet søppel. Men det er det. Føler jeg blir så fryktelig lite effektiv nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nesten ikke orket å gjøre noe vettugt i dag på grunn av varmen.. Jeg har tørket støv og vasket litt på overflater, vasket klær og kastet søppel. Men det er det. Føler jeg blir så fryktelig lite effektiv nå..

Jeg har også gjort sånne ting.

Det mest spennende jeg gjorde, var å gå på butikken og se mistenksomt på alle. De så mistenksomt på meg tilbake. Skulle pekt og sagt "AHA" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trollkarlen

Jeg har også gjort sånne ting.

Det mest spennende jeg gjorde, var å gå på butikken og se mistenksomt på alle. De så mistenksomt på meg tilbake. Skulle pekt og sagt "AHA" :fnise:

Jeg begynner å mistenke at du faktisk er en sånn fjasete tegneseriefigur som har flyktet fra fantasien til en tegneserieskaper og er nå å vandrer i den virkelige verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å mistenke at du faktisk er en sånn fjasete tegneseriefigur som har flyktet fra fantasien til en tegneserieskaper og er nå å vandrer i den virkelige verden.

Hahaha, i tankegangen noen ganger, ja. Men jeg klarer å oppføre meg blandt folk altså :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten litt synd jeg ikke har så flinke evner til å tegne. Men du kan jo tegne? Du kan basere tegneserie på meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor må jeg alltid gjøre så mye dumt? WHY? Kan jeg ikke bare slutte :sjokkert: Jeg er jo riv ruskende gal :sjokkert: Det er ikke alltid like lett å være gal, selv om det noen ganger er ok. Jeg har fått meg en app på mobilen sånn at jeg kan blokkere mennesker, men hvorfor gir jeg ut telefonnr mitt til alle som vil ha det når jeg drikker? Og hvorfor er jeg plutselig så glad i alle, får dårlig samvittighet for alt, men gjør den samme tabben gang etter gang. Hvorfor skal jeg alltid snakke med politiet når jeg er full? Hvorfor skjønner jeg ingenting før dagen etter? Det er spørsmålene jeg stiller meg selv.

Jeg er jo selvfølgelig til stor latter for venner dagen etter. De sier de skulle ønske noen filmet det, men jeg ser humoren i det og ler selv av det, det er bare det at angsten ikke går vekk.

Godt å endelig få det ut. AH føler meg bedre nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Soler meg.. Og forsøker å ikke tenke på exen.. Funker nesten.

Da er det kanskje best å gjøre andre ting enn å bare ligge rett ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det kanskje best å gjøre andre ting enn å bare ligge rett ut?

Leser Game of Thrones og da, men joda noe optimistisk å tro man skal klare å gå en hel dag uten å tenke på han når har har fått seg ny dame, det funket jo ikke før han fikk seg dame en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. Vil ingenting, men sa ja. Så jeg sa nei, men så ble personen lei seg og jeg sa ja igjen. Jeg vil si nei igjen, men nå kan jeg ikke ro meg ut av det. Hvordan overleve? Jeg gruer meg, hvilken kjedelig film skal jeg pines igjennom denne gangen? Hvordan skal jeg la være å gjespe? Jeg gjesper bare ved tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Huff.. Vil ingenting, men sa ja. Så jeg sa nei, men så ble personen lei seg og jeg sa ja igjen. Jeg vil si nei igjen, men nå kan jeg ikke ro meg ut av det. Hvordan overleve? Jeg gruer meg, hvilken kjedelig film skal jeg pines igjennom denne gangen? Hvordan skal jeg la være å gjespe? Jeg gjesper bare ved tanken.

Hvilken person, da? Du må jo ikke kjede deg gjennom en film. Jeg hadde heller vært ærlig og sagt at jeg ikke ville se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken person, da? Du må jo ikke kjede deg gjennom en film. Jeg hadde heller vært ærlig og sagt at jeg ikke ville se den.

En person som har ulik smak når det gjelder film enn jeg. Ja, jeg prøver alltid å si jeg kjeder meg, men da får jeg beskjed om at den kjedelige delen snart er over og at jeg nå må følge med :ler: Jaja, jeg overlever vel denne gangen også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tar det før dere blir gal og anser en låt som spilles hele tiden for tortur? Han har holdt på en uke nå, samme låt, trekkspill til alle døgnets tider. Skal jeg gå å spørre om han kan skifte låt? :bond: Hvordan klarer han å ikke bli gal selv? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Hvor lang tid tar det før dere blir gal og anser en låt som spilles hele tiden for tortur? Han har holdt på en uke nå, samme låt, trekkspill til alle døgnets tider. Skal jeg gå å spørre om han kan skifte låt? :bond: Hvordan klarer han å ikke bli gal selv? :klo:

Huff. Jeg hadde ikke holdt ut med slikt en uke. Jeg TRENGER STILLHET! Jeg er av den typen som kan "lytte" til stillheten når det er stille (sette ekstra pris på den der og da, altså)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor lang tid tar det før dere blir gal og anser en låt som spilles hele tiden for tortur? Han har holdt på en uke nå, samme låt, trekkspill til alle døgnets tider. Skal jeg gå å spørre om han kan skifte låt? :bond: Hvordan klarer han å ikke bli gal selv? :klo:

Ouch! :sjokkert: Tricky situation!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouch! :sjokkert: Tricky situation!

Du er tilbake :laugh: :laugh: :laugh: Hatt en fin ferie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tilbake :laugh: :laugh: :laugh: Hatt en fin ferie?

Jatta babes! Måtte bort litt! Håper dere her har hatt det fint og. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jatta babes! Måtte bort litt! Håper dere her har hatt det fint og. :hug:

Tror vi har hatt det greit? :laugh::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...