Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Drar opp et gammelt innlegg, men jeg lurer på om du noen gang kjøpte sminkekostene? Isåfall, var de bra? :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

De er kjempe bra!

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

Drar opp et gammelt innlegg, men jeg lurer på om du noen gang kjøpte sminkekostene? Isåfall, var de bra? :)

Anonymous poster hash: cd076...6e7

Jaaa, kjøpte de for lenge siden :) For prisen var de absolutt mer enn jeg forventet, kan sammenlignes med Eco Tools og sigma børstene. Helt ærlig er de ganske likt utformet og jeg hadde ikke trengt alle de fasongene og størrelsene, men det er greit å ha noen liggende om alle de andre børstene mine er skitne. De er myke, røyter lite og er tette i busten. Tror ikke man kommer til å angre med mindre man er vant til børster i tusenkroners klassen.

Husk å vaske de godt når du først får de, ikke bruk de med en gang! Mine hadde nemlig en syntetisk lukt over seg da jeg først fikk de (som jeg har hørt gjaldt for andre også...), som forsvant etter en runde med en antibakteriell såpe. Plusset med syntetiske børster er at man kan herje litt med de uten at de blir ødelagte.

Endret av BabyBlue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg lurer veldig på om pelskragen på denne jakken er fusk eller ekte. Den ser ganske fuskepels ut på bildet men jeg har litt angst for at pelsen er ekte. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på om pelskragen på denne jakken er fusk eller ekte. Den ser ganske fuskepels ut på bildet men jeg har litt angst for at pelsen er ekte. Hva tror dere?

Ekte pels er visstnok billigere enn falsk i Kina, sannsynligheten for at den er ekte er dessverre ganske stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer veldig på om pelskragen på denne jakken er fusk eller ekte. Den ser ganske fuskepels ut på bildet men jeg har litt angst for at pelsen er ekte. Hva tror dere?

Jeg ville ikke tatt sjansen. Syns den ser ganske ekte ut, og i tillegg er det ikke opplyst noe om pelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ekte pels er visstnok billigere enn falsk i Kina, sannsynligheten for at den er ekte er dessverre ganske stor.

Jeg ville ikke tatt sjansen. Syns den ser ganske ekte ut, og i tillegg er det ikke opplyst noe om pelsen.

Jeg tok en råsjanse og bestilte den så den er dessverre allerede bestilt. :rodme::glare:

Det er jo forbasket å ha støttet opp om pelsindustrien men skulle pelsen vise seg å være ekte skal jeg i det minste bruke jakken uten pelskragen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok en råsjanse og bestilte den så den er dessverre allerede bestilt. :rodme::glare:

Det er jo forbasket å ha støttet opp om pelsindustrien men skulle pelsen vise seg å være ekte skal jeg i det minste bruke jakken uten pelskragen.

Hvorfor? Du har allerede støttet pelsindustrien i Kina(!). Du kan like godt bruke pelsen.

Anonymous poster hash: 258b2...f5f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvorfor? Du har allerede støttet pelsindustrien i Kina(!). Du kan like godt bruke pelsen.

Anonymous poster hash: 258b2...f5f

Fordi jeg ikke har lyst? Er jeg nødt til å gå med pelsen på mener du?

Jeg er forresten litt fascinert over at denne typen innlegg nødvendiggjør å være anonym.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg ikke har lyst? Er jeg nødt til å gå med pelsen på mener du?

Jeg er forresten litt fascinert over at denne typen innlegg nødvendiggjør å være anonym.

Du er like anonym som meg.

Jeg syns du kunne spart deg å kjøpe pelsen i første omgang. Dyret har allerede blitt mishandlet på det groveste. Det hjelper lite at du kaster pelsen i søppelet.

Anonymous poster hash: 258b2...f5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du er like anonym som meg.

Jeg syns du kunne spart deg å kjøpe pelsen i første omgang. Dyret har allerede blitt mishandlet på det groveste. Det hjelper lite at du kaster pelsen i søppelet.

Anonymous poster hash: 258b2...f5f

Nei du er hakket mer anonym enn meg siden det du skriver under AB ikke kan knyttes til brukeren din og dens rykte på forumet.

Ja jeg kunne sikkert ha spart meg for å kjøpe jakken men nå vet vi faktisk ikke sikkert at pelsen er ekte. Det er fremdeles en mulighet for at den er fake.

Endret av Blubberella
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du si hvordan den er når du får den? Den hadde blitt en reddende engel i mitt hus om den fungerte bra. :laugh:

Will do :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fluttershy

Jeg har fullstendig forelsket meg i disse skoene, har noen kjøpt de eller noen som ligner? http://www.ebay.com/itm/Women-Vogue-Hollow-Round-Toe-Lace-up-Color-Contrast-Block-Low-Heel-Causal-Shoes-/191244794649?pt=UK_Women_s_Shoes&var=&hash=item2c8713fb19 Anonymous poster hash: 73bef...62d

De var fine!! Jeg må få høre hva du synes om dem hvis du ender opp med å kjøpe dem :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...