Gå til innhold

Big brother 2014


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Forumet her er like dødt som sendingene fra huset.... Hadde vært gøy å fått vite hvor mange som stemte, ikke antall stemmer, men anntal forskjellige mobilnummere.

hjemmesiden till bb er også like død,vært det hele sessongen. Så vidt de gidder å oppdatere den. Er hele produksjonen grunnkurs på media&kommunikasjon eller? Håper virkelig ikke det sitter ferdig utdanna folk å klipper sammen så satans dårlige sendinger!

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Nå får du ikke gi produksjonen hele skylda for dårlige sendinger (om du tenker på at de er kjedelige vel og merke), for de har ekstremt lite å jobbe med. Av det jeg har 24/7, så viser de faktisk det mest interessante i sendingene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå får du ikke gi produksjonen hele skylda for dårlige sendinger (om du tenker på at de er kjedelige vel og merke), for de har ekstremt lite å jobbe med. Av det jeg har 24/7, så viser de faktisk det mest interessante i sendingene.

Det er ikke helt sant. I tv-sendingene kunne godt ha vist mye mer av dramaet rundt enkelte deltagere. Alle blir ikke riktig fremstilt heller. Feks så sover ikke Pelle hele dagen, slik som det virker som på kanal FEM..

Endret av UnderCover
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe som mangler uten Christoffer, åssen kunne Christoffer gå ut før Johanna eller Krissy?!



Anonymous poster hash: 582e5...1c2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, underholdningsverdien har falt betraktelig, og blir ikke akkurat noe morsommere nå.

Ikke noe tvil om at Christoffer ga mye underholdning til bb, men han gjorde en del dumme ting i løpet av denne uken, som jeg tror ble utslagsgivende.

Men er litt morsomt å se hvordan de velger å klippe og vinkle deltakerne. Jeg tror ikke Johanna og Krissy hadde vært i huset nå, om alle som stemte hadde sett på 24.

Men strengt tatt er jo alle slike programmer slik :-)

Får bare håpe at Anna ikke vinner.

Anonymous poster hash: 35a1b...c45

Hvorfor det? :) Nysgjerrig bare, altså. Aner det litt på Krissy, synes ho virker meeget spesiell og irriterende uten at jeg kan sette fingeren på det.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det? :) Nysgjerrig bare, altså. Aner det litt på Krissy, synes ho virker meeget spesiell og irriterende uten at jeg kan sette fingeren på det.

Anonymous poster hash: b096d...f8c

Ikke meg du siterte men svarer allikevel! Krissy er fryktelig irriterende! Synger, maser om hvor kult det er at de er med i huset, låner/stjeler alles ting, konstant snakk om hvor kult alle skal ha det på utsiden, snakker alltid om seg selv, avbryter alle hele tiden,"alltid" tom for røyk, syns hygienen hennes virker tvilsom, jeg har sett henne dusje to ganger og har hatt 24/7 lenge. Jeg ser ikke hele tiden og det kan godt være at hun dusjer hver dag for alt jeg vet men for meg ser hun skitten ut. Itilegg til alt dette så har hun en måte å snakke på som irriterer meg så enormt! Alt hun gjør er plagsomt og hun virker helt blåst!! Johanna vet jeg ikke helt hva det er med, men jeg liker henne ikke men kan ikke helt si hvorfor.

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JO!! Det er helt og holdent produksjonen sin feil!

De har sugd hele sessongen! heeeele uten unntak! All kranglinga om røyk/alkohol kunne de droppa, de har hatt med det på over 85% av episodene! Dritkjedelig!

Filme folk som sover er dødskjedelig! Se på at de sminker seg er kjedelig! At de røyker er kjedelig!
Ikke det at det er moro å se på, men vi har ikke sett de har gjort reint noe som helst en eneste gang! Dårlig sinnsyyyykt dårlig produksjon! De kunne fint ha gitt de mer å gjøre i form at ting, oppgaver, aktiviteter+++

Godt dritten snart er ferdig.

De har juksa med stemmene hele sessongen også!

Som har blitt nevt tidligere her, Pelle har sovet over en halv sessong og deppa en kvart en. Jenny har sklidd igjennom uten å ha gjort noe som helst, så vidt ikke snakket med noen å holdt seg tilbake, Anders også nevnte det her om dagen at han trodde seerne så veldig lite til henne siden ho sov så mye og de der inne nesten ikke så henne. Hahaha. Krissy har vært nominert hver gang, og alle forumenne jeg har sett har vilt hatt henne ut, hvordan hun fortsatt kan være der inne er et spm. Juks!



Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JO!! Det er helt og holdent produksjonen sin feil!

De har sugd hele sessongen! heeeele uten unntak! All kranglinga om røyk/alkohol kunne de droppa, de har hatt med det på over 85% av episodene! Dritkjedelig!

Filme folk som sover er dødskjedelig! Se på at de sminker seg er kjedelig! At de røyker er kjedelig!

Ikke det at det er moro å se på, men vi har ikke sett de har gjort reint noe som helst en eneste gang! Dårlig sinnsyyyykt dårlig produksjon! De kunne fint ha gitt de mer å gjøre i form at ting, oppgaver, aktiviteter+++

Godt dritten snart er ferdig.

De har juksa med stemmene hele sessongen også!

Som har blitt nevt tidligere her, Pelle har sovet over en halv sessong og deppa en kvart en. Jenny har sklidd igjennom uten å ha gjort noe som helst, så vidt ikke snakket med noen å holdt seg tilbake, Anders også nevnte det her om dagen at han trodde seerne så veldig lite til henne siden ho sov så mye og de der inne nesten ikke så henne. Hahaha. Krissy har vært nominert hver gang, og alle forumenne jeg har sett har vilt hatt henne ut, hvordan hun fortsatt kan være der inne er et spm. Juks!

Anonymous poster hash: b7611...a5d

Er ikke juks med stemmene. De gangene Krissy har vært nominert, har det alltid vært noen andre nominert sammen med henne som folk vil ha ut mer enn henne. Krissy har rett og slett hatt flaks. Og nei, Pelle har faktsik ikke sovet halve sesongen. Jenny derimot. Bortsett fra når hun børster håret da.

Når det kommer til produskjonen er jeg helt enig. Tafatte oppdrag, minus kanskje 2, og produksjonen burde skjemmes som ikke drar det litt lengre. Bare LITT hadde fått opp nivået der inne.

Forresten, det at Christoffer røk er jo en skandale! Men folk har vel irritert seg grønn da. Jeg synes han var underholdingen der inne, sammen med Anders.

Jeg tror nå at

1 plass: Erland

2 plass: Anders

3 plass: Anna

Skulle bare mangle!

Endret av UnderCover
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som heier på Erland? For meg virker han som en person med psykopatiske trekk. Falsk og manipulerende.



Anonymous poster hash: 38f9d...d02
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som heier på Erland? For meg virker han som en person med psykopatiske trekk. Falsk og manipulerende.

Anonymous poster hash: 38f9d...d02

Oj. Det syns jeg absolutt ikke. Jeg har 24/7 og syns han er en virkelig god og fin person. Han kommer kanskje mer til liv seint på kvelden, da er han god, synger og koser seg. Jeg liker virkelig hans personlighet og tankemåte.

Endret av Lulilelu
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke juks med stemmene. De gangene Krissy har vært nominert, har det alltid vært noen andre nominert sammen med henne som folk vil ha ut mer enn henne. Krissy har rett og slett hatt flaks. Og nei, Pelle har faktsik ikke sovet halve sesongen. Jenny derimot. Bortsett fra når hun børster håret da.

Når det kommer til produskjonen er jeg helt enig. Tafatte oppdrag, minus kanskje 2, og produksjonen burde skjemmes som ikke drar det litt lengre. Bare LITT hadde fått opp nivået der inne.

Forresten, det at Christoffer røk er jo en skandale! Men folk har vel irritert seg grønn da. Jeg synes han var underholdingen der inne, sammen med Anders.

Jeg tror nå at

1 plass: Erland

2 plass: Anders

3 plass: Anna

Skulle bare mangle!

Det du skriver om Jenny stemmer ikke, du må huske at hun både sminker seg og setter inn løshåret sitt også. Rett skal være rett :fnise:

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fluttershy

Lurer på hvor sinna Torbjørn er nå etter at Anna har sovet i sengen til flere gutter og danset med Anders. Tviler på at det blir de to når hun kommer ut, det virker jo som om hun glemte han ganske fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

er enig i at TB er nok dritsjalu og sinna.. Det er BB og A og A ville aldri ha "gjort noe", og det å sove i samme seng er helt uskyldig i denne settingen, men siden TB er så sjalu så burde anna skjerpet seg litt hvis hun i det hele tatt vil ha en sjans på en sånn supersjalu fyr.



Anonymous poster hash: 26ea0...65f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skriver om Jenny stemmer ikke, du må huske at hun både sminker seg og setter inn løshåret sitt også. Rett skal være rett :fnise:

Anonymous poster hash: 582e5...1c2

Ja, du har rett. Det glemte jeg :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare jeg som føler at Pelle begynner å irritere meg mer og mer? Jeg likte ham før, skarp, og skilte seg ut, så på ham som vinner, men nå synes jeg han har vist fra seg så mange dårlige sider av seg, uengasjert, uinteressert, takler ikke tilværelsen på en god måte, trekker andre ned osv.

Begynner å tro han kanskje ikke har godt av å være noe mer i huset enn til torsdag - tror han heller ikke er motivert for det.

Kan hende jeg stemmer på Pelle om han blir nominert.



Anonymous poster hash: ad73a...6ef
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det bare jeg som føler at Pelle begynner å irritere meg mer og mer? Jeg likte ham før, skarp, og skilte seg ut, så på ham som vinner, men nå synes jeg han har vist fra seg så mange dårlige sider av seg, uengasjert, uinteressert, takler ikke tilværelsen på en god måte, trekker andre ned osv.

Begynner å tro han kanskje ikke har godt av å være noe mer i huset enn til torsdag - tror han heller ikke er motivert for det.

Kan hende jeg stemmer på Pelle om han blir nominert.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Enig. Er ikke sånn superglad i Pelle. Utrolig negativ til alt, og virker som han oppriktig mener han er bedre og smartere enn de andre i huset.

Anonymous poster hash: d89ab...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Er ikke sånn superglad i Pelle. Utrolig negativ til alt, og virker som han oppriktig mener han er bedre og smartere enn de andre i huset.

Anonymous poster hash: d89ab...f3f

Det er det jeg også føler. Johanna er også smart, i likhet med Pelle, men hun har aldri vært nedlatende slik som Pelle har vært.

Anonymous poster hash: ad73a...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Er ikke sånn superglad i Pelle. Utrolig negativ til alt, og virker som han oppriktig mener han er bedre og smartere enn de andre i huset.

Anonymous poster hash: d89ab...f3f

Pelle satt i bikten for lenge sia og forklarte at han var smartere enn de andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAAA!!! Det har jeg sagt i mange mange uker!!! Pelle er en dritt! Send han hjem for faan! Han fortjener ikke en mill!



Anonymous poster hash: b7611...a5d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...