Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere hvis dere ikke mottar varen, men får pengene tilbake? Gir dere positiv eller negativ feedback, eller ingen feedback i det hele?

Det kommer litt an på. Jeg ventet en uke over seneste estimerte leveringstid før jeg kontaktet selgeren. Fikk ikke noe svar, på hverken første eller andre forespørsel. Måtte til slutt kontakte eBay for å få pengene igjen, noe jeg fikk med en gang. Da gav jeg negativ feedback. Useriøst både å ikke svare og å ta betalt for noe man ikke har på lager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått denne tights-buksen i posten, og er i grunn ganske fornøyd med den... bortsett fra at jeg bestilte LE0008 i svart og fikk LE0010 i blå :P

Sendte melding til selgeren, jeg får refundert hele 10 kroner! Helt ok med tanke på prisen, nå lurer jeg på om jeg skal forsøke en gang til å bestille den jeg i utgangspunktet ville ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig to ballkjoler fra eBay. Storfornøyd med kjøpet! Begge er veldig god kvalitet og fine :)!

- Blå kjole, 300kr.

post-44706-0-32641800-1418329662_thumb.p

Satt helt perfekt, er knyting bak som et korsett og ikke glidlås, så kan tilpasses lettere min størrelse.

- Rosa kjole, 250kr. Satt også helt perfekt.

post-44706-0-95376600-1418329675_thumb.p

Jeg er 160 høy og begge kjolene er litt for lange til meg. Men shitau. Skal sjekke hvor mye det koster å legge de opp, hvis ikke så bryr jeg meg ikke noe særlig til denne prisen.

Endret av Micolina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig målt hva bh-størrelsen min er, og den er visst 65 E-F, spørs litt. Hvordan kan jeg finne noen nøytrale eller fine, men gode, bh-er i den størrelsen? Har dere noen selgere å anbefale? Vil ikke at det skal være noe særlig dyrere enn her i norge da, poenget med å handle bh-er på ebay er jo at de skal være lott billigere helst :)

Men i us/uk er vel størrelsen min 30D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nylig to ballkjoler fra eBay. Storfornøyd med kjøpet! Begge er veldig god kvalitet og fine :)!

Wow, så fine! Hvordan var de i størrelsen? :) Kjøpte du større enn du vanligvis bruker?

Anonymous poster hash: 1169d...cbf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare minne alle om at krona er veldig svak om dagen, derfor kan man nå handle for mindre enn tidligere om man vil havne under 200 kr. De fleste får vel opp prisen i norske kroner inne på ebay, men for de som ikke får det, så kan man ikke handle for rundt 30 dollars lenger, men må holde seg godt under 27 dollars. Krona er vel forventet å synke ytterligere, dersom ikke oljeprisen går opp, og derfor kan man få seg en overraskelse dersom man handler for akkurat under 200 kr.

Venter selv en pakke fra iherb som kostet 29 dollars, under 200 kr den gangen det ble bestilt, men som nå er over 200 kr og må muligens betale toll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så fine! Hvordan var de i størrelsen? :) Kjøpte du større enn du vanligvis bruker?

Anonymous poster hash: 1169d...cbf

De var helt riktige i størrelsen. Bruker 36. Den ene fikk jeg valgt EU 36, mens den andre var i US størrelse, så ble 6. Alltid vanskelig å finne ut av størrelsen, for vet aldri om det er UK eller US.

Jeg stresser ikke så mye lenger om størrelsen er feil. Får jeg noe som ikke passer, så gir jeg bort klærne til venner eller selger det på finn :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil bare minne alle om at krona er veldig svak om dagen, derfor kan man nå handle for mindre enn tidligere om man vil havne under 200 kr. De fleste får vel opp prisen i norske kroner inne på ebay, men for de som ikke får det, så kan man ikke handle for rundt 30 dollars lenger, men må holde seg godt under 27 dollars. Krona er vel forventet å synke ytterligere, dersom ikke oljeprisen går opp, og derfor kan man få seg en overraskelse dersom man handler for akkurat under 200 kr.

Venter selv en pakke fra iherb som kostet 29 dollars, under 200 kr den gangen det ble bestilt, men som nå er over 200 kr og må muligens betale toll...

Jeg la merke til det, har sett at beløpet har sunket jevnt og trutt fra 37 dollar, men nå var det helt ekstremt, bare 27 dollar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig målt hva bh-størrelsen min er, og den er visst 65 E-F, spørs litt. Hvordan kan jeg finne noen nøytrale eller fine, men gode, bh-er i den størrelsen? Har dere noen selgere å anbefale? Vil ikke at det skal være noe særlig dyrere enn her i norge da, poenget med å handle bh-er på ebay er jo at de skal være lott billigere helst :)

Men i us/uk er vel størrelsen min 30D?

http://www.ebay.com/itm/191218365348?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=490360441416&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Har nettopp kjøpt meg denne lyse her. Har brukt den svarte i noen mnd nå.

Veldig gode og holder GODT på plass!! Anbefales!!

Jeg bruker 80 G hjemme og kjøpte 36 F = Perfekte!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg har mottatt i det siste:

Øyenbrynspenn - Veldig fornøyd med denne. Definitivt en av de beste øyenbrynspennene jeg har brukt, særlig med tanke på prisen. Rask levering.

Svamp - Kjøpte denne etter anbefaling fra ebay-gruppa på FB, men jeg er ikke fornøyd. Vanskelig å få jevnt resultat fordi den er så liten, dessuten suger den til seg det meste av foundationen. Rask levering.

Klokke - Av alle klokkene jeg har bestilt fra ebay, er det denne jeg er mest fornøyd med tror jeg. Veldig fin, akkurat som på bildet. Et lite minus at jeg måtte vente nesten to måneder på levering.

Tskjorte - Ikke fornøyd. Så utvasket ut, i tillegg til at den var mye større enn jeg trodde.

Solbriller - Fornøyd. Ser akkurat ut som på bildet. Litt lang leveringstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/141487986371?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=440638147112&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Venter fortsatt på denne.. Ble sendt for 16/17 dager siden.. HÅPER den kommer i postkassa mi enten i morgen eller lørdag. Så jeg kan (forhåpentligvis) bruke den hvis den er fin.

*vente vente vente* :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.ebay.com/itm/141487986371?_trksid=p2060778.m2749.l2649&var=440638147112&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Venter fortsatt på denne.. Ble sendt for 16/17 dager siden.. HÅPER den kommer i postkassa mi enten i morgen eller lørdag. Så jeg kan (forhåpentligvis) bruke den hvis den er fin.

*vente vente vente* :jolie:

Den er jeg veldig spent på hvordan ser ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er jeg veldig spent på hvordan ser ut!

Jeg og! Ikke fått den enda :( Og nå har jeg reist på juleferie så får ikke brukt den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chokere som jeg har hatt lyst på lenge: 1 2

Superteit og morsomt telefondeksel

Belte

Nye tunneler til ørene: 1 2

Kjole med mesh-overdel

Kjole med mesh-paneler

Kjole med broderte ermer (Det stod "only for skinny girls" eller noe lignende i beskrivelsen, har lyst til å sende bilde av meg med den på til selgeren for jeg planlegger å se amazing ut i den uansett)

Enda en kjole med mesh-panel, spent på hva slags BH jeg kommer til å bruke med denne

Kanskje den søteste kjolen jeg har kjøpt på ebay noensinne

Alt kommer etter jul, men jeg hadde ikke tenkt til å bruke noe av det i julen uansett. Gleder meg til å fylle på kjolestativet :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg klage til selger, og evt hvor mye, når "Item location" ikke stemmer? Jeg valgte en amerikansk selger fordi jeg trengte varen fortere enn om jeg hadde valgt en asiatisk selger.

Det står på siden at item location er United States, men når jeg ser på trackingen er den sendt fra Beijing.

Fikk også mail den 29.nov om at Nå var varen sendt, men den var ikke registrert hos China post før 01.des.

Skal jeg ta på klagebuksene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan jeg klage til selger, og evt hvor mye, når "Item location" ikke stemmer? Jeg valgte en amerikansk selger fordi jeg trengte varen fortere enn om jeg hadde valgt en asiatisk selger.

Det står på siden at item location er United States, men når jeg ser på trackingen er den sendt fra Beijing.

Fikk også mail den 29.nov om at Nå var varen sendt, men den var ikke registrert hos China post før 01.des.

Skal jeg ta på klagebuksene?

Klage eller ikke bestemmer du jo helt selv.... Men mtp leveringstid så må du ta utgangspunkt i av som står i annonsen, og ikke hvor produktet sendes fra, hvis du skal klage på det.

Anonymous poster hash: e74b2...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ikke vært på eBay på et par uker, så vet ikke helt når dette skjedde, men.. Når jeg søker i collections så er nesten alle plaggene/tingene usynlige, med teksten "This item isn’t available in your location". Gjelder sikkert 80% av alt jeg finner. Noe så usannsynlig irriterende!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting jeg har kjøpt og fått i det siste:

Digitalt termometer for å måle temperatur inne og ute. Funker som den skal.

Cardigan. Veldig fin og mykt stoff, men litt rar passform for meg.

Cardigan. Mye mindre og tynnere enn på bildet. Litt mer hvit i fargen også.

Shorts. Fikk denne uken etter jeg kom hjem fra sydenferie... Litt merkelig passform, men fin. Manglet hull til knappene, så måtte klippe de opp selv.

Veske. Jeg er kjempefornøyd med den! Passe stor og føles ikke billig.

Bikini. Denne er kjempefin! Overdelen er bittelitt for stor på meg (jeg har mindre pupper enn modellen), men synes fortsatt den sitter fint. Den strammer litt øverst på overdelen der stroppene sitter.

Har bestilt og venter på:

Case til Kindle.

Case til mobil.

Kameraobjektiv-termos.

Time Turner-smykket til Hermine (kjøpte hovedsakelig pga prisen...).

Totoro-strømpebukser.

Liten kiste til smykker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er den tykk? og hvordan er det stoffet inni? fleece? :)

Beklager for sent svar! Huff, spørre meg om sånt. Jeg tror det er fleece inni. Ja, den er vel tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...