Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3


lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååååå :) vi liker søte små bringebær. :)

Hurra for 8 uker!

Hurraa, 8 uker :danse:

Tusen takk jenter! :D

Har hatt en kjempefin dag i dag! Har klart å spise både rundstykke med servekat og ost og toast! Dette må være rekord;) har også vasket og ommøblert stua:D utrolig deilig når man har litt ekstra energi!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow så flink du har vært :) vasket og Ommøblert også ! Men husk at du ikke skal bære tunge ting da 😉😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow så flink du har vært :) vasket og Ommøblert også ! Men husk at du ikke skal bære tunge ting da

Hihi ja det blir skyving av tingene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :) skulle ha støvsugd bak sofaen selv jeg - men orker ikke drive å løfte og skyve ! Får ta det når mannen kommer hjem - tenker jeg hver dag. Men når han kommer ja da orker jeg ikke! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra :) skulle ha støvsugd bak sofaen selv jeg - men orker ikke drive å løfte og skyve ! Får ta det når mannen kommer hjem - tenker jeg hver dag. Men når han kommer ja da orker jeg ikke! Hehe.

Hehe kjenner til den;) plutselig får du litt ekstra energi du også skal du se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen hatt en god dag! :) har klart å spist kyllingsalat! Det er virkelig bra i forhold til salte kjeks og tomater;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

👏👏👏👏👏 veldig veldig bra!!!!!! Kvalmen har tydeligvis sluppet taket 👍👍👍👍hvertfall litt 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig veldig bra!!!!!! Kvalmen har tydeligvis sluppet taket hvertfall litt

Er kvalm så og si hele tiden, men matlysten har kommet tilbake. Er kanskje der forskjellen ligger. Nå klarer jeg å spise det som frister, og så bare håper jeg st det ikke kommer opp igjen;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men fy som det svinger, i dag har vert den sårligste dagen så langt;) begynner å komme seg nå da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oi? Dårligste ??????

Ja, jeg har fått i meg vann i hele dag, men har ikke vert så kvalm som i dag tidligere... Men fikk i meg litt mat til kvelden nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...