Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Freia sjokolade med ritz var nam. Perfeksjon for mine smaksløker! Likte forholdet mellom sjokolade/kjeks og salt/ søtt. Kommer til å kjøpe den igjen!

Den med LU-kjeks var derimot kjedelig. Smakte omtrent det samme bare at de hadde fjerna det lille hintet av salt som gjorde den andre til en perfekt kombinasjon.

Anonymous poster hash: db92a...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen til Stratos med nøtter nå. Ser virkelig frem til den kommer :)

Bare dumt jeg er vekkreist når den kommer i butikkene, men da har jeg noe å se frem til når jeg kommer hjem :D

Håper snart oero hysteriet roer seg helt. Mest oppskrytte ting som finnes denne kjeksen som skal pakkes inn i alt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper snart oero hysteriet roer seg helt. Mest oppskrytte ting som finnes denne kjeksen som skal pakkes inn i alt.

Ikke enig ;) oreo har en passe søt men nøytral smak synes jeg, og det gjør den perfekt i kombinasjon med mye forskjellig

Anonymous poster hash: db92a...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Freia sjokolade med ritz var nam. Perfeksjon for mine smaksløker! Likte forholdet mellom sjokolade/kjeks og salt/ søtt. Kommer til å kjøpe den igjen!

Den med LU-kjeks var derimot kjedelig. Smakte omtrent det samme bare at de hadde fjerna det lille hintet av salt som gjorde den andre til en perfekt kombinasjon.

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Enig. Jeg har kjøpt den 4 ganger allerede. Men skulle ønske de var større da. Må jo kjøpe to om gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Jeg har kjøpt den 4 ganger allerede. Men skulle ønske de var større da. Må jo kjøpe to om gangen.

Jaa jeg vet! Ønsker meg den i 100g-plate (egentlig i 200g, men mindre lurt for kroppen..)

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa jeg vet! Ønsker meg den i 100g-plate (egentlig i 200g, men mindre lurt for kroppen..)

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Trenger ikke spise hele plata på en gang om man kjøper en 200 grams :)

Anonymous poster hash: 40a5f...cea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen funnet de nye ostepopene fra Olw ennå? Jeg har vært mange steder, blant annet to Ultra-butikker og en Ica Supermarked. Finner dem ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen funnet de nye ostepopene fra Olw ennå? Jeg har vært mange steder, blant annet to Ultra-butikker og en Ica Supermarked. Finner dem ikke!

Kommer den 16. mars :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke spise hele plata på en gang om man kjøper en 200 grams :)Anonymous poster hash: 40a5f...cea

Trenger ikke, men jeg gjør det ;)

Anonymous poster hash: db92a...8d8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karamellkroneisen var ikke veldig god.

Den hadde sjokoladetopping som var god, og karamellsauskjerne som var god, men selve isen var lysebrun, alt-alt-alt-altfor søt og med sånn fake karamellsmak.

Orket ikke spise hele engang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Clavel

Hvordan var den i forhold til den vanlige med peanøtter?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Jeg trodde peanøttene skulle være byttet ut med hasselnøtt, men det viste seg at det var både peanøtt og hasselnøtt i den. og helt ærlig kjente jeg egentlig bare peanøttene. så det var litt skuffende

Endret av Clavel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er dumt de "fornyet" polarbrød extrem, for nå har de blitt så dyre! Pleide å kjøpe de innimellom før, da de kostet ca 23 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er dumt de "fornyet" polarbrød extrem, for nå har de blitt så dyre! Pleide å kjøpe de innimellom før, da de kostet ca 23 kr.

Hva er "nytt" og hvor mye koster de nå?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er "nytt" og hvor mye koster de nå?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Nå er de runde og med surdeig. Husker ikke akkurat hva de koster men tror det var mer enn 10kr mer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er de runde og med surdeig. Husker ikke akkurat hva de koster men tror det var mer enn 10kr mer.

Da får vi håpe ingen kjøper de så dem setter ned prisen igjen ;)

Anonymous poster hash: fc1d8...737

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa jeg vet! Ønsker meg den i 100g-plate (egentlig i 200g, men mindre lurt for kroppen..)

Anonymous poster hash: db92a...8d8

Haha, skulle ønske de kunne fått en 100 (50-60g) i jappen! Så kjipt å kjøpe en så dyr 200 grams så liker man den ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...