Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

De ferdigrettene med thai ser spennende ut! Lurer veldig på kvaliteten på kyllingen. Pleier å styre unna slike ferdigretter, da det aldri pleier å være ordentlig kyllingfilet. Er alltid sånn "glatt" og fettete avskjær. Sånn typisk "salatkjøtt" og sånn man får i wraps i kantiner osv..



Anonymous poster hash: 60b3f...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De ferdigrettene med thai ser spennende ut! Lurer veldig på kvaliteten på kyllingen. Pleier å styre unna slike ferdigretter, da det aldri pleier å være ordentlig kyllingfilet. Er alltid sånn "glatt" og fettete avskjær. Sånn typisk "salatkjøtt" og sånn man får i wraps i kantiner osv..

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

https://www.google.no/?gfe_rd=cr&ei=n4nvVObwKeSO8QeHkIGYCQ&gws_rd=ssl#safe=off&q=nice+n+easy+thai

Disse har jeg kjøpt på Rimi i det siste, ser ut til å være det samme men annen produsent. Er også produsert i thailand og smaker ganske likt det du får i thailand :) I disse er det i alle fall ordentlig kyllingfilet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ferdigrettene med thai ser spennende ut! Lurer veldig på kvaliteten på kyllingen. Pleier å styre unna slike ferdigretter, da det aldri pleier å være ordentlig kyllingfilet. Er alltid sånn "glatt" og fettete avskjær. Sånn typisk "salatkjøtt" og sånn man får i wraps i kantiner osv..

Anonymous poster hash: 60b3f...e97

Vi har hatt de lenge på den butikken jeg jobber i, har smakt den gule og de smaker veldig godt :) skulle ikke tro det var frossen mat :P

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt de lenge på den butikken jeg jobber i, har smakt den gule og de smaker veldig godt :) skulle ikke tro det var frossen mat :P

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Har smakt den indiske (tikka masala eller noe?) og den synes jeg var ganske god, veldig god ris! Prøvde en av de andre også, sweet&sour tror jeg, men syntes den hadde litt "slimete" saus.. men så er jeg ikke kjempeglad i sånn type asiatisk så jeg er kanskje ikke en god dommer. Kyllingen var ok, litt slapp (typisk mikro-konsistens) men ikke fettete/trevlete/ekkel.

Endret av SoftKitty
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du mer enn 3 gule?

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Ja, tror det var ganske jevn fordeling, har i alle fall vært det så langt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dentoi-forside-lakrischili.png

Har smakt denne, Dent Oi! Lakris & Chili, og den var ganske god, faktisk! :laugh: Smakte skikkelig salt lakris, med liten bismak av chili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Zeroh med sitron og lime smaker godt dersom man blander den veldig svakt! Vanligvis liker jeg sterk saft, men denne synes jeg ble for søt. Den lukter liksom bedre enn den smaker.

Helt enig! Eneste saften jeg har smakt som er best veldig svak. Jeg fikk skikkelig høye forventninger da jeg luktet på den, men blandet den altfor sterkt første gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! Eneste saften jeg har smakt som er best veldig svak. Jeg fikk skikkelig høye forventninger da jeg luktet på den, men blandet den altfor sterkt første gangen.

Svakt blandet og iskald var den faktisk ok.

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supercheese var helt grei. Minner meg veldig om en annen type chips fra barndommen men klarer ikke finne ut hvilken. Den har mer krydret smak enn cheese doodles, men foretrekker den gode gamle anyday.

Kjøpt på Meny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte biola smoothie med blåbær i dag. Ikke god :( Kastet den etter noen slurker.

Virket ikke som smoothie i det hele tatt. Var som å drikke blåbæryoghurt.

De nye ostepopene fra OLW kommer forresten 16.mars. Står på Orkla sine sider:)



Anonymous poster hash: 60b3f...e97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

dentoi-forside-lakrischili.png

Har smakt denne, Dent Oi! Lakris & Chili, og den var ganske god, faktisk! :laugh: Smakte skikkelig salt lakris, med liten bismak av chili.

Er det den samme som denne?

7041111117013_Dent-OI-Hot-Render-3D-1-80Den er ihvertfall min favoritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte snickers med hasselnøtt i dag - limited edition.

Hvordan var den i forhold til den vanlige med peanøtter?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte å den med paprika vil være best men de anmeldelsene jeg har lest (2 stk) likte ikke paprikavarianten.

Min Meny var utsolgt for creme fraiche dagen etter slipp men hadde masse paprika igjen.... :P

Her er det motsatt, har sett den med creme fraiche i flere butikker, men har vært tomt for den med paprika i to butikker jeg har vært i. Spansk paprika er min favoritt av vanlig sørlandschips så har troa på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det den samme som denne?

7041111117013_Dent-OI-Hot-Render-3D-1-80Den er ihvertfall min favoritt..

Det kan godt være. Jeg har aldri smakt den derre Dent Oi Hot, men jeg synes ikke den med Chili var veldig hot altså. Er litt "piff" i den kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...