Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Noen som vet mer om når i mars Stratos med nøtter kommer? Står like håpefull foran sjokoladehyllen, men har stort sett klart å ha viljestyrke nok til ikke å ta med noe annet...enn så lenge. Lengter etter denne sjokoladen!

Og appelsin og krokan- sjokoladen. men mistenker det kun er jeg i hele landet som spiste den.... .

16. Mars..

Anonymous poster hash: 73cfe...f0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet mer om når i mars Stratos med nøtter kommer? Står like håpefull foran sjokoladehyllen, men har stort sett klart å ha viljestyrke nok til ikke å ta med noe annet...enn så lenge. Lengter etter denne sjokoladen!

Og appelsin og krokan- sjokoladen. men mistenker det kun er jeg i hele landet som spiste den.... .

Googlet meg nettopp frem til en facebookside der det stod at den kommer om 11 dager.

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår fikk jeg tilbudsavis fra rema1000. Også hadde de en side med nyeheter. Men på den siden var det ilde av en Nugatti-crisp boks? Den er vel ikke ny?

Har den vært borte og kommet tilbake? ELler fått mindre boks ellerno? :vetikke:

Jeg aner ikke om den har vært ute av markedet, men boksen er hvertfall halvert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen her som har smakt cottage cheese med granateple og jordbær?

Jepp. Den smaker veldig syntetisk...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen til Stratos med nøtter nå. Ser virkelig frem til den kommer :)

Bare dumt jeg er vekkreist når den kommer i butikkene, men da har jeg noe å se frem til når jeg kommer hjem :D

Håper snart oero hysteriet roer seg helt. Mest oppskrytte ting som finnes denne kjeksen som skal pakkes inn i alt.

Jeg er HELT enig med deg. Stratos med nøtter- Can't wait, Oreo- who cares? Skjønner virkelig ikke greia.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket prisen i dag. 39,60kr skal de ha på Kiwi. Drøy økning fra ca 23kr. Polarbrød er i alle fall utelukket for min del nå ...

Jeg så de i dag, det er skikkelig drøyt for den lille forandringen. På Rema var de litt "billigere" 35 eller 36 kroner.

Anonymous poster hash: 3b230...eef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Jeg aner ikke om den har vært ute av markedet, men boksen er hvertfall halvert nå.

Så teit, hva i all verden var vitsen med det :vetikke: Spiser ikke nugatti crisp lenger, men husker at den ble så fort tom i utgangspunktet... Den nye blir vel nesten som en porsjons-pakke for heftige nugatti-spisere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen her som har smakt cottage cheese med granateple og jordbær?

Ja, likte den ikke noe særlig. Synes også det burde vært noe sprøtt som for. eks nøtter oppi,for konsistensen sin del.

Kommer ikke til å kjøpe igjen.

Anonymous poster hash: ed562...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva sin nye juice med rødbeter, bringebær, sitron, eple, søtpotet og gulrot var veldig god! :D kommer til å kjøpe den igjen

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har sett Fanta jordbær og kiwi i butikkene enda? denne skal visstnok erstatte peachy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har sett Fanta jordbær og kiwi i butikkene enda? denne skal visstnok erstatte peachy.

Den er supersøt og syntetisk. Smaker som sånt fake godishuset-jordbærgodteri. Kiwismak var det i hvertfall ikke.

Og jeg pleier vanligvis å like alle Fantavariantene som her vært opp i gjennom årene. Denne kjøper jeg ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Smakte kims-deep cut salt idag. Syntes den var litt kjedelig og smakløs? Smakte ikke så mye salt av den... :( konsistensen var heller ikke en favoritt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunniva sin nye juice med rødbeter, bringebær, sitron, eple, søtpotet og gulrot var veldig god! :D kommer til å kjøpe den igjen

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Kjøpte denne i dag, tenker å prøve den andre i neste uke. Den var jo god, men litt vel syrlig, spør du meg.

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smakt oreo-is som krone-is:)

Veldig god!



Anonymous poster hash: ed562...cf0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

De nye Lindt-sjokoladene er himmelen i en eske. Og akkurat passe store! Har prøvd den med popcorn og den med cookies and cream, var det vel. Kjøpt på Meny for rundt 35 kroner stykket, men nam! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om ostepoppene fra owl er kommet? Evt når?



Anonymous poster hash: 01102...0f8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Dent Oi med pære og lakris var helt grei! Smakte nesten likt som den vanlige gule, men hadde et øøøørlite preg av pære :)

Endret av Ennasus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...