Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Leste en plass at de nye ostepopene kommer etter påske.

Fant hobby med cola i dag. Så litt småskummelt ut, men jeg måtte kjøpe en for å prøve. Har ikke smakt ennå, men den blir nok åpnet i løper av kvelden

Hobbysjokolade med colasmak?? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Flodhestene

Hobby med cola ja. Geleen var med cola smak, sjokoladen og skummet var likt. Jeg syns ikke den var noe, men mannen likte den. Holder meg til den vanlige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Hobby med cola ja. Geleen var med cola smak, sjokoladen og skummet var likt. Jeg syns ikke den var noe, men mannen likte den. Holder meg til den vanlige

post-74251-11159_thumb.jpg

post-74251-11182_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Hvilken coop extra?

Nei, det seier eg ikkje du. Men fins det her, så fins den vel i Bergen, Oslo osv også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hobby med cola ja. Geleen var med cola smak, sjokoladen og skummet var likt. Jeg syns ikke den var noe, men mannen likte den. Holder meg til den vanlige

Oooi det hørtes godt ut! Har de den i alle butikker?

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Nei, det seier eg ikkje du. Men fins det her, så fins den vel i Bergen, Oslo osv også.

Kan du sende meg en pm hvis den er i rogaland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Oooi det hørtes godt ut! Har de den i alle butikker?

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Vet ikke, jeg fant den på kiwi på magasin blaa i stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Den er ikkje i Rogaland :)

Ok. Takk for svar, så slipper jeg å kjøre til ølen liksom 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke, jeg fant den på kiwi på magasin blaa i stavanger.

Da må jeg sjekke ut kiwi :)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Jeg syns den nye lettrømmen med geitemelk var utrolig god! Håper virkelig at den blir i Tines sortimang en stund fremover ( men frykter at den blir tatt ut igjen, det skjer alt for ofte med varer jeg liker :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns den nye lettrømmen med geitemelk var utrolig god! Håper virkelig at den blir i Tines sortimang en stund fremover ( men frykter at den blir tatt ut igjen, det skjer alt for ofte med varer jeg liker :fnise: )

Helt enig, elsker både rømme og geitebaserte meieriprodukter, så dette var perfekt for meg. Tine, vær så snill, behold?

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hobby med cola ja. Geleen var med cola smak, sjokoladen og skummet var likt. Jeg syns ikke den var noe, men mannen likte den. Holder meg til den vanlige

Ny hyperventilerer jeg nesten her. Hvorfor har ingen advart meg om denne farlige sjokoladenyheten på vei ut i hyllene??

Anonymous poster hash: f8779...3f1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Eg fant den på ein Coop extra

Wææææ, var nettopp på min lokale Coop extra og de hadde den ikke. Håper de får den inn snart. Hva smaker den i forhold til crispo og smash? Crispo kan jeg ikke spise siden den inneholder hvetemel, men stratosen skal bære glutenfri. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Belle âme

Wææææ, var nettopp på min lokale Coop extra og de hadde den ikke. Håper de får den inn snart. Hva smaker den i forhold til crispo og smash? Crispo kan jeg ikke spise siden den inneholder hvetemel, men stratosen skal bære glutenfri. :D

Crispo kanskje? Ikkje smash, for den var ikkje salt. Den var bare så god, men den forsvant innen 5 minutt 😡

Kosta 40 kr :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Crispo kanskje? Ikkje smash, for den var ikkje salt. Den var bare så god, men den forsvant innen 5 minutt

Kosta 40 kr :)

Høres bra ut! Savner crispo nemlig. :) Håper jeg finner den snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Flodhestene

Ny hyperventilerer jeg nesten her. Hvorfor har ingen advart meg om denne farlige sjokoladenyheten på vei ut i hyllene??

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Ble ganske overrasket da jeg fant den for jeg har ikke lest noe om den verken i aviser, på nidar.no eller nidar face ( har venta veldig på rød stratos så har sjekka der daglig i tilfelle den skulle komme før tia ☺️)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte grønn Poppa chips idag, det var ikke godt! Det var godt sånn med en gang jeg puttet den i munnen, men så smakte det veldig rart og litt vondt, og så ble det som å tygge på vond papp. Skal ikke kjøpe den igjen.

Jeg så Japp-is i eske på Meny idag, det er vel nytt..? Mener Japp-isen kom tilbake som småis ifjor eller noe etter å ha vært borte lenge. Elsker Japp-is :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...