Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Flodhestene

Rød stratos er kjempe godt. Nøttene er slik de skal være 😄 Men den gule var ikke god. Spist en remse med ruter og resten ligger i skuffen ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dorosseru

kjøpte med meg Freia Smoothie sjokolade med mango og banan. Har ikke smakt ennå, men er veldig spent da jeg elsker sjokolade og banan som kombo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte med meg Freia Smoothie sjokolade med mango og banan. Har ikke smakt ennå, men er veldig spent da jeg elsker sjokolade og banan som kombo :)

Var det sånn rull? :) den mannen kjøpte var pasjonsfrukt og jordbær

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Var det sånn rull? :) den mannen kjøpte var pasjonsfrukt og jordbær

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Ja var det. Lette etter den med Pasjonsfrukt og jordbær også, men den fant jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var det. Lette etter den med Pasjonsfrukt og jordbær også, men den fant jeg ikke :)

Spennende! Elsker også banan sjokolade! Du må si om den var god!

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett over alt uten å finne den. Nesten som jeg lurer på om den ikke er tatt inn i butikker i Bergen.

Et sted i Bergen finnes den iallefall, en venninne hadde den med på vinkveld i dag. Hun handler som regel på butikkene rundt laksevåg/fyllingsdalen. Den var forresten ikke noe særlig, jeg ble skuffet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker godt den pankopanerte torskefileten til Lerøy, fiskenuggetene er også gode.

Husker ikke nøyaktig når den kom i butikkene, men Hennig Olsens Inspira sjokoladeis med cookie dough og mørk sjokoladesaus, er også veldig god.



Anonymous poster hash: 65b91...1a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fant jeg omsider de nye stratosene i går.

Den med nøtter var himmelsk, rett og slett snadder.

Den andre var ikke noe særlig, da er Crispo langt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Stratos med nøtter var fantastisk! Like god som jeg husket den. Ikke sett den gule enda, men gleder meg til å smake. Jeg kan ikke spise crispo siden det er hvetegluten i den, så håper denne kan være en erstatning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig mye styr med den røde stratosen.. Det er vel begrenset hvor spennende det er med stratos med biter av hassel i?? Skjønner ikke hypen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

p

Spennende! Elsker også banan sjokolade! Du må si om den var god!

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Har smakt på den nå, og den var ikke så god som jeg trodde. Var lite banansmak og nesten bare mango :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

p

Har smakt på den nå, og den var ikke så god som jeg trodde. Var lite banansmak og nesten bare mango :sjenert:

Åå, hadde håpet den var som banan twist :)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har alltid hatt en viss forkjærlighet for Hobby, men med colasmak? :frown: Noen som har smakt?Hobby-Cola_medium.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har alltid hatt en viss forkjærlighet for Hobby, men med colasmak? :frown: Noen som har smakt?Hobby-Cola_medium.jpg

Gå litt tilbake i tråden...

Jeg likte den ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, jeg har alltid hatt en viss forkjærlighet for Hobby, men med colasmak? :frown: Noen som har smakt?Hobby-Cola_medium.jpg

Den er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte med meg Freia Smoothie sjokolade med mango og banan. Har ikke smakt ennå, men er veldig spent da jeg elsker sjokolade og banan som kombo :)

Jeg er så nysgjerrig på dette produktet. Hva er det for noe og er det noen som har link?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har alltid hatt en viss forkjærlighet for Hobby, men med colasmak? :frown: Noen som har smakt?Hobby-Cola_medium.jpg

Den var ikke vond, men heller ikke spesiellt god :P

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så nysgjerrig på dette produktet. Hva er det for noe og er det noen som har link?

Fikk ikke opp direktelink, men du kan f.eks. google Narvesen nyheter så får du opp bilde og tekst om denne sjokoladen.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...