Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Gjest Inggolf

Å herregud! Når kommer denne? Vilhavilhavilha!

Anonymous poster hash: f8779...3f1

Alt som snakkes om her for tiden har kommet/kommer med vareutslippen nå :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant dent OI med banan og jordbær på Staoil i stad.Den kan anbefales :)



Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til å smake potetsalat med bernaise jeg! Elsker bernaise:D

Så flere andre ting som blir fint å smake også, feks de indisk-pulver-greiene fra Toro:) Har ikke funnet så mange gode artikler om hva som slippes da, bare den ene som ble lenket tidligere her..? Er slippet 1. mai eller senere..?

De som etterlyste Kvikk Lunch-kjeks, den Sjokoklem fra Freia er nesten som Kvikk Lunch bare med lysere sjokolade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer en ny burn zero mango crush, er spent på den! Og så har det kommer cola zero på glass flaske! :D nam!

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ennasus

Kims potetgull med smakav Holiday-dipp var egentlig ganske god!

Var litt skeptisk siden jeg egentlig ikke er fan av dippen, men utrolig nok overrasket den! Første biten var litt sånn "hmm,hva er dette fornoe rart..." også etterhvert klarte jeg ikke stoppe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snurt! Til og med Freia sin egen butikk har ikke Kokos-sjokoladen! :snurt:

Har du sjekket ICA? De reklamerer for den denne uken, den er på tilbud til og med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket ICA? De reklamerer for den denne uken, den er på tilbud til og med :)

Ica er så langt unna meg.. men mulig jeg må ta en avstikker dit altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått masse nytt på jobb idag! Pizzamel, confecta lavkalori kakao, piano softis (sånn du lager selv), sånn gummigodteripizza som fantes før i tiden, japp med nøtter, mørk sjokolade med pecan og havsalt tror jeg?, flere typer rundstykker, ciabatta, potethjørner (potetskiver av noe slag)

Kommer masse imorgen også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kesam med pasjonsfrukt var veldig god. Iste med granateple, sparkling var og god.

Bonaqua med jordbær/kiwi var grusom syntetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kesam med bringebær var helt fantastisk, spesial produkt bare for Coop enn så lenge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kims potetgull med smakav Holiday-dipp var egentlig ganske god!

Var litt skeptisk siden jeg egentlig ikke er fan av dippen, men utrolig nok overrasket den! Første biten var litt sånn "hmm,hva er dette fornoe rart..." også etterhvert klarte jeg ikke stoppe :P

What? Hvor fant du denne chipsen? Må smake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått masse nytt på jobb idag! Pizzamel, confecta lavkalori kakao, piano softis (sånn du lager selv), sånn gummigodteripizza som fantes før i tiden, japp med nøtter, mørk sjokolade med pecan og havsalt tror jeg?, flere typer rundstykker, ciabatta, potethjørner (potetskiver av noe slag)

Kommer masse imorgen også :)

Hvordan funker den piano soft isen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ENDELIG fant jeg Kokos!! Namm!! Kjøpte 2 stk (på Ica) og nå har jeg spist opp en halv på null komme niks.

Den er litt sånn kokos-varianten av after eight tenker jeg. Sikkert pga den er flat med mørk sjokolade jeg tenker det. Veldig god!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG fant jeg Kokos!! Namm!! Kjøpte 2 stk (på Ica) og nå har jeg spist opp en halv på null komme niks.

Den er litt sånn kokos-varianten av after eight tenker jeg. Sikkert pga den er flat med mørk sjokolade jeg tenker det. Veldig god!

Er det kokosfyll eller er den mikset inn i sjokoladen?

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...