Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Kan hende det bare er jeg som aldri har sett dette før, men ramlet over pandalakris med sitronsmak i dag. Noen som har smakt?



Anonymous poster hash: 0e4c0...48e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finner ikke geiterømmen i noen av nærbutikkene i OSlo nå. Er den allerede tatt ut av sortimanget?



Anonymous poster hash: 40a5f...cea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt avsporing men: jeg bruker ikke boil in bag ris for å slippe å måle opp vann og ris. Det er jo ikke noe stress. Jeg bruker det fordi den brenner seg ikke.

Beklager, siste off-topic:

Hvorfor brenner risen seg? Er ikke det fordi man har feil mengde ris eller vann? *nei, jeg har aldri kokt løs ris...*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, siste off-topic:

Hvorfor brenner risen seg? Er ikke det fordi man har feil mengde ris eller vann? *nei, jeg har aldri kokt løs ris...*

Mange koker vel ris på litt for høy varme, da kan den brenne seg. Eller hvis man glemmer tiden litt.

Jeg liker boilinbag fordi den blir perfekt hver gang, jeg får det ikke helt til ellers :P

Eneste fordelen jeg kan se med boilinbag-pasta er at man ikke må bruke dørslag.. men man kan jo alltids sile vannet med lokket..

Anonymous poster hash: 76a55...2fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, siste off-topic:

Hvorfor brenner risen seg? Er ikke det fordi man har feil mengde ris eller vann? *nei, jeg har aldri kokt løs ris...*

For min del fordi jeg glemmer den mens jeg kokkelerer med andre ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det produktet kan virkelig ikke vare særlig lenge!

Det kan riktignok være bli mye enklere å få èn porsjon,

i stedenfor femti, men synes alikevell dette er toppen av latskap :lol:

(Det må sies at jeg IKKE er en av disse KG-damene som sammenlikner

halv/hel-fabrikata og andre enkle løsninger med djevelen selv)

Jeg jobber i butikk og når vi fikk den inn for noen måneder siden måtte jeg bare le. Ser ingen gode poeng med å kjøpe den.

Vi har foreløpig solgt 1, dama kom i kassen min og jeg hadde sååå lyst til å spørre henne om hva som fikk henne til å velge boil in bag pasta, men turte ikke siden hun ikke er en av de faste kundene jeg pleier å prate og tulle med:P

Anonymous poster hash: d008c...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toblerone crushed corn- er den ny? Jeg hadde ikke sett den før, og den var himmelsk god! Gode, gamle Toblerone med smak av små, salte maisbiter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket Coop (større butikker)? Min lokale Coop Extra som ligger i Nord fikk inn etter påske. Vil tro de får fra samme lager.

Anonymous poster hash: b987d...7cc

Takk, jeg ble litt optimistisk nå! :) Har riktignok sjekket to Coop Extra denne uka, og OBS forrige uke, men skal prøve OBS igjen i dag. :)

Anonymous poster hash: 25b17...789

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tekola

Toblerone crushed corn- er den ny? Jeg hadde ikke sett den før, og den var himmelsk god! Gode, gamle Toblerone med smak av små, salte maisbiter.

Hei, hei, hei! Du kan ikke si sånt uten mer info! Hvor i alle dager kjøpte du den biten av himmelen? :bond::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Jeg jobber i butikk og når vi fikk den inn for noen måneder siden måtte jeg bare le. Ser ingen gode poeng med å kjøpe den.

Vi har foreløpig solgt 1, dama kom i kassen min og jeg hadde sååå lyst til å spørre henne om hva som fikk henne til å velge boil in bag pasta, men turte ikke siden hun ikke er en av de faste kundene jeg pleier å prate og tulle med:P

Anonymous poster hash: d008c...762

Heheee, er like nyskjerrig som deg :ler: hvor mye koster denne herligheten? Det lurer jeg på!! Kan tenke meg at den ikke akkuratt er billig...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, hei, hei! Du kan ikke si sånt uten mer info! Hvor i alle dager kjøpte du den biten av himmelen? :bond::sikle:

Tax-free. Men hvis Toblerone selges andre steder, så kan det godt være de har der også. Den lå så stille og fredelig ved siden av de andre typene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:

Endelig, jeg fant ny ostepop!

En pose med fransk ostepop er kjøpt men enda ikke prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat smakt Go Morgen Zero Sommer med lime og sitron! Jeg synes den var god, frisk og fin, og bra balanse mellom det søte og syrlige. Blir gjenkjøp for min del! Jeg kjøpte forresten på Narvesen Byporten (Oslo).

Endret av Via
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Heheee, er like nyskjerrig som deg :ler: hvor mye koster denne herligheten? Det lurer jeg på!! Kan tenke meg at den ikke akkuratt er billig...

Husker ikke helt, men mener å huske at den koster mer enn en vanlig pakke:P

Anonymous poster hash: d008c...762

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Clavel

Både Go Morgen Zero sitron/lime og ananas/kokos var friske og gode! Bedre enn smakene (bringebær og mango) som fins fra før syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Go Morgen Zero sitron/lime og ananas/kokos var friske og gode! Bedre enn smakene (bringebær og mango) som fins fra før syns jeg

Hvor kjøpte du de? :)

Anonymous poster hash: 21aee...f10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...