Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som vet om det finnes slike Vicks halstabletter fortsatt, de som kom i små pakke og var rektangulære? Syns den var veldig bra og hjalp mot sår hals i motsetning til andre produkter i dag.

NB! Stort bilde i spoiler!

VICK+halstabletter+reklam+i+GP+1970.jpg

Edit: Kan legge til mer info: de var kanskje mest tilgjengelig for ~10 år siden og kom vel i 3 fargepakker: lilla (den beste i mine øyne), blå og gul. Tviler at de finnes i Norge lenger, men kanskje i Sverige? Noen som vet?

Endret av Devilheart
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes slike Vicks halstabletter fortsatt, de som kom i små pakke og var rektangulære? Syns den var veldig bra og hjalp mot sår hals i motsetning til andre produkter i dag.

NB! Stort bilde i spoiler!

VICK+halstabletter+reklam+i+GP+1970.jpg

Ååååå ja de var så gode 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dorosseru

Har smakt begge stratosene nå og det blir ikke gjenkjøp. Vil jeg ha nøttesjokolade går jeg heller for den med polly peanøtter i, og vil jeg ha crisp så er Crisposjokoladen mye, mye bedre enn Stratos crisp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det finnes slike Vicks halstabletter fortsatt, de som kom i små pakke og var rektangulære? Syns den var veldig bra og hjalp mot sår hals i motsetning til andre produkter i dag.

NB! Stort bilde i spoiler!

VICK+halstabletter+reklam+i+GP+1970.jpg

Edit: Kan legge til mer info: de var kanskje mest tilgjengelig for ~10 år siden og kom vel i 3 fargepakker: lilla (den beste i mine øyne), blå og gul. Tviler at de finnes i Norge lenger, men kanskje i Sverige? Noen som vet?

De selger sånne lilla halsdrops på apoteket i hjemkommunen min. Var sikker på at det var Vicks, men etter litt googling fant jeg ut at det må være Halls Blackcurrant jeg tenker på... Jeg var nemlig sikker på at det var de jeg pleide spise som barn, men nå lurer jeg på om pakningen bare er veldig lik?

Anonymous poster hash: c551e...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var innom kiwi i dag, ingen stratos der heller. Gir snart opp hele sjokoladen :P

Den var ikke noe å skryte av uansett så du går ikke glipp av noe :P

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye Zeroh saften med sitron&lime smaker HELT fantastisk! Leste en anmeldelse en plass og den fikk ikke gode skussmå, så jeg var litt skeptisk, men kjøpte det likevel, og angrer ikke, for å si det sånn.



Anonymous poster hash: faa08...1bd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har smakt begge stratosene nå og det blir ikke gjenkjøp. Vil jeg ha nøttesjokolade går jeg heller for den med polly peanøtter i, og vil jeg ha crisp så er Crisposjokoladen mye, mye bedre enn Stratos crisp :)

Har stratos med nøtter enda ikke kommet? :vetikke:

Skulle visst lest litt bedre ja :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stratos med nøtter enda ikke kommet? :vetikke:

Jeg har sett over alt uten å finne den. Nesten som jeg lurer på om den ikke er tatt inn i butikker i Bergen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett over alt uten å finne den. Nesten som jeg lurer på om den ikke er tatt inn i butikker i Bergen.

Så kjedelig :sukk: Kanskje du kan skrive til Nidar og høre hvor de har den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen hadde kjøpt med seg smil smoothie i dag :) den var veldig god, mye pasjonsfrukt smak

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Mannen hadde kjøpt med seg smil smoothie i dag :) den var veldig god, mye pasjonsfrukt smak Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Smil smoothie? Hvor, hvor? Hørtes god ut!

Gubben er på vei hjem nå med stratos med nøtter, gleder meg til å smake! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Smil smoothie? Hvor, hvor? Hørtes god ut!

Gubben er på vei hjem nå med stratos med nøtter, gleder meg til å smake! :)

Han hadde kjøpt på shell :) friske og gode! :D

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Han hadde kjøpt på shell :) friske og gode! :D Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Aha, takk! Da må jeg innom Shell og snoke! :D Hørtes veldig friskt og godt ut ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen hadde kjøpt med seg smil smoothie i dag :) den var veldig god, mye pasjonsfrukt smak

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Mannen kom hjem med en slik.

Den var god i smak, men litt rart sammen med sjokolade.

Overraskende frisk forresten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...