Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Kjøpte en eske idag og har laget meg en kopp nå.

Jeg er ikke glad i chai som te, men som kaffe var den god.

Savner jeg en klatt krem på toppen tro?

Ja, jeg trodde den skulle være søtere, så litt bra den ikke var det. Ja krem med et dryss kardemomme og kanel kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg smakt to glutenfrie brød fra Coop. Pris ca. 25,- (tror jeg...). Et mørkt og et lyst. Begge brødene er på 500 g. og stekt i stekepose. Jeg synes ingen av dem smakte særlig godt, og det mørke var nesten helt uspiselig.

Men kanskje de som faktisk er glutenintolerante liker disse? Noen andre som har prøvd?

Det lyse brødet inneholder faktisk tyttebærsyltetøy :fnise: Det kjennes ikke på smaken...

Forresten er jeg veldig spent på å smake det nye sjiraffbrødet som inneholder gulrot. Jeg er stor fan av brød med gulrot, men har ikke funnet i butikker på mange år, så da har jeg lagd dem selv.

Den uten gluten fra Coop var helt grei, sjiraff brødet var kjempegodt!

Prøvde den bulgur salaten idag,den blir det gjenkjøp av! Veldig god, men ganske sterk siden den er med chili

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en eske idag og har laget meg en kopp nå.

Jeg er ikke glad i chai som te, men som kaffe var den god.

Savner jeg en klatt krem på toppen tro?

Men men, er ikke dette en type te? Chai er jo indisk og betyr nettopp te? :overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men men, er ikke dette en type te? Chai er jo indisk og betyr nettopp te? :overrasket:

Jo, men man får jo kjøpt chai latte og det er jo det denne pakken er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chai latte er te med melk.

Nettopp! Det er derfor jeg reagerte på formuleringen "Jeg er ikke glad i chai som te, men som kaffe var den god". :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har prøvd Solo med bringebær i dag.
Den var helt grei. Ikke noe jeg klarer å drikke en hel halvliters flaske av, men den er sikkert veldig god på sommeren med isbiter i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Det er derfor jeg reagerte på formuleringen "Jeg er ikke glad i chai som te, men som kaffe var den god". :vetikke:

Det skjønte ikke jeg heller noe av. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp! Det er derfor jeg reagerte på formuleringen "Jeg er ikke glad i chai som te, men som kaffe var den god". :vetikke:

Dårlig formulert av meg bare...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde den gule Stratosen aka. Stratos Krønsj i dag. Den var nyydelig, minte om en luftig Crispo :rodmer: dumt jeg bare fikk smake en bit da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ååååh, har de nye stratosene kommet? Skulle jo ikke komme før 16.mars. Håper ikke krønsj inneholder hvetemel. Gleder meg masse til stratos med nøtter, den har vært dypt savnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, har de nye stratosene kommet? Skulle jo ikke komme før 16.mars. Håper ikke krønsj inneholder hvetemel. Gleder meg masse til stratos med nøtter, den har vært dypt savnet.

Begge er glutenfrie i følge nidars allergentabell :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååh, har de nye stratosene kommet? Skulle jo ikke komme før 16.mars. Håper ikke krønsj inneholder hvetemel. Gleder meg masse til stratos med nøtter, den har vært dypt savnet.

Nei, men jeg jobber i butikk, og vi fikk inn en sjokoladeplate som smaksprøve før den slippes i butikken vår av Nidars leverandør :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Nei, men jeg jobber i butikk, og vi fikk inn en sjokoladeplate som smaksprøve før den slippes i butikken vår av Nidars leverandør :D

Aha, sånn ja. :) Gleder meg til å smake! Hørtes veldig god ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, sånn ja. :) Gleder meg til å smake! Hørtes veldig god ut.

Ja, må legge av penger til å storhandle Stratos 16. mars :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Inggolf

Ja, må legge av penger til å storhandle Stratos 16. mars :rodmer:

Hehe, samme her! Da skal butkkene raides! :D

Ser for meg den episoden av friends hvor kundene stormer inn akkuratt i det butikken åpner etter å ha ventet i timesvis for å kapre til seg sin drømmekjole på supersalg.........Bytt ut disse skuespillerne med visse KG-brukere og kjole med to forskjellige stratosplater, så kommer du til det som jeg ser for meg nå :ler:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Ser for meg den episoden av friends hvor kundene stormer inn akkuratt i det butikken åpner etter å ha ventet i timesvis for å kapre til seg sin drømmekjole på supersalg.........Bytt ut disse skuespillerne med visse KG-brukere og kjole med to forskjellige stratosplater, så kommer du til det som jeg ser for meg nå :ler:

:hoho: nå lo jeg høyt! :D Er jo bare den ene som skal bli i butikkene og i tilfelle den som taper stratosvalget er dødsgod må det jo hamstres. :P Og jeg som prøver å spise godis bare på fredag og lørdag, eheeeeh, går like dårlig hver uke. :P Spiser ikke så mye av gangen da og det hjelper jo. Hadde vært noe annet om jeg spiste en 200 grams om dagen. Dog har jeg ikke spist sjokolade siden søndag nå, bra til meg å være. :) Prøve å vente til fredag. Teit at den 16.er på en mandag da, burde blitt sluppet på fredag den 13.i stedet. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Synes de har fått forferdelig lite nyheter her jeg bor.

Har sett etter en ny gresk yoghurt fra Synnøve. Tror den heter Power eller noe sånt og er i svart beger.

Ellers har jeg smakt en ny kremost. Chili og lime. Var grei nok, men smakte mye lime og lite chili. Hot stod det på boksen. Jeg er ikke enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...