Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om denne er helt ny, men den har nettopp kommet ut i butikkene rundt her, og smaker veldig likt melkedrøm. Kjempegod! :bolledeig:

IDShot_540x540.jpg

Å herregud den ser fantastisk ut!!!

Jeg prøvde Fun light med mangosmak i dag, veldig god :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må tydeligvis på Meny en tur, for de "Hello my name is" sjokoladene fra Lindt er dødsgode!! De finnes i mange smaker, jeg har smakt crunchy nougat, caramel brownie, og cookies and cream, den siste er helt himmelsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må tydeligvis på Meny en tur, for de "Hello my name is" sjokoladene fra Lindt er dødsgode!! De finnes i mange smaker, jeg har smakt crunchy nougat, caramel brownie, og cookies and cream, den siste er helt himmelsk.

Hvordan er konsistensen inni? Og er det flytende karamell i den "salt karamell"?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er konsistensen inni? Og er det flytende karamell i den "salt karamell"?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Strawberry cheesecake er i alle fall myk, men ikke flytende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg allerede til neste år for å se hvilken nye produkter som kommer da :fnise:

Denne dagen er pokker meg i ferd med å bli større en nasjonaldagen vår:)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lakerol salty caramel dropsene er bare nydelige. :wow: Helt hekta. Bare synd jeg blir så oppblåst av å spise for mange, tåler ikke sorbitol og maltitol. :(

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er dette?? :)

Skulle stå nestle :P men er i samme serie som de cappuchino og mocca posene :)

nestle-chai-tea-latte-1.jpg

Endret av pinar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå nestle :P men er i samme serie som de cappuchino og mocca posene :)

nestle-chai-tea-latte-1.jpg

Den har jeg sett på kiwi :)

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er konsistensen inni? Og er det flytende karamell i den "salt karamell"?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

De er myke ja, aner ikke hvordan salt karamell smaker, har bare smakt de jeg nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er konsistensen inni? Og er det flytende karamell i den "salt karamell"?

Anonymous poster hash: fc1d8...737

Det er vanlig lakerolkonsistens, men med karamellsmak. Den er kjempegod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg smakt to glutenfrie brød fra Coop. Pris ca. 25,- (tror jeg...). Et mørkt og et lyst. Begge brødene er på 500 g. og stekt i stekepose. Jeg synes ingen av dem smakte særlig godt, og det mørke var nesten helt uspiselig.

Men kanskje de som faktisk er glutenintolerante liker disse? Noen andre som har prøvd?

Det lyse brødet inneholder faktisk tyttebærsyltetøy :fnise: Det kjennes ikke på smaken...

Forresten er jeg veldig spent på å smake det nye sjiraffbrødet som inneholder gulrot. Jeg er stor fan av brød med gulrot, men har ikke funnet i butikker på mange år, så da har jeg lagd dem selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg smakt to glutenfrie brød fra Coop. Pris ca. 25,- (tror jeg...). Et mørkt og et lyst. Begge brødene er på 500 g. og stekt i stekepose. Jeg synes ingen av dem smakte særlig godt, og det mørke var nesten helt uspiselig.

Men kanskje de som faktisk er glutenintolerante liker disse? Noen andre som har prøvd?

Det lyse brødet inneholder faktisk tyttebærsyltetøy :fnise: Det kjennes ikke på smaken...

Forresten er jeg veldig spent på å smake det nye sjiraffbrødet som inneholder gulrot. Jeg er stor fan av brød med gulrot, men har ikke funnet i butikker på mange år, så da har jeg lagd dem selv.

I dag har jeg smakt to glutenfrie brød fra Coop. Pris ca. 25,- (tror jeg...). Et mørkt og et lyst. Begge brødene er på 500 g. og stekt i stekepose. Jeg synes ingen av dem smakte særlig godt, og det mørke var nesten helt uspiselig.

Men kanskje de som faktisk er glutenintolerante liker disse? Noen andre som har prøvd?

Det lyse brødet inneholder faktisk tyttebærsyltetøy :fnise: Det kjennes ikke på smaken...

Forresten er jeg veldig spent på å smake det nye sjiraffbrødet som inneholder gulrot. Jeg er stor fan av brød med gulrot, men har ikke funnet i butikker på mange år, så da har jeg lagd dem selv.

Gulrotbrød er det eneste brødet vi spiser hjemme! De har det i alle matbutikker her jeg bor :O

Anonymous poster hash: be337...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gulrotbrød er det eneste brødet vi spiser hjemme! De har det i alle matbutikker her jeg bor :O

Anonymous poster hash: be337...673

Fins ikke gulrot brød her hvertfall

Anonymous poster hash: 65f7e...0eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er vanlig lakerolkonsistens, men med karamellsmak. Den er kjempegod!

Spørsmålet handlet om en sjoklade og ikke om de pastillene.

Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle stå nestle :P men er i samme serie som de cappuchino og mocca posene :)

nestle-chai-tea-latte-1.jpg

Kjøpte en eske idag og har laget meg en kopp nå.

Jeg er ikke glad i chai som te, men som kaffe var den god.

Savner jeg en klatt krem på toppen tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte cola life i går. Smakte vel helt greit men langt ifra ekte Cola. Kanskje som Zero, bare bittelitt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Cola Life var skikkelig smakløs, jeg! Heldigvis smakte den ikke steviabittert, men jeg kommer ikke til å kjøpe den igjen. Zero in my :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...