Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror moren er amerikansk - så at bestemoren har meksikanske aner kan godt tenkes.

Anonymkode: 1ab05...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns kjelling gjorde dårlig figur for noen år siden og. I programmet dama til .

Anonymkode: 3f987...e92

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem skal være med denne uka?

Anonymkode: 8bafa...16a

Værdame Isabella Martinsen, P3 programleder Siri Kristiansen, fotballhelt André Bergdølmo og skuespiller Benjamin Helstad.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner meg ikke på Isabella. Hun er negativ, men positiv:vetikke:

Liker heller ikke at hun stadig klør seg i ansiktet hele tiden og lage mat samtidig. 

Anonymkode: d33f6...e8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det virket som passe avslappet stemning i dag, det liker jeg :) 

Anonymkode: dec29...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella virket sur og uttilpass. Hun virket småirritert over spørsmålene hun fikk under middagen og generelt utilpass. Dårlig kokkeegenskaper og hygiene på kjøkkenet også. Hun vinner nok ikke denne runden :fnise:

Anonymkode: 16763...2db

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten irritert over hvordan Isabella lagde mat! Var jo heeelt amatør-messig... Deig i en kjele og røre med visp...ikke marinere kjøttet, og så mye lime???

Anonymkode: e08f8...ec3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella virket rar!!

Reagerte litt på at hun sa hun fikk lov å bo i leiligheten en stund, men den var ikke hennes, men kjæresten sin. Jeg tenker at enten er man samboer eller ikke. Bor man sammen, så er det "vår" leilighet.... 

Og i konkurransen ble hun jo sur....seriøst, det er jo bare for gøy eller??

Anonymkode: 1ab05...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isabella martinsen virker ikke så hyggelig som jeg trodde! Først å fremst er hun en amatør på kjøkkenet, og fikk hele tiden en sånn negativitet fra henne som var irriterende. Å i dag hvor siri lagde mat. Syns faktisk Siri lagde bedre mat enn isabella men fordi hun er så "slem" gir hun Siri 4 på begge terningkastene fordi hun vil vinne? Hvorfor gi 4 på stemning? Syns hun stemte taktisk å ikke faktisk hva hun syntes noe hun også inrømte. Hun stemte fordi hun bryr seg mer om å vinne enn å faktisk være ærlig å genuin. Er bare gøy ikke så seriøst. 

Anonymkode: fe2cf...936

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hun sier sånne unødvendige kommentarer som "min dessert var bedre buhu". Nei faktisk så ødela hun den gode isen med salt å masse svada så Siri vant nok der. Tror jeg aldri kunne hvert venn med henne fordi hun konstant er i konkurranse modus.

Anonymkode: fe2cf...936

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst Isabella, ta deg en bolle!! Jeg skjems av deg.

Dette programmet er bare for gøy, men likevel er det noen som skal vinne for en hver pris. Skjerpings!!

Anonymkode: 1ab05...250

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isabella er meg en skrue.

Forstår ikke humoren og humøret hennes. 

Mitt inntrykk er at hun er utrooolig bitch. Jeg kan ta feil, men jeg skjønner ikke annet enn at hun er veldig utrivelig.

Anonymkode: cd26d...edb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror kanskje Isabella bare prøver å være morsom. Hun høres sur ut når hun snakker, men noen er jo bare litt sånn. Sophie Elise høres også litt sånn sur og sytete ut selv om hun ikke er det.

Syns det er kjipt å drive med taktisk stemming i 4.stjerners.....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

og ingen tenker på at programmet blir jo sendt på tvn der deltakerne ser på oppførselen til hverandre.. ref dårlig oppførsel, taktikk osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Benjamin prøøøøver ihvertfall å lage god stemning - de andre virker så døve! Skuffa over Siri. Andrè er også tildels mer positiv enn S og I. I virker jo som den hurpa. Blir flau av å se på. 

Anonymkode: 832c5...99f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette må være tidenes laveste poeng en ukesvinner har fått i 4 stjernes middag. De gav jo kjempe lave terningskaster til hverandre. Mislikte Isabella skikkelig, hun kom virkelig ikke godt ut fra dette programmet. 

Gleder meg til neste uke! Den tror jeg kan bli skikkelig bra, Tiril Sjåstad Christiansen kjenner jeg ikke til, men både Emilie Nereng, Klaus Sonstad og Niklas Baarli liker jeg godt og tror det kan bli morsomt. :)

Endret av Faith-
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...