Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neste sesong går vel nå? Nye folk for meg nå ihvertfall, tror ikke det er reprise. 

Lite imponert over hun Silje noremdal. For et tacky antrekk! Hvem kommer i kortkort trang shorts i middagsselskap? Helt greit på grillings i skogen eller piknik på stranda, men foretrekker å pynte meg litt i selskap gitt. Syns hun fremstår som en bimbo, men for all del, det kan jo hende inntrykket bedre seg i de andre episodene denne uken. Så slakter henne ikke riktig enda selv om førsteinntrykket var mindre bra. 

Anonymkode: 79793...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neste sesong går vel nå? Nye folk for meg nå ihvertfall, tror ikke det er reprise. 

Lite imponert over hun Silje noremdal. For et tacky antrekk! Hvem kommer i kortkort trang shorts i middagsselskap? Helt greit på grillings i skogen eller piknik på stranda, men foretrekker å pynte meg litt i selskap gitt. Syns hun fremstår som en bimbo, men for all del, det kan jo hende inntrykket bedre seg i de andre episodene denne uken. Så slakter henne ikke riktig enda selv om førsteinntrykket var mindre bra. 

Anonymkode: 79793...70f

Jo, det er reprise

Anonymkode: 16763...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mars 2016 at 20.12, *Emma* skrev:

Nei de sier at dette var alt.

Det står at de regner med at neste sesong kommer i starten av 2017.

Ja, det er jo det jeg sier. De har gjort flere opptak, så det kommer flere episoder. Når tid, vet ikke jeg.

Anonymkode: 1ab05...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jo, det er reprise

Anonymkode: 16763...2db

Å, trodde det var nye episoder jeg. Jeg begynte å se på da Ola Conny var med og har fått for meg at det var første episoder i denne sesongen. Da har vel dette gått før det da eller så har jeg glemt å se på noen uker. Takk for svar uansett. :)  

Anonymkode: 79793...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå et dette er fra 2015, da er det ikke rart jeg ikke har sett det. 

Anonymkode: 79793...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...