Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjedelig sammensetning denne uken, ja. Sovnet under programmet igår så fikk (heldigvis) ikke med med Idars rim og ordtak, men det kommer vel garantert mer av det. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smalahåve er ikke godt og på grensen til uappetittlig! (har smakt det en gang for lenge siden). :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Vi trenger nye, morsomme kjendiser. Trenger ikke være unge, men litt mer spennende enn sånne som Idar Vollvik og Liv Grete Skjelbreid. Orker ikke å se på 4 stjerners denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg for f*** meg eksem av Idar Vollvik. Makan til klein type. Nei, fysj å fy. La oss få inn noen nye kjendiser.

Kunne blant annet tenkt meg å sett:

Davy Wathne, Ylvis, Mini Jakobsen, John Arne Riise, Jenny Skavlan,  Freddy Dos Santos, Katarina Flatland....

Anonymkode: 1ab05...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, Idar er klein. Sitter bare og skryter av alle pengene han har tjent oppgjennom årene, og hvor dyre biler han har hatt osv.

Anonymkode: 9fb75...c95

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sans for god mat har han ikke.:)

Endret av hjertesukka
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 8.3.2016 at 21.18, AnonymBruker skrev:

Jeg for f*** meg eksem av Idar Vollvik. Makan til klein type. Nei, fysj å fy. La oss få inn noen nye kjendiser.

Kunne blant annet tenkt meg å sett:

Davy Wathne, Ylvis, Mini Jakobsen, John Arne Riise, Jenny Skavlan,  Freddy Dos Santos, Katarina Flatland....

Anonymkode: 1ab05...250

Ylvis har jo laget sin egen versjon av 4-stjerners middag, hehe.

 

 

 

Endret av Faith-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bossa Nova

Jeg maktet ikke å se mer enn ti minutter med denne ukas deltakere. Klarer ikke Vår Staude fordi hun sier så mye dumt uten å skamme seg. Og dialekten til Kjetil Rekdal er ikke akkurat musikk i mine ører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella
Den 15.3.2016 at 20.34, Bossa Nova skrev:

Jeg maktet ikke å se mer enn ti minutter med denne ukas deltakere. Klarer ikke Vår Staude fordi hun sier så mye dumt uten å skamme seg. Og dialekten til Kjetil Rekdal er ikke akkurat musikk i mine ører.

Jeg synes hun er helt herlig! En smart sjarmbombe! Herlig dame, som jeg fikk enda mer sans for nå! Kan du gi noen eksempler på hva som hun burde skamme seg over å si.

Men Rekdal var trasig. Kresen på mat, har ikke respekt for sine gjester og gidder ikke anstrenge seg. Dialekten (som er ille) er faktisk det beste ved den mannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også Vår er herlig. Morsom dame som virker veldig hyggelig. Rekdal er bare Harry og dust. Måtte le da han fikk egen mat hos Henning, akkurat som et lite barn som ikke liker fisk. Dialekten hans er også redselsfull. 

Men er ikke hun Melissa vegetarianer? Står det i programmet ihvertfall. Hun spiste da kjøtt hos Vår? Kanskje hun bare er periodeveggis. Aldri hørt om henne før, men nå har ikke jeg peil på fotball heller da. :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Ja, han Rekdal er bare teit og veldig kresen. Man spiser maten som blir servert. Litt teit at fikk annen mat hos Henning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, han blir vel tilgitt alt siden han scoret mål mot Brasil en gang i tiden, haha. Men ærlig talt, det var ikke mye fire stjerners middag han serverte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lyst til å se flre bloggere på dette her :P Blant annet mammatilmichelle!! 

Anonymkode: e08f8...ec3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

16 minutter siden, Clarity skrev:

Er årets sesong ferdig eller? Ser de bare har sendt repriser denne uken.

Ja de er ferdig.

Det sto på facebooksiden deres at alle episodene for i år var over og at det ikke ble noen finale i år.
De som går i reprise nå er de som gikk mens TVN og Canal Digital ikke var enige (så det var mange som ikke fikk sett dem da de gikk første gangen.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, *Emma* skrev:

Ja de er ferdig.

Det sto på facebooksiden deres at alle episodene for i år var over og at det ikke ble noen finale i år.
De som går i reprise nå er de som gikk mens TVN og Canal Digital ikke var enige (så det var mange som ikke fikk sett dem da de gikk første gangen.)

Blir det ingen finale? Hvorfor ikke? :icon_frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Clarity skrev:

Blir det ingen finale? Hvorfor ikke? :icon_frown:

Det vet jeg ikke. Du får spørre på "4 stjerners middag" sin Facebook side. Kanskje de har hatt dårlig med seere på finalene? Jeg ser alltid 4.stjerners men har vel knapt sett en hel finale for det er jo bare stress og mas og aldri noe skikkelig matlaging.

Kanskje fler tenker som meg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ikke Sophie Elise være med i år? Så jo klipp av det, og hun skrev det på bloggen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer nok flere episoder etter hvert.

Vet at bla Kathrine Sørland, Charter-Svein osv er med....og de har ikke blitt vist enda.

Anonymkode: 1ab05...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer nok flere episoder etter hvert.

Vet at bla Kathrine Sørland, Charter-Svein osv er med....og de har ikke blitt vist enda.

Anonymkode: 1ab05...250

Nei de sier at dette var alt.

Det står at de regner med at neste sesong kommer i starten av 2017.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...