Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så god stemning og artig meny hos Emilie og så gir Niklas terningkast 3?! Snakk om kresen og sær type.

Jeg satt i alle fall og gliste. Denne uka har skikkelig god stemning :nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns han derre Niklas virker helt uspiselig. Skikkelig nedlatende. Virker som han tror Emilie er dum bare fordi hun er blogger. Han hadde faen meg fortjent å få lam imorgen også, den soppen! Eller aller helst sur fårikål av gammel sau! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Sjela skrev:

Så god stemning og artig meny hos Emilie og så gir Niklas terningkast 3?! Snakk om kresen og sær type.

Jeg satt i alle fall og gliste. Denne uka har skikkelig god stemning :nigo:

Er det samme stemninga som i Come Dine With Me? Digger gruppesammensettningen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Severus skrev:

Er det samme stemninga som i Come Dine With Me? Digger gruppesammensettningen der.

Nei der krangler jo de til de begynner å gråte og hakke på hverandre. Fire stjerners middag legger jo opp til god stemning 

Anonymkode: dec29...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker de 4 som er m denne uka. Selvom Nicklas er litt negativ syns jeg han er det på en litt positiv måte. Han har liksom litt glimt i øyet selvom han sier noe negativt. Han er i godt humør liksom. I motsetning til Isabella i forrige uke som bare virket sur. 

Tirill er jo bare skjønn. Akkurat som hun var i Råskap. Positiv og blid hele tiden :) Så hyggelig å se sånne.

Liker Emilie godt også. Selvom hun virker litt mer 'fnisete fjortis' her enn hun gjorde i 71grader Nord. Da var jeg sååååå imponert over henne. Der virket hun litt mer sånn....tja jeg vet ikke. Litt mindre fnisete... (Utrolig dårlig forklart av meg. Hun var kanskje bare mer bekvem på fjelltur enn på kjøkkenet :) .) Litt overrasket over at hun ikke hadde hørt om hverken tartar eller Carré- men kanskje jeg heller ikke visste hva det var da jeg var 20... (Husker ikke.)

Klaus er også super. Morsom, hyggelig og lager god stemning!

Alt i alt en fin uke så langt- syns jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk den som hadde besøk i dag bedre poeng enn Tiril? Fikk ikke sett i dag. 

Anonymkode: dec29...bac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, Severus skrev:

Er det samme stemninga som i Come Dine With Me? Digger gruppesammensettningen der.

Vet ikke. Aldri sett det programmet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fikk den som hadde besøk i dag bedre poeng enn Tiril? Fikk ikke sett i dag. 

Anonymkode: dec29...bac

Nei. Emilie fikk mindre enn Tiril.

Tror Tiril hadde 33 eller noe og Emilie endte vel på 27.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Severus skrev:

Er det samme stemninga som i Come Dine With Me? Digger gruppesammensettningen der.

Nei jeg syns overhode ikke det er Come dine with me stemning. Jeg eeeeelsker de britiske episodene....hahahaha...denne uka på 4stjerners har det bare vært positivt. Niclas klager litt, men det er jo bare i kamera når han er alene (selv da mener jeg han gjør det med Glimt i øyet).  Ellers god stemning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns også Emilie fremsto hakket mer "fjortis blondine" i dette programmet enn hva hun gjorde i 71 grader nord (der virket hun utrolig moden og jordnær), men liker henne fortsatt da. 

Det med at Niklas virker litt småsur det syns jeg egentlig bare er litt morsomt, han gjør det jo veldig med et glimt i øyet og er jo stort sett veldig blid. Er jo mest kommentarer når han er alene foran kameraet. Det er jo litt sånn han er på radio også. Han virker litt kresen da, hehe, lurer på hva han kommer til å servere. Han slår meg litt som en sånn "alt blir bedre med bacon"-fyr :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo ingenting å prate om... Snakker om hull i øre og sitter å stikker hull ved middagsbordet?

Anonymkode: 1aa4f...ef5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da Niklas sa "da stikker vi den inn bakfra da" :fnise: jeg liker Niklas jeg. og digger Klaus! fin gjeng denne uka!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, jeg synes dette programmet er så koslig, men den kommenteringen - fyyyyyyy fader så grusomt irriterende, vurderer å se på uten lyd altså!

Anonymkode: 53bef...46d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åå, jeg synes dette programmet er så koslig, men den kommenteringen - fyyyyyyy fader så grusomt irriterende, vurderer å se på uten lyd altså!

Anonymkode: 53bef...46d

Og jeg synes dét er noe av det morsomste ved programmet. Digger de kommentarene til Anders Hatlo! Så der er vi forskjellige, hehe :)

Anonymkode: 5cf13...daf

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartina
Den 1. mars 2016 at 18.48, Salka skrev:

Syns ikke Niklas ga så godt inntrykk jeg heller. Men gleder meg til Klaus sin kveld! Digger Are & Odin! 

Hadde ikke noe særlig kjennskap til Nikkas fra før men fikk et forferdelig dårlig inntrykk. Sur, negativ og nedlatende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  Dette programmet er rett og slett veldig kjedelig!!

Anonymkode: 3f101...6aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjedelig sammensetning denne uka altså... nesten pinlig å se på :rodme: tror ikke jeg gidder å se de andre episodene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TrailerEnka
Den 20. januar 2016 at 10.27, Sjela skrev:

Ja, på DPlay. Koster 79 kroner i måneden :) 

Ligger de gamle sesongene der også?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, Idar Vollvik....jeg blir så flau! Disse rim-og ordtakene hans, er bare pinlige. Hele mannen er pinlig. Klein type, men han trenger vel pengene etter x-antall personlige konkurser. 

Anonymkode: 1ab05...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...