Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men, men hvorfor lager man kjøttmiddag når to av gjestene ikke spiser kjøtt? Vet de ikke på forhånd hvem som kommer? Syns bare det er litt rart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så utrolig lite mann Jon Niklas er...

liker ikke ost, vil ikke ha kjøtt.. Må jo være kjipt å lage mat til sånne?

Anonymkode: bb1d8...817

Enig for en kjedelig type. Ok for ett par han og kjæresten må være.  Miss kakedommer. 

Anonymkode: 3f987...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de kunne samlet alle disse vanskelige folka i samme uke! Kan ikke være så morsomt å lage mat når to gjester ikke spiser normal mat, og kjedelig for de å sitte og spise soppstuing... 

Anonymkode: c4b87...787

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun barne-TV tanten kunne fint droppa de falske vippene. De er så stygge! 

Anonymkode: d33f6...e8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj at jeg ikke fikk sett forrige uke md Ola Conny. Jeg har nemlig alltid trodd at han er helt anderledes enn han blir fremstilt på de teite programmene. 

Hilsen Canal Digital-kunde ;) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk som blir  blærete med en gang de har restriksjoner (i mangel på bedre ord) på enkelte matvarer? Jeg spiser ikke kjøtt selv, men kommentarer om å spise "døde dyr for de som liker sånt " synes jeg er helt på trynet. Samme med de som ikke spiser sukker, og alltid skal kommentere hvor søtt og usunt det er med kake. Slitsomt. 

Dessuten kan man ikke kalle seg vegetarianer når man spiser fisk. 

 

Anonymkode: eb325...2ce

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Dessuten kan man ikke kalle seg vegetarianer når man spiser fisk. 

 

Anonymkode: eb325...2ce

Man er pescetarianer.  :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns gjengen denne gangen var kjedelige.

 

Noen som vet hvem som er neste uke? :)

Anonymkode: 15fd9...f44

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, hjertesukka skrev:

Man er pescetarianer.  :)

Nettopp! :)

Anonymkode: eb325...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mynona skrev:

Æsj at jeg ikke fikk sett forrige uke md Ola Conny. Jeg har nemlig alltid trodd at han er helt anderledes enn han blir fremstilt på de teite programmene. 

Hilsen Canal Digital-kunde ;) 

Men har ikke CD Tivo da? Da kan man vel spille av forrige ukes episoder? :klo: Har selv GET og misunner den "start-forfra" og arkiv-greia til CD :nigo:

---
Anne Marit og Klaus! Herlige mennesker. De to andre.... :dry: Han Rønning var på kanten til frekk og sær ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Sjela skrev:

Men har ikke CD Tivo da? Da kan man vel spille av forrige ukes episoder? :klo: Har selv GET og misunner den "start-forfra" og arkiv-greia til CD :nigo:

---
Anne Marit og Klaus! Herlige mennesker. De to andre.... :dry: Han Rønning var på kanten til frekk og sær ja.

Te-we ja, men vi har ikke tilgang til det som CD ikke hadde tilgang til den uka. Så vidt jeg skjønner. Det kommer sikkert i reprise en gang. Ikke krise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Te-we ja, men vi har ikke tilgang til det som CD ikke hadde tilgang til den uka. Så vidt jeg skjønner. Det kommer sikkert i reprise en gang. Ikke krise. 

Åja så dumt! Men får satse på at det dukker opp noe reprise av det da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte noe rykter om at CD kunder kunne få Dplay eller få igjen pengene for det eller noe! Kanskje sjekke ut det? Der ligger alle episodene iallfall.. Vet ikke om de har sånn 1 mnd gratis som mange andre strømmetjenester da det er så lenge siden jeg kjøpte det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Mynona skrev:

Te-we ja, men vi har ikke tilgang til det som CD ikke hadde tilgang til den uka. Så vidt jeg skjønner. Det kommer sikkert i reprise en gang. Ikke krise. 

Skulle tagge/sitere deg i forje innlegg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Mynona skrev:

Te-we ja, men vi har ikke tilgang til det som CD ikke hadde tilgang til den uka. Så vidt jeg skjønner. Det kommer sikkert i reprise en gang. Ikke krise. 

Jeg kan ta det opp på videotape å sende til deg. Hahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Syns gjengen denne gangen var kjedelige.

 

Noen som vet hvem som er neste uke? :)

Anonymkode: 15fd9...f44

Kristian Kjelling, Ida Maria, Fridtjof Såheim og Samantha Skogrand :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det med folk som blir  blærete med en gang de har restriksjoner (i mangel på bedre ord) på enkelte matvarer? Jeg spiser ikke kjøtt selv, men kommentarer om å spise "døde dyr for de som liker sånt " synes jeg er helt på trynet. Samme med de som ikke spiser sukker, og alltid skal kommentere hvor søtt og usunt det er med kake. Slitsomt. 

Dessuten kan man ikke kalle seg vegetarianer når man spiser fisk. 

 

Anonymkode: eb325...2ce

Reagerte på det samme. Hun Silje var virkelig blærete og nedlatende. Hvor mange ganger i løpet av fire dager nevnte hun at hun var vegetarianer egentlig? :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjelling virker så grinete. Jeg var så betatt av han før, men ugh for en cry-baby. 

Anonymkode: d33f6...e8a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjelling virker så grinete. Jeg var så betatt av han før, men ugh for en cry-baby. 

Anonymkode: d33f6...e8a

Synes han virker liksom opptatt av å være kul. Han forsøker å være laid-back samtidig kul, men det funker ikke. Synes det likevel var litt morsomt når han ble satt ut av kommenteringen. Typisk mann som bare kan gjøre en ting av gangen :P

Anonymkode: 68506...d37

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...