Gå til innhold

4-stjerners middag på TV Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, kari2 skrev:

Kom over reprisen nå. Er det bare meg, eller er han Frithjof skikkelig frekk når han snakker om Samantha? "Flink pike fra Oslo vest," "strømlinjeforma tankegang," høres ganske nedlatende ut!

Han hadde jo helt rett, da. Denne Samantha, (som jeg forøvrig aldri har hørt om før), var et skikkelig jålete vestkant-nek. 

Anonymkode: ec0bf...81d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde jo helt rett, da. Denne Samantha, (som jeg forøvrig aldri har hørt om før), var et skikkelig jålete vestkant-nek. 

Anonymkode: ec0bf...81d

Jeg har heller aldri hørt om henne eller kjæresten hennes, men hun virket da ikke jålete og et nek vil jeg absolutt ikke kalle henne. Kjempesøt er hun og.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han hadde jo helt rett, da. Denne Samantha, (som jeg forøvrig aldri har hørt om før), var et skikkelig jålete vestkant-nek. 

Anonymkode: ec0bf...81d

Hun var jo så jordnær og naturlig som bare det. Det var jo hun som virket å være det samlende punktet i gruppen, hun klarte å holde en naturlig samtale gående i de klippene vi så på TV. Men så er hun som en erfaren TV2-sport-journalist vant til å være på TV - og kanskje derfor hun fremstod så blid og naturlig. Og så utrolig vakker hun er ... nesten helt uten sminke så hun ut som en fotomodell. 

Jålete vestkantnek? Ærlig talt, ta deg sammen. Misunnelse, tenker jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny
2 timer siden, bonsaijenta skrev:

Jeg har heller aldri hørt om henne eller kjæresten hennes, men hun virket da ikke jålete og et nek vil jeg absolutt ikke kalle henne. Kjempesøt er hun og.

Hvis du ikke har hørt om hverken henne eller hennes samboer, Emil Hegle Svendsen så viser det at du ikke følger særlig med på sport ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.2.2016 at 21.54, AnonymBruker skrev:

 

Christer Falck, Aksel Hennie, Tone Damli og Synnøve Macody Lund😊

Anonymkode: d33f6...e8a

Haha, hadde garantert blitt drama ;)

Anonymkode: be12e...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16. februar 2016 at 21.54, AnonymBruker skrev:

 

Christer Falck, Aksel Hennie, Tone Damli og Synnøve Macody Lund😊

Anonymkode: d33f6...e8a

Haha, er det noen sannhet i de ryktene?!

Anonymkode: 71761...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, SykkelJenny skrev:

Hvis du ikke har hørt om hverken henne eller hennes samboer, Emil Hegle Svendsen så viser det at du ikke følger særlig med på sport ;)

Nei, jeg gjør ikke det. Måtte Google han nå og kan faktisk ikke si at jeg har sett han før. Jeg har hørt om Nordtug og Bjørn Dæhlie😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fridtjov Såheim - utrolig vulgær og klein type. Hva med å bare oppføre seg normalt? Begynner å forstå hvorfor han og Henriette Stenstrup kan være gift.

Anonymkode: 1ab05...250

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kristian Kjelling fremstår ikke bra synes jeg. Virker som han går inn for å se likegyldig ut. Hvorfor være med når han tydeligvis synes  opplegget er teit? 

Hun samanta overrasket positivt. Har trodd hun var litt sånn bitchy pretty girl, men hun virket veldig sympatisk :)

Anonymkode: 71761...613

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fridtjov Såheim - utrolig vulgær og klein type. Hva med å bare oppføre seg normalt? Begynner å forstå hvorfor han og Henriette Stenstrup kan være gift.

Anonymkode: 1ab05...250

:hakeslepp: HERREGUD er de gift?!? Jeg er ikke fan av noen av de! Men godt de er fan av hverandre :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de spørsmålene var laget av en skikkelig fjortis, spør du meg. :) (jeg mener de kleine spørsmålene på den løgndetektortesten)

Endret av hjertesukka
tillegg
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og for en voldsom slurping under den suppespisingen i går! Hater slurping, slafsing og snakking med mat i munnen og denne ukens episoder har i hvertfall trigget den følelsen hos meg. 

Anonymkode: 633fc...c74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fridtjov Såheim - utrolig vulgær og klein type. Hva med å bare oppføre seg normalt? Begynner å forstå hvorfor han og Henriette Stenstrup kan være gift.

Anonymkode: 1ab05...250

Synes han laget litt liv i en ellers småkjedelig gruppe jeg. God til å lage mat var han også (burde ha vunnet).

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, SykkelJenny skrev:

Hun var jo så jordnær og naturlig som bare det. Det var jo hun som virket å være det samlende punktet i gruppen, hun klarte å holde en naturlig samtale gående i de klippene vi så på TV. Men så er hun som en erfaren TV2-sport-journalist vant til å være på TV - og kanskje derfor hun fremstod så blid og naturlig. Og så utrolig vakker hun er ... nesten helt uten sminke så hun ut som en fotomodell. 

Jålete vestkantnek? Ærlig talt, ta deg sammen. Misunnelse, tenker jeg. 

Kjempesøt.

O.T.; Har hun aner fra utlandet? Tenker på navnet. Veldig unorsk. Hun ble født i 1989. Var kanskje etter Samantha Fox' storhetstid, men lurer på om faren kan ha vært fan 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fridtjov Såheim - utrolig vulgær og klein type. Hva med å bare oppføre seg normalt? Begynner å forstå hvorfor han og Henriette Stenstrup kan være gift.

Anonymkode: 1ab05...250

Synes ikke han er så vulgær, jeg. Det jeg reagerte mer på var den nonchalante litt overlegne holdningen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sobril skrev:

Kjempesøt.

O.T.; Har hun aner fra utlandet? Tenker på navnet. Veldig unorsk. Hun ble født i 1989. Var kanskje etter Samantha Fox' storhetstid, men lurer på om faren kan ha vært fan 😜

Bestemora var Mexikansk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Sobril skrev:

Kjempesøt.

O.T.; Har hun aner fra utlandet? Tenker på navnet. Veldig unorsk. Hun ble født i 1989. Var kanskje etter Samantha Fox' storhetstid, men lurer på om faren kan ha vært fan 😜

Har hun ikke aner fra Mexico tro? Inbiller meg at det ble sagt noe om det i forbindelse med at hun laget mexicansk mat. 

Anonymkode: 633fc...c74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny
35 minutter siden, Sobril skrev:

Kjempesøt.

O.T.; Har hun aner fra utlandet? Tenker på navnet. Veldig unorsk. Hun ble født i 1989. Var kanskje etter Samantha Fox' storhetstid, men lurer på om faren kan ha vært fan 😜

Som andre her sier så ble det sagt at hun har aner fra Mexico. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SykkelJenny
36 minutter siden, Sobril skrev:

Synes ikke han er så vulgær, jeg. Det jeg reagerte mer på var den nonchalante litt overlegne holdningen. 

Helt enig med deg. Han virket ikke vulgær men en veldig overlegen holdning og da spesielt når han snakket "inn i kameraet". 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Wednesday, February 17, 2016 at 20.38, AnonymBruker skrev:

Er så enig! Han sank langt ned i hotness-skalaen min etter dette programmet. 

Anonymkode: d33f6...e8a

Enig! Ca fra 10 til 5. Kommer aldri til å bli det samme igjen!

Endret av neiognei
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...