Gå til innhold

Paradise Hotel 2016 - SPOILERTRÅD


ankara

Anbefalte innlegg

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du alt dette? :o

Anonymkode: cdc39...9cc

Tv-guiden som vet ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, Adelia skrev:

Tv-guiden som vet ;) 

Du skulle bare sagt at du var synsk :briller:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Adelia skrev:

Tv-guiden som vet ;) 

 

9 minutter siden, Bonobo skrev:

Du skulle bare sagt at du var synsk :briller:

Jeg hadde trodd på den siste der liksom, for jeg var allerede imponert :P

Anonymkode: cdc39...9cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor? Det står jo "ny" jente i beskrivelsen. Personlig håper jeg ikke at hun sjekker inn. Jeg synes hun er irriterende. 

Anonymkode: 8c4e6...1f9

Er bare sikker på at minst Synnøve kommer til å komme inn igjen på hotellet, ettersom hun ser ut til å være god venn med de andre. Og at tvguiden hadde røpet det hvis det hadde stått "gammel kjenning". Hun var litt irriterende,  men hun hadde nok tatt igjen på 4kløveren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært kult hvis Synnøve kom tilbake med en makt og satt slemmegjengen i fare. Se for dere ansiktsuttrykket til Caksel da :ler:

 

Anonymkode: 6d83f...59c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Adelia skrev:

Neste uka ➡️
Mandag:
Ny uke på Paradise Hotel. Deltakerne er fornøyde når det viser seg at Japan er ukens tema. Kostymene faller derimot ikke i smak for samtlige. Men det er raskt glemt når en ny sjarmerende jente sjekker inn. Hun spiller japansk turist, og knipser noen bilder i det hun møter de andre deltakerne. De får imidlertid bange anelser av kameraet hun har med seg – er det tilknyttet et hemmelig oppdrag?

Tirsdag:
Sushi til frokost i dag igjen? Ikke alle er like fornøyd. Humøret blir ikke bedre når den nye jenta skal splitte et par. Alle prater med alle, det slenges dritt og smiskes. Til slutt blir valget tatt og en av jentene må flytte til Solo. Etter hvert blir det bedre stemning og drinker på alle, og partystemningen står til slutt i taket. Men idyllen slår sprekker når en i gruppa innrømmer at hjemlengsel er blitt et stort problem. I loungen er det klining, som igjen fører til sjalusi.

Onsdag:
Om gårsdagens sushi-frokost ble tatt dårlig imot, får deltakerne seg litt av et sjokk i dag. De våkner slitne og kleine, og på frokostbordet finnes kun sjømat av verste sort. Jenta på Solo får ta med seg en av de andre jentene på en hyggelig utflukt, og mens de er borte arrangerer de andre deltakerne et japansk gameshow der blant annet sumobryting står på planen. En krangel tar fullstendig overhånd mot kvelden, og det er ikke godt nytt før Pandoras eske, der en lykkekake kan avgjøre skjebnen til en uheldig hotellgjest.

Torsdag:
Den store taktikkdagen er i gang, og forslagene om hvem som skal stille seg bak hvem på kveldens parseremoni er det mildt sagt mange av. Heldigvis for hotellgjestene kommer det et deilig avbrekk med karaoke, og da blir det en god blanding av deltakere som holder seg for ørene, jubel og frysninger. Mot kvelden tar taktikkpraten seg opp igjen, og det hele ender i et klimaks av en parseremoni der én i gjengen får seg et stort sjokk. Følelsene er til å ta og føle på, og det blir både beskyldninger og gråting. Kan det virkelig være sant?

Ha Ha er det Eileen og Øystein igjen?

 

Eileen er slu. "Slemmegjengen" får problemer med å henge sammen pga sjalusi hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På slutten av traileren på TV ser det ut til at Sandra står sammen med Mayoo på parseremonien neste uke? :ohmy:

Anonymkode: fbfb3...b3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

På slutten av traileren på TV ser det ut til at Sandra står sammen med Mayoo på parseremonien neste uke? :ohmy:

Anonymkode: fbfb3...b3f

Så det! Hun blir nok sendt ut hvis Eileen står der sammen med henne. Dårlig spilt av Sandra. Lekka fikk nok rett

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, embla1807 skrev:

Så det! Hun blir nok sendt ut hvis Eileen står der sammen med henne. Dårlig spilt av Sandra. Lekka fikk nok rett

Kan være Caksel ville hun nye skulle splitte han og Sandra,  og kanskje de blir låst eller noe? Siden Sandra står bak Mayoo. 

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, sportsidiot skrev:

Bare meg som synes han prøver seg på alt og alle?:sjokkert:

Du er ikke den eneste som syns det! Syns det er litt sånn "jeg tar alt jeg får" 

Anonymkode: a2b01...6df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er hun i sølvkjolen og brunt hår? Hun til venstre for hun blonde som røk ut etter 15 min? Kan virkelig ikke huske henne... 

Og hva skjer med at Caksel bøyer seg ned og gjør seg til på alle de gruppe bildene, kanskje han er redd for å stå oppreist sammen de andre, siden han er så liten og lav liksom. :fnise: 

Anonymkode: b7c87...5bd

Imme du mener? 

Anonymkode: 839ac...a6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Imme du mener? 

Anonymkode: 839ac...a6b

Ja, det var kanskje henne. Ligner ikke i det hele tatt, men ser at det er henne nå! Hehe. Litt ille at man glemmer hvem der er fordi de vises så lite på skjermen da, hun er jo ikke av dem slm blir vist minst en gang!! Men syntes faktisk ikke det ligner på henne nå heller.

Anonymkode: b7c87...5bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ms.Sommerfugl skrev:

Hvor er viaplay-episoden? 

Kommer ikke før 22.30. Samme ble spurt om i den andre tråden. 

Anonymkode: 8139f...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke den eneste som syns det! Syns det er litt sånn "jeg tar alt jeg får" 

Anonymkode: a2b01...6df

Æsj ja. Blir litt kvalm når gutter har sex med alt og alle. Han finnes jo ikke kjekk 

Anonymkode: 8139f...cce

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart at Øystein ikke følger Sandra på insta når Sandra la ut bildet av de to sammen og han kommenterte "du er best <3" under bildet.. Han følger jo de fleste andre.. Rart 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av fremgangsmåten til øystein "jeg er liksom sånn full, og tar ikke ansvar for mine handlinger fordi jeg kommer ikke til å huske det i morgen uannsett" typisk douchebag! Blir dårlig!

Anonymkode: 8852b...e4d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imme som ryker? Sjekk bilde på TV3 på facebook

Anonymkode: 6e239...775

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...